1.čo sa týka odchodov, máš pravdu velmi vela ich nebolo využitých ale čo sa týka L99 tak mi povedz kam sa s ňou dostanem ?
2. čo sa týka 87 do nej sa nenavážam ale pravda je že cez prístavný most je to menej km aj ked niekedy viac času
3.čo sa týka logiky niektorých ludí pri cestovaný tak vážne pochybujem
4. s tou L 93A a B by sa to teda spravilo že L93A by bola normálna linka s 8minutovým intervalom +v sedle 12 a L93B iba premávala iba v špičke (8) ako doplnok
5. napr L95 naozaj nieje v useku Vyšehraská - Romanová odkázana na 3 minutový interval dal by sa zväčšiť a spraviť napr L95B Prokofievova -šafko (premáva iba v špičke)-a ušetria sa pri tom spoje
a nakoniec tými linkami A a B som chcel iba skusiť urobiť nejake riešenie pretože musíš uznať že autobusy 2-3 zastávky pred konečnou už vozia iba vzduch a tým že ich trasa by bola rovnaká len ku koncu by sa rozišla by sa to dalo možno odstraniť
no mi tu vadi, ze je to tu stale rovnake.. rad sem chodim, ale preco napr. do galerie nepribudaju pomaly nove foto z updatov, proste je to tu stale o tom istom.... ? ? ? ?
#51907 Martin Fundárek: "Pozri si cestovný poriadok ŽSR a uvidíš, ako tam vyzerá "intervalová doprava"."
- ? ? ?, ŽSR nemá CP! Myslel si cestovný poriadok ZSSK?
_________________ #51908 Martin Fundárek: Čo ti vadí na urbanistickom riešení Petržalky? Podľa mňa je návrh dobrý, akurát nejakí debili rozhodli o nepostavení infraštruktúry - hlavne nosného systému MHD. A druhý dôvod súčasných dopravných problémov je, že Petržalka proste nebola projektovaná v súlade s dnešnou mainstreamovou IGKkultúrou.
Toľko k urbanistickému riešeniu, keď by sme to chceli zobrať komplexne, potom sa môžeme ešte rozprávať o fušerskom vyhotovení a údržbe... Ale to je už offtopic. ?
A to s tým útokom je nezmysel.
________
4 galiosha: Najprv bola na 5ržku vypísaná medzinárodná súťaž, nikoho ale nevybrali, potom to zadali domácim.
jasne že majú.. to závisí od úseku trate.. 70 km/h ani nieje povolené.. ale to len preto lebo to niekto vymyslel.. na niektorých úsekoch by kludne mohla ísťa j 80 km/h..
Zober si to tak ze aspon vecer tam nebudu tie eliny furt cengat (myslim ze su tam aj normalne byty) ale keby tie svetla boli povedzme oranzove tak by to aj cez den fungovalo... podla mna je to dobry napad...
Zober si to tak ze aspon vecer tam nebudu tie eliny furt cengat (myslim ze su tam aj normalne byty) ale keby tie svetla boli povedzme oranzove tak by to aj cez den fungovalo...
Ja som to tiež kdesi počul/čítal, ale veľmi by som tomu neveril.
O čosi dôveryhodnejšia mi pripadala druhá klebeta, že Petržalka bola pôvodne navrhnutá pre asi 50 tisíc obyvateľov. Šlo len o štvor- a šesťposchodové obytné bloky, práve tie kľukaté. Medzi nimi mal byť dostatok zelene, boli vypočítané tak, aby si navzájom vôbec netienili. Spomínali sa nejakí fínski urbanisti a s pôvodným konceptom vyhraná architektonická súťaž bohviekde. Potom prišiel komunistický úradník a povedal, že na taký priestor sa musí zmesiť nie 50, ale 150 tisíc ľudí a priestor bol zahustený ďalšími domami (rovné osemposchodové bloky, dvanásťposchodové vežiaky, terasy). Všetko od agentúry JPP.
Celkovo sa už dlhšie pokúšam vyhrabať históriu vzniku Petržalky, kto ju projektoval, kedy a na základe akého konceptu. Ak by ste niekto mali tieto informácie k dispozícii, dajte mi vedieť. Vďaka.
L93 ma dnes 4 minutovy interval a jej rozdelenim by ludia zase len cakali na tu svoju L93A alebo L93B a tak by jazdili s busom, ktorý ma v špičke interval 8 minut a v sedle 24 minut. To je naozaj skvele riešenie. To, ze si mal predtym od Technopolu 21 odchodov neznamená, že tie odchody boli vyuzité. Prave naopak. Busy odtial jazdili prázdne. Okrem iného zabudol si na: L99 - 8 odchodov za hodinu - spolu 23 odchodov.
Jasnou recou v prospech zmeny hovoria cisla o pocte cestujucich. Je to snad prvykrat po 15 rokoch, kedy sa DPB zvysil pocet cestujucich. A nie je to len vplyvom drahej ropy, lebo ta bola draha aj v juny.
Re #51856 Tomi: Zase si to cele nepochopil. Ved to bude taka ista super ticha trat ako na Mostovej, takze elektricku nebudes pocut. Akurat v tom mierno bluku v strede to bude priserne piskat.
Fakt je ten, ze napriklad po prebruseni KV je T6-tku pocut tesne pred zastavkou a aj to vdaka brzdeniu. Na novej trati na Obchodnej pri 20km/hod by tu salinu skutocne nemuselo byt pocut. Nemyslim si vsak, ze blikacky nejako pomozu. V Prahe na Barandove boli vidiet len vecer. Osvedceny zvonec by uplne stacil ale bude to efektne, imagove bude sa strihat paska,...
Re #51858 Technopol: Do L87 sa nenavazaj. Pri zapchach na Pristavnom moste to cez Apollo trva oveľa kratsie. Ono sa to sice zda byt dlhsie, casova vzdialenost je vsak lepsia. Mam to odskusane aj na aute. Odmeral som si cas straveny v zapche na pristavnom moste od zastavky Pristavny most po Ek. Univr. a potom tu istu vzdialenost cez Apollo. Bolo to rychlejsie o niekolko minut.
Na Bajkalskej vobec chyba elektronicka tabula s textom v pripade potreby - Pristavny most upchaty, zdrzanie 15 minut, pouzite prosim obchadzku cez Pristavnu ulicu a most Apollo.
Re #51893 Technopol: Spytaj sa cestujuceho ci povazuje dve linky s 8 minutovym inetervalom za jednu so 4 minutovym. Nie nepovie ti to, lebo kazda ide inde. Tak ako pri elektrickach na radialach ludia vzdy cakaju na tu svoju linku a neskombinuju si to. Dokonca robia rozdiel aj medzi L12 a L1 ak chcu ist na Jesenskeho. S L1 by museli prejst kusok pesi. Taky su ludia. Doteraz nadavali aka je L97 a L95 vyhliadkova jazda a ze to viac nejazdi ako jazdi a teraz nadavaju, ze nemaju linky odvsadial vsade. Typickym prikladom je kolega "si" aj ked dufam ze uz pochopil, ze vdaka zmene mu rano chodi 201 a 202 kazdych 6 minut.
Re #51894 inTony: Zda sa ti to. Napriklad zastavka Aupark - 59, 83, 84, 91, 93, 94, 191. autobus ta nemoze vyhodit priamo pri vode. Nieco musis prejst pesi.
Re Martin Fundarek: A proti tomu hovori aj naprojektovany bulvar stredom Petrzalky idealny na rychly pohyb pasovych vozidiel.
pozri sa prosim Ta na to, ako to mesto rastie. Kazdy rok vzniknu priamo v centre (a v sirsom centre) tisice novych kancelarskych stoliciek. Ti, co na nich sedia sa k nim nejak musia dostat. Zaparkovat. Kto presne vie, kolko ma Bratislava obyvatelov ? 430 tisic ? S trvalym pobytom ? A bez neho ?
Takze vozidlo, ktore tie masy bude prevazat z centra a sirsieho centra do betonovych internatov a naspat s kapacitou 500 osob, bude viac ako potrebne (s intervalom 3 minuty).
A stavat sa bude len a len na elektrickovych radialach, pretoze sa to tam najviac z dopravneho pohladu oplati.
A kde v tom je park, park a opat park ? A hlavny architekt ? A ked bude, co to bude za lobistickeho ignoranta ? A kedy ?
"Nedavno som pocul, ze Petrzalka je preto tak debilne postavana, lebo pri jej projektovani bolo ratane so zapadnarskym utokom a tak cele je to projektovane s ohladom na vojensku taktiku a boj v uliciach."
Silno pochybujem. Žilina má rovnako idiotsky urobené sídliská a tam sa určite so žiadnym útokom nepočítalo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.