Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: marko #50282:
93 treba jednoznacne kapacitne obmedzit a autobusy dat na linku 83, ktora poskytuje pre tych, ktori prisli o L81 jedine normalne spojenie na zochovu. L93 so 4 minutovym intervalom je nezmysel, o 14-tej vozi vzduch. Navrhujem predlzit aspon na 7 minut. 95 je takmer stale plne vytazena a neni kde sediet, asi si s nou v zivote necestoval 🙂 98 je vynikajuci autobus a taktiez vyuzivany a prekvapivo aj cez vikendy v neskorsich vecernych hodinach. 50-ka by mala byt kratka, dlha 50 je zbytocny luxus.
Reply on: marko #50285:
na DD vraj vyjde dlhá len duozvrhlosť... ?
Reply on: LUK #50284:
Tak radšej sa vyhodia peniaze za drahšie duobusy ako by sa mali kúpiť dlhé autobusy?
Reply on: kolik #50283:
a z čoho ju majú dať väčšiu? Alebo máš vo vrecku zopár desiatok miliónov na nové kĺbáky? ? Ak hej, tak sem s nimi, celá BA ti bude vďačná... ?
cestoval teraz niekto 96?to je ake peklo!...a o rannom cestovani ani nehovorim.ten bus si chodi kedy chce...vymeskava skoro kazdy druhy spoj....casto aj dva za sebou...kedze je to asi jeden z najmensich autobusov co dali ludia sa donho nezmestia....neda sa nastupit tak musia cakat na dalsi spoj,lenze ten vzdy s radosotu vynecha...mna toho ide porazit.tento autobus vyuziva neuveritelna vacsina ludi z ruzinova a ludi co sa do ruzinova potrebuju dostat.
ked nejde musim prejst zas na uplne opacny koniec az niekam do prcic...pekne sadnut na elektricku a este 3 krat poprestupovat na autobusy co mi zabere skoro vyse hodiny!
tie autobusi si chodia vazne ako len chcu...stale vynechavaju....nechodia na cas!uplne na zabitie!
a ak sa nahodou surne niekam ponahlam mozem si akurat piskat!bo nic nestihnem vdaka tejto doprave.
mysli tu niekto aj an normalnych ludi co nemaju peniaze na auticko a ten drahy benzin.ved to je uplne o hubu cestovat z petrzalky do ruzinova a spat!
preco nedaju 96 vacsiu??viete ako by sa tym zlepsila doprava?...hlavne rano....
Tak niektorí mi odporučili aby som si chvíľu počkal, že sa to s MHD upraví, ľudia si nájdu spoje...
Takže apoň stručne moje postrehy po viac ako troch týždňoch:
59 - Redukcia zo 7 na 3 busy za hod. - zjavne veľmi zlé riešenie.
Tí ktorí tvrdia, že je to zbytočný autobus-jediná náhrada 98+94+električka. A autobus je plný úplne celú cestu.
93 - 1. V niektorých časoch kapacitne nepostačuje, že je jediný spoj na stanicu z Petržalky a Zochovej (konkrétne v piatok popoludní - pred špičkou a v mojom prípade aj v pondelok ráno).
2.Posunúť konečnú na Antolskú al. Dolnozemskú, čím by sa najmä ráno odľahčila veľmi preťažená prestupová L98 na úseku po Spolenickú (smerom do mesta).
95 - Vidím ju až veľmi často na úseku Vyšehradská - Technopol a na tomto úseku vozí vzduch.
98 - Postačuje, ak by ju na spomínanom úseku odľahčil iný autobus (L93).
50 - Ráno môže kľudne mať väčšina spojov zmenenú trasu (napr.konečná na Šafku)- škoda dlhých autobusov.
87 - Cez víkend neefektívny autobus - 30 min.intervaly

Pre tých čo kritizujú ako môžu Petržalčania chodiť na stanicu - mama chodí každý deň na vlak al. SAD, ja aspoň raz za týždeň. A koľko mimo-bratislavských je ubytovaných v Petržalke? Hodne. Ak ešte zoberieš ostatných, ktorý prestupujú cestou z Petržalky na SAV al.aj na stanici + tých, ktorý cestujú vlakom občas. To už je celkom slušný počet.
Papyr, Mikimaus: tbus (rovnako aj elektricka) ma Preukaz sposobilosti drahoveho vozidla, co je knizocka napadne sa ponasajuca na Technicky preukaz motoroveho/pripojneho vozidla. Udaje o obsaditelnosti sa tam urcite nachadzaju.
Reply on: muzikant #50276:


sám si písal, že dĺžka cesty 68 je nesprávne odhadnutá...


mimochodom, Petržalčania, využívate linku č. 94 a ak áno, vedeli by ste si predstaviť, že by chodila v krátkom prevedení? ?
Reply on: muzikant #50276:


viem, že národ slovenský má vo zvyku preháňať, toooooooľko tam stál ten ..... na tej zastávke...
keď si predĺžil cetu o 8 minút vlastnou vinou, tak sa mu logicky o osem minút skrátila prestávka, či nie?

