Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: runway #50287:
suhlas, 93 je predimenzovana mimo spicku, chcelo by to posilnit tu 83 a v spicke najlepsie aj 83 aj 84 a pouzit trebars busy z 50tky

inak ku kvalite:
Deutsche Bahn sa sťažuje na kvalitu vlakov od Siemensu
FRANKFURT 28. septembra (SITA, Reuters) - Spoločnosť Deutsche Bahn, ktorá prevádzkuje vlakovú dopravu v Nemecku, prevezme 41 vlakových súprav od nemeckého strojárskeho konglomerátu Siemens len v prípade, že jej výrobca na tieto vlaky poskytne zľavu. Dôvodom sú podľa Deutsche Bahn pretrvávajúce problémy s kvalitou dodaných vlakov. Kolesá 13 súprav tretej generácie ICE-3 a 28 vlakov ICE sa rýchlo opotrebovávajú, poruchové sú aj systémy klimatizácie a toalety, uviedla spoločnosť, ktorá je kľúčovým odberateľom pre divíziu Siemens Transportation Systems. "Na riešenie týchto problémov sme ponúkli už dosť kompromisov," dodala spoločnosť Deutsche Bahn.

Siemens reagoval, že vlaky ICE-3 vyrábal na základe dodanej špecifikácie, pričom za tieto vlaky už Deutsche Bahn z väčšej časti zaplatila. Čaká sa už len na finálnu platbu. Časť z 28 ICE vlakov už Deutsche Bahn používa, časť z nich je ešte stále v rukách spoločnosti Siemens.

Divízia Siemens Transportation Systems skončila za finančný rok, ktorý sa skončil v septembri 2004, s prevádzkovou stratou 434 mil. eur pri tržbách 4,3 mld. eur.
Reply on: Spectre #50237:
ani by som nepovedal ze nastupna hrana NP je rovnaka ako u inych, to by predsa popieralo zmysel NP, je to logicky nezmysel, samozrejme ze po schodoch sa musis dostat do vacsej vysky, ved NP bez kneelingu maju kludne (podlahu) aj 320-340mm od cesty a s kneelingom aj 240mm

IK280 pre horolezcov - 940mm
IK435 stale po schodoch - 760mm
TAM272 - ??
NP IK412 - 350mm bez kneelingu
NP Solaris Urbino 15 - 360mm bez kneelingu
NP klbak Karosa CityBus 18M - 320mm vpredu bez kneelingu, 550mm za klbom

takze takych 350mm vs 760mm by som ani nepovedal ze nie je rozdiel a naozaj ide o nastupovanie, ked uz som raz vnutri tak to uz nema clovek problem si pri sadani vystupit ale ide o to cim rychlejsie nastupit/vystupit (ale vsak to vsetko vies sam len nechapem co za blbost si napisal)
no tak 96 ma totalne serka. Je to normalne, ze je mala? Mohla by byt dlha aspon ked zacina semester na EU? a preco vlastne nechodi mimo spicky? To ako na Fedinovu mam chodit vyhliadkovou 99? alebo ako blbec 88 prestupit na Lachovej na 68 ktora akurat ked prichadza 88 zatvara dvere a ja musim cakat na dalsiu 68????

a na Solivarsku cez vikend zase na prestup? preco nechodi 78 cez vikend?
a ked sa uz "zrusil"spoj na hlavnu tak 84 mohla v pohode chodit cez vikend. Tak nech na vikend daju malu 84 a 78....
Reply on: hoppusmark #50291:
Súhlasím s tvojím názorom, ale uznaj, že sa dá ráno skrátiť L50 - až na pár autobusov ktoré by zachádzali k Auparku
Reply on: runway #50287:
95 som išiel dnes a až tak preplnená nebola. Ale beriem, že ani nie je prázdna keď ide cez most. Tú L93 - ja hovorím o raňajšej špičke kde je preplnená v isté časy a o piatkovom sťahovaní študentov z intrákov na stanicu, ktorí stratili L81-v minulosti druhý možný bus na stanicu.
p.s. to je úžasné keď sa ľudia zmieria s tým že sa nekupujú kíbové busy a budú nazývať cestovanie v MHD zbytočným luxusom a sami si tým vytvárať nepoužiteľnú MHD...
Dovolím si tvrdiť že L50 bola krátka nepoužiteľná... ?
runway: Aj si sa niekedy viezol pred 5.9. krátkou L50???
To nie je "zbytočný luxus", to je niečo čo bolo NUTNÉ kapacitne posilniť... ?

