Reakcia na: runway #50287:
suhlas, 93 je predimenzovana mimo spicku, chcelo by to posilnit tu 83 a v spicke najlepsie aj 83 aj 84 a pouzit trebars busy z 50tkyinak ku kvalite:
Deutsche Bahn sa sťažuje na kvalitu vlakov od Siemensu
FRANKFURT 28. septembra (SITA, Reuters) - Spoločnosť Deutsche Bahn, ktorá prevádzkuje vlakovú dopravu v Nemecku, prevezme 41 vlakových súprav od nemeckého strojárskeho konglomerátu Siemens len v prípade, že jej výrobca na tieto vlaky poskytne zľavu. Dôvodom sú podľa Deutsche Bahn pretrvávajúce problémy s kvalitou dodaných vlakov. Kolesá 13 súprav tretej generácie ICE-3 a 28 vlakov ICE sa rýchlo opotrebovávajú, poruchové sú aj systémy klimatizácie a toalety, uviedla spoločnosť, ktorá je kľúčovým odberateľom pre divíziu Siemens Transportation Systems. "Na riešenie týchto problémov sme ponúkli už dosť kompromisov," dodala spoločnosť Deutsche Bahn.
Siemens reagoval, že vlaky ICE-3 vyrábal na základe dodanej špecifikácie, pričom za tieto vlaky už Deutsche Bahn z väčšej časti zaplatila. Čaká sa už len na finálnu platbu. Časť z 28 ICE vlakov už Deutsche Bahn používa, časť z nich je ešte stále v rukách spoločnosti Siemens.
Divízia Siemens Transportation Systems skončila za finančný rok, ktorý sa skončil v septembri 2004, s prevádzkovou stratou 434 mil. eur pri tržbách 4,3 mld. eur.
marko
Takže apoň stručne moje postrehy po viac ako troch týždňoch:
59 - Redukcia zo 7 na 3 busy za hod. - zjavne veľmi zlé riešenie.
Tí ktorí tvrdia, že je to zbytočný autobus-jediná náhrada 98+94+električka. A autobus je plný úplne celú cestu.
93 - 1. V niektorých časoch kapacitne nepostačuje, že je jediný spoj na stanicu z Petržalky a Zochovej (konkrétne v piatok popoludní - pred špičkou a v mojom prípade aj v pondelok ráno).
2.Posunúť konečnú na Antolskú al. Dolnozemskú, čím by sa najmä ráno odľahčila veľmi preťažená prestupová L98 na úseku po Spolenickú (smerom do mesta).
95 - Vidím ju až veľmi často na úseku Vyšehradská - Technopol a na tomto úseku vozí vzduch.
98 - Postačuje, ak by ju na spomínanom úseku odľahčil iný autobus (L93).
50 - Ráno môže kľudne mať väčšina spojov zmenenú trasu (napr.konečná na Šafku)- škoda dlhých autobusov.
87 - Cez víkend neefektívny autobus - 30 min.intervaly
Pre tých čo kritizujú ako môžu Petržalčania chodiť na stanicu - mama chodí každý deň na vlak al. SAD, ja aspoň raz za týždeň. A koľko mimo-bratislavských je ubytovaných v Petržalke? Hodne. Ak ešte zoberieš ostatných, ktorý prestupujú cestou z Petržalky na SAV al.aj na stanici + tých, ktorý cestujú vlakom občas. To už je celkom slušný počet.