a v bratislavskej MHD sme si už bohužiaľ zvykli na to, že dvere sa zatvárajú už za jazdy a zvonenie sa ozýva už po pár sekundách po ich otvorení ?
Reply on: Spectre #50200:
Stačí mi. ? Ale tie sedadlá sú podľa mňa teda pohodlnejšie ako TAMBUSácke školské drevené. TAM má pravda lepšie ich rozmiestnenie.
_____________________________________
DUOBUSY - A tá "duozvrhlosť" funguje nejak tak ako dieselelektrická lokomotíva? ❓
_____________________________________
NN #50201: "...rýchlodráhové električky mohli napojiť aj na mestské električkové radiály."
- snažím sa predstaviť si TALENT jak behá po BA v centre ale nedarí sa mi. ? ? ☠ ☠ ☠ Vo večerníku ? to bolo nejak tak formulované, že Talent by mohol jazdiť v Petržalke.
Reply on: Papyr #50275:
Trolejbusy sa mi zda ze nemaju ani SPZku, tak neviem ci maju klasicky TP. Mozno len nejaky papier o sposobilosti... ?
Reply on: donats #50274:

Ok, to beriem. Keď bude v CP napísané, že cesta bude namiesto 12 minút trvať 20, bude to v pohode. Mimochodom, netvrdím, že nejazdil pokojne. Ide o to, že až neprimerane dlho stojí na zastávkach a dvere zavrie až vtedy, keď si v zrkadle všimne, že sa na neho cestujúci nechápavo pozerajú. ?
Reply on: Beus #50268:
DPMP si standardne vymontoval zo vsetkych 15Tr-iek dvojicu sedadiel, ktora bola vlavo v navese, posledna pred zadnym 5-sedadlom. Neviem, ci daco robil s technicakmi - nezda sa mi to, ale je pravda aj to, ze trolejbus je drazne vozidlo a ktovie ako je to tam 🙂 znalci, ma to trolejbus v TP?
Reply on: muzikant #50273:


možno je nový a jazdí tak, ako majú šoféri v MHD jazdiť... pokojne...
Už druhýkrát som cestoval L68 do Petržalky po 16.00 h. s jednym a tým istým šoférom. Včera #4821 (nie som si úplne istý, či to bolo to číslo, nezapísal som si to) a dnes #4817. Šoféroval chlapík s fúzami a cyklistickými rukavicami. ON je vo výpovednej lehote alebo čo? Má na všetko čas, na každej zastávke by pre istotu počkal 1 minútu naviac, ľudia už nenastupujú, ani nevystupujú a on sa len pozerá do zrkadiel, opretý ľavou rukou o okno, a nič. Potom, keď si zmyslí, zavrie dvere a pohne sa. Toto sa opakuje na každej zastávke!! Nešiel som s nim celý trasu, ale cestou zmeškal 8 minút, čo je vlastne interval L68 v poobedňajšej špičke! Pritom nikde nebola zápcha, cestou na všetkych semaforoch sme stáli 1x. Ja tomu nechápem.
Reply on: Beus #50271:
poslal som mail 🙂
Reply on: TeBeCe #50269:
Kde? 🙂 a co je s 2141? 🙂 (sorry, som mimo obraz, druhu kolonu az tak intenzivne nesledujem) 🙂
Reply on: inTony #50262:
pri okružnej linke by mal mať dlhšiu prestávku na (jedinej) konečnej. Ale to závisí od interných predpisov v DP.
Reply on: Beus #50268:
no myslim, ze sa dost mylis 🙂 ta prevodovka z 2141 uz fachci niekde inde ?
Reply on: TeBeCe #50228:
Presne a dokonale si to vystihol s tym vedenim - neexistuje iny dovod nahradenia kvalitneho, spolahliveho a bezproblemoveho retazovkoveho vedenia klasickym, s podstatne horsimi vlastnostami, nez to, ze nasi vrchari su jednoducho hnili a lenivi to udrziavat, lebo je s tym o trosku viac roboty.

Re #50236 Spectre: Karosa B731 sa u nas nachadza! 🙂 az v jednom kuse - 2141 🙂 Sice uz nema povodnu prevodovku Praga 2M70, ale 3-stupnovu Voith-ku, ale je to B731 🙂 (a potom este jedna buduca historicka 4079) 🙂

Ad prerabka interieru u Ik435: Niektori diskutujuci pravdepodobne pozabudli, ze existuje nieco take ako preukaz technickej sposobilosti vozidla, a v nom ma kazde vozidlo (na prepravu osob) napisany pocet miest na sedenie a statie. Akymkolvek svojvolnym zasahom do interieru by sa zmenilo minimalne jedno z tychto cisel. Rovnako by sa tym zmenila uzitocna hmotnost vozidla, ktora sa tiez nachadza v technickom preukaze. Cize takto zbastardeny bus by s istotou nepresiel STK a technicak by teda nedostal. A mozno by sa nan aj homologizacia prestala vztahovat. 🙂
Ak sa mylim, znalejsi nech ma opravia, ale zatial som presvedceny, ze je to tak. 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.