#50284 Luk: existuje aj také že DANE a z toho by sa mali kupovať klobásky, alebo je to inak??? ?
Reply on: donats #50288:
Môj návrh: 98 namiesto cez Smolenickú - cez Holíčsku. 93 - konečná na Antolskej.
Týmto tu nie je treba 99 - z Holíčskej (priebežná konečná) ju otočiť na Smolenickú a späť cez Terno.
Reply on: marko #50282:


na Antolskej má konečnú 99, takže aj tá spĺňa funkciu zvážacieho autobusu smerom k 93... (popri 98)

k 95: naozaj chodí medzi Vyšehradskou a Technopolom niekedy prázdna, ale ak by sa jej konečná presunula k Technopolu, ušetrili by sa možno necelé tri kilometre a množstvo ľudí z celých Lúk by zostali odrezaní od 95... dostali by sa k nej opäť len 99 a tam by už kapacita asi nepostačovala, si myslím
Reply on: marko #50282:
93 treba jednoznacne kapacitne obmedzit a autobusy dat na linku 83, ktora poskytuje pre tych, ktori prisli o L81 jedine normalne spojenie na zochovu. L93 so 4 minutovym intervalom je nezmysel, o 14-tej vozi vzduch. Navrhujem predlzit aspon na 7 minut. 95 je takmer stale plne vytazena a neni kde sediet, asi si s nou v zivote necestoval 🙂 98 je vynikajuci autobus a taktiez vyuzivany a prekvapivo aj cez vikendy v neskorsich vecernych hodinach. 50-ka by mala byt kratka, dlha 50 je zbytocny luxus.
Reply on: marko #50285:
na DD vraj vyjde dlhá len duozvrhlosť... ?
Reply on: LUK #50284:
Tak radšej sa vyhodia peniaze za drahšie duobusy ako by sa mali kúpiť dlhé autobusy?
Reply on: kolik #50283:
a z čoho ju majú dať väčšiu? Alebo máš vo vrecku zopár desiatok miliónov na nové kĺbáky? ? Ak hej, tak sem s nimi, celá BA ti bude vďačná... ?
cestoval teraz niekto 96?to je ake peklo!...a o rannom cestovani ani nehovorim.ten bus si chodi kedy chce...vymeskava skoro kazdy druhy spoj....casto aj dva za sebou...kedze je to asi jeden z najmensich autobusov co dali ludia sa donho nezmestia....neda sa nastupit tak musia cakat na dalsi spoj,lenze ten vzdy s radosotu vynecha...mna toho ide porazit.tento autobus vyuziva neuveritelna vacsina ludi z ruzinova a ludi co sa do ruzinova potrebuju dostat.
ked nejde musim prejst zas na uplne opacny koniec az niekam do prcic...pekne sadnut na elektricku a este 3 krat poprestupovat na autobusy co mi zabere skoro vyse hodiny!
tie autobusi si chodia vazne ako len chcu...stale vynechavaju....nechodia na cas!uplne na zabitie!
a ak sa nahodou surne niekam ponahlam mozem si akurat piskat!bo nic nestihnem vdaka tejto doprave.
mysli tu niekto aj an normalnych ludi co nemaju peniaze na auticko a ten drahy benzin.ved to je uplne o hubu cestovat z petrzalky do ruzinova a spat!
preco nedaju 96 vacsiu??viete ako by sa tym zlepsila doprava?...hlavne rano....
Tak niektorí mi odporučili aby som si chvíľu počkal, že sa to s MHD upraví, ľudia si nájdu spoje...
Takže apoň stručne moje postrehy po viac ako troch týždňoch:
59 - Redukcia zo 7 na 3 busy za hod. - zjavne veľmi zlé riešenie.
Tí ktorí tvrdia, že je to zbytočný autobus-jediná náhrada 98+94+električka. A autobus je plný úplne celú cestu.
93 - 1. V niektorých časoch kapacitne nepostačuje, že je jediný spoj na stanicu z Petržalky a Zochovej (konkrétne v piatok popoludní - pred špičkou a v mojom prípade aj v pondelok ráno).
2.Posunúť konečnú na Antolskú al. Dolnozemskú, čím by sa najmä ráno odľahčila veľmi preťažená prestupová L98 na úseku po Spolenickú (smerom do mesta).
95 - Vidím ju až veľmi často na úseku Vyšehradská - Technopol a na tomto úseku vozí vzduch.
98 - Postačuje, ak by ju na spomínanom úseku odľahčil iný autobus (L93).
50 - Ráno môže kľudne mať väčšina spojov zmenenú trasu (napr.konečná na Šafku)- škoda dlhých autobusov.
87 - Cez víkend neefektívny autobus - 30 min.intervaly

