Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: donats #50274:

Ok, to beriem. Keď bude v CP napísané, že cesta bude namiesto 12 minút trvať 20, bude to v pohode. Mimochodom, netvrdím, že nejazdil pokojne. Ide o to, že až neprimerane dlho stojí na zastávkach a dvere zavrie až vtedy, keď si v zrkadle všimne, že sa na neho cestujúci nechápavo pozerajú. ?
Reply on: Beus #50268:
DPMP si standardne vymontoval zo vsetkych 15Tr-iek dvojicu sedadiel, ktora bola vlavo v navese, posledna pred zadnym 5-sedadlom. Neviem, ci daco robil s technicakmi - nezda sa mi to, ale je pravda aj to, ze trolejbus je drazne vozidlo a ktovie ako je to tam 🙂 znalci, ma to trolejbus v TP?
Reply on: muzikant #50273:


možno je nový a jazdí tak, ako majú šoféri v MHD jazdiť... pokojne...
Už druhýkrát som cestoval L68 do Petržalky po 16.00 h. s jednym a tým istým šoférom. Včera #4821 (nie som si úplne istý, či to bolo to číslo, nezapísal som si to) a dnes #4817. Šoféroval chlapík s fúzami a cyklistickými rukavicami. ON je vo výpovednej lehote alebo čo? Má na všetko čas, na každej zastávke by pre istotu počkal 1 minútu naviac, ľudia už nenastupujú, ani nevystupujú a on sa len pozerá do zrkadiel, opretý ľavou rukou o okno, a nič. Potom, keď si zmyslí, zavrie dvere a pohne sa. Toto sa opakuje na každej zastávke!! Nešiel som s nim celý trasu, ale cestou zmeškal 8 minút, čo je vlastne interval L68 v poobedňajšej špičke! Pritom nikde nebola zápcha, cestou na všetkych semaforoch sme stáli 1x. Ja tomu nechápem.
Reply on: Beus #50271:
poslal som mail 🙂
Reply on: TeBeCe #50269:
Kde? 🙂 a co je s 2141? 🙂 (sorry, som mimo obraz, druhu kolonu az tak intenzivne nesledujem) 🙂
Reply on: inTony #50262:
pri okružnej linke by mal mať dlhšiu prestávku na (jedinej) konečnej. Ale to závisí od interných predpisov v DP.
Reply on: Beus #50268:
no myslim, ze sa dost mylis 🙂 ta prevodovka z 2141 uz fachci niekde inde ?
Reply on: TeBeCe #50228:
Presne a dokonale si to vystihol s tym vedenim - neexistuje iny dovod nahradenia kvalitneho, spolahliveho a bezproblemoveho retazovkoveho vedenia klasickym, s podstatne horsimi vlastnostami, nez to, ze nasi vrchari su jednoducho hnili a lenivi to udrziavat, lebo je s tym o trosku viac roboty.

Re #50236 Spectre: Karosa B731 sa u nas nachadza! 🙂 az v jednom kuse - 2141 🙂 Sice uz nema povodnu prevodovku Praga 2M70, ale 3-stupnovu Voith-ku, ale je to B731 🙂 (a potom este jedna buduca historicka 4079) 🙂

