Takze este raz nakup autobusov:
http://www.orangeportal.sk/dnes/news/article.dwp?level1=72463&level2=72467&article=1138640
Vsimnite si porsim posledny odstavec. Nechcem byt prehnanym optimistom, ale dolezite je, ze si to aspon uvedomuju.
A odkial je mozne zobrat na autobusy peniaze:
http://www.orangeportal.sk/dnes/news/article.dwp?level1=72463&level2=72467&article=1138851
Emo: 91/191 su naplnane az na Jasovskej.
http://www.orangeportal.sk/dnes/news/article.dwp?level1=72463&level2=72467&article=1138640
Vsimnite si porsim posledny odstavec. Nechcem byt prehnanym optimistom, ale dolezite je, ze si to aspon uvedomuju.
A odkial je mozne zobrat na autobusy peniaze:
http://www.orangeportal.sk/dnes/news/article.dwp?level1=72463&level2=72467&article=1138851
Emo: 91/191 su naplnane az na Jasovskej.
tomas1
V čom je zásadný rozdiel? Ja až taký rozdiel nevidím, sú dve možnosti:
1. by sedela nejaká komisia na magorstráte, ktorá by robila linkovanie a potom by tendrovala balíky liniek.
2. by bol DPB a povedal by, "tak chlapi nemáme dosť prevádzkyschopných vrakov, takže niektoré linky (začnime autobusmi) budeme outsourcovať na iných dopravcov".
______________
Či je to lacnejšie?
1. výhody SÚKROMNÝCH DOPRAVCOV s novými vozmi:
- nižšia spotreba
- vyššia rýchlosť = > menšia potreba vozov
- vyšší komfort umožňujúci čiastočne zvýšiť cestovné bez výrazného odlivu cestujúcich
2. výhody DPB:
- nekonečná životnosť vozov a teda nulová potreba investícií do obnovy (???)