Pre tých čo kritizujú ako môžu Petržalčania chodiť na stanicu - mama chodí každý deň na vlak al. SAD, ja aspoň raz za týždeň. A koľko mimo-bratislavských je ubytovaných v Petržalke? Hodne. Ak ešte zoberieš ostatných, ktorý prestupujú cestou z Petržalky na SAV al.aj na stanici + tých, ktorý cestujú vlakom občas. To už je celkom slušný počet.
Papyr, Mikimaus: tbus (rovnako aj elektricka) ma Preukaz sposobilosti drahoveho vozidla, co je knizocka napadne sa ponasajuca na Technicky preukaz motoroveho/pripojneho vozidla. Udaje o obsaditelnosti sa tam urcite nachadzaju.
Reply on: muzikant #50276:


sám si písal, že dĺžka cesty 68 je nesprávne odhadnutá...


mimochodom, Petržalčania, využívate linku č. 94 a ak áno, vedeli by ste si predstaviť, že by chodila v krátkom prevedení? ?
Reply on: muzikant #50276:


viem, že národ slovenský má vo zvyku preháňať, toooooooľko tam stál ten ..... na tej zastávke...
keď si predĺžil cetu o 8 minút vlastnou vinou, tak sa mu logicky o osem minút skrátila prestávka, či nie?

a v bratislavskej MHD sme si už bohužiaľ zvykli na to, že dvere sa zatvárajú už za jazdy a zvonenie sa ozýva už po pár sekundách po ich otvorení ?
Reply on: Spectre #50200:
Stačí mi. ? Ale tie sedadlá sú podľa mňa teda pohodlnejšie ako TAMBUSácke školské drevené. TAM má pravda lepšie ich rozmiestnenie.
_____________________________________
DUOBUSY - A tá "duozvrhlosť" funguje nejak tak ako dieselelektrická lokomotíva? ❓
_____________________________________
NN #50201: "...rýchlodráhové električky mohli napojiť aj na mestské električkové radiály."
- snažím sa predstaviť si TALENT jak behá po BA v centre ale nedarí sa mi. ? ? ☠ ☠ ☠ Vo večerníku ? to bolo nejak tak formulované, že Talent by mohol jazdiť v Petržalke.
Reply on: Papyr #50275:
Trolejbusy sa mi zda ze nemaju ani SPZku, tak neviem ci maju klasicky TP. Mozno len nejaky papier o sposobilosti... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.