Ad prerabka interieru u Ik435: Niektori diskutujuci pravdepodobne pozabudli, ze existuje nieco take ako preukaz technickej sposobilosti vozidla, a v nom ma kazde vozidlo (na prepravu osob) napisany pocet miest na sedenie a statie. Akymkolvek svojvolnym zasahom do interieru by sa zmenilo minimalne jedno z tychto cisel. Rovnako by sa tym zmenila uzitocna hmotnost vozidla, ktora sa tiez nachadza v technickom preukaze. Cize takto zbastardeny bus by s istotou nepresiel STK a technicak by teda nedostal. A mozno by sa nan aj homologizacia prestala vztahovat. 🙂
Ak sa mylim, znalejsi nech ma opravia, ale zatial som presvedceny, ze je to tak. 🙂
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Red-Hawko #50197:
No ja som tam zasa dnes ráno zažil, že tam 11/5 trčala dobré dve minúty, a to ešte tak, že zatvorila dvere, meter potiahla a potom tá škatuľa už neotvorila dvere a čumela ako sprostá (alebo len sprostá?) na cestujúcich, mačkajúcich tlačidlá.
Reply on: Andy #50261:
predpokladam, ze po dokonceni semaforov sa aj 30-37 prestahuje k zoo ?
Reply on: inTony #50264:
31/39 ešte chápem, pretože tá zastávka je bližsie k STU a STV, takže tí, čo idú na tie linky, nemusia toľko ísť peši.
Reply on: Andy #50261:
škoda že tam nieje viac miesta, mohlo by stáť všetko pokope... 30, 31, 32, 37, 39, 92
Reply on: Spectre #50236:
Myslim ze vsetky busy akejkolvek znacky, ak su v mestskej verzii, su robene na max. rychlost okolo 70-75 km/h. Taka rychlost pre mesto uplne staci.
Reply on: LUK #50255:
prečo na niekorých linkách stačí 1 prestávka, druhí majú 2? Tí čo majú 1 majú ju dlhšiu.. Napr. také linky, ktoré majú okružné konečné.. tam nemajú prestávku... 7, 11, 13, 31, 33, 34, 68,... alebo je to nejako inak..?
V poslednom čase začínam mať pocit, že je asi zbytočné sa vôbec zaoberať nejakými diskusiami o riešení dopravných problémov v Bratislave, či už ide o MHD alebo IAD. Magistrát je taký aký je, DPB je také aké je. K ničomu to nevedie. Tu na fóre sa donekonečna preberajú tie isté témy (zmeniť/nezmeniť rozchod, kedy sa už zrekonštuujú trate a trolejové vedenie, kedy sa kúpia nové autobusy, prečo je Citybus zlý, že MHD nie je preferovaná, že je ten a ten blbec, že trolejbus na Dlhé diely je nezmysel, že električka do Petržalky vykúpi MHD, ako vnímajú cestujúci zmeny a podobne) a už ma to prestáva baviť čítať. V podstate sa tu dlho nič nové nepreberalo a aj to čo sa preberalo k ničomu neviedlo. Neviem, možno som niekedy mal pocit, že sa niekedy niečo zmení, ale stále sa toho mení k lepšiemu menej a menej, výnimkou sú snáď zmeny od 5.9., a aj tie sú lepšie len pre málo ľudí, našťastie trochu aj pre mňa. No najradšej by som tu v BA fakt využíval len auto. Keby som ho mal, však...

Mimochodom, to výlukové nástupište linky 70 by mohli nechať na stálo, mám lepší prestup. 🙂 A ešte chválim, že konečne posunuli zastávku Slávičie údolie, smer mesto, bližšie ku križovatke, takže netreba bežať tak ďaleko v prípade, že čakám medzi zastávkami 31/39 a 30/32/37 a príde 30/37, ale nechápem, prečo je zastávka 92 vybudovaná pred križovatkou a nie spolu s ostatnými, ale zrejme to má svoj dôvod budúcnosti Mlynskej Doliny.
Reply on: milannco #50258:
A možno by mohla ísť v rannej špičke pod Nový most ako posila linke 70 po Prievozskú.. Ráno by z konečnej Nový most nezachádzala na Šafko... Rozhodne by sa ráno využila viac ako k Auparku.
proste chýbajú kĺbové busy.. aj keby sa všetky nahradili novými.. aj tak by chýbali bo treba ešte naviac.. na niektoré linky, ktoré nestačia... 96, 61, 21, 68,...
Reply on: inTony #50257:
tak by sme z 10 minutoveho intervalu spravili 12, kapacitne by to určite vystačilo, keď sólo 82 (počas trasy Matador - HLST) ráno vystačil na sólo vozy interval 10 minút. 12 by bolo len pre ranné spoje Matador a potom už 10 pre Aupark.
Reply on: milannco #50254:
neviem či by stačili busy...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.