Ináč raz sa niekde písalo že oesterreichische spoločnosť BLAGUSS chce kúpiť autobusovú časť MHD BA....
Už to nie je aktuálne alebo sa s tým už niečo "pohlo"??? ?
Autobusy meškajú preto, lebo cesty upchávajú práve tí, čo majú peniaze na benzín a autíčko. Na 96 nie sú kĺbové autobusy preto, lebo ich je len limitovaný počet a keby sa dali 96, museli by sa zobrať z iných liniek. Viac atobusov kúpiť nemožno - nie sú peniaze. Ostatne, keď už nadávaš na L96, môžme byť spokojný, že ju nechali aspoň takú, aká je - pôvodne ju totiž mali zrušiť úplne.
Bavíme sa o tom istom? Nástupná hrana nie je výška podlahy, ale výška najspodnejšieho schodíku od asfaltu. Jednu z najnižších nástupných hrán má napr. TAMBUS. To čo ty hovoríš je výška podlahy. Ik280 ju má vyššie, takže sa tam ide po schodoch.
...aha, teraz pozerám, že som si aj ja pomýlil nástupnú hranu s výškou podlahy, sorry
Áno, duozvrhlosť funguje relatívne podobne. Prenos výkonu je elektrický.
Talent si ani nepredstavuj. Ja si napr. rovnakým spôsobom neviem predstaviť našich vrbustov, ako by udržiavali vysokonapäťové vedenie (na 600V sú trochu iné papiere). Totiž originál rakúsky Talent je na 15 kV 16 2/3 Hz
ad 96: neviem, ale mne sa az teraz zda vyuzita, stacilo by zhustit interval v spickovej hodine rano.
L50 je rovnomerne vyuzita cely den, tam klby jednoznacne patria.
ad vikendova 84: naco? Prestup 88 na 83 funguje vyborne, opacnym smerom to isti 68 (preklad 68/88)
NN: a co myslis, ako vysoko je prvy schod v beznych busoch? Pokial teda neratas schody zhora ...
suhlas, 93 je predimenzovana mimo spicku, chcelo by to posilnit tu 83 a v spicke najlepsie aj 83 aj 84 a pouzit trebars busy z 50tky
inak ku kvalite:
Deutsche Bahn sa sťažuje na kvalitu vlakov od Siemensu
FRANKFURT 28. septembra (SITA, Reuters) - Spoločnosť Deutsche Bahn, ktorá prevádzkuje vlakovú dopravu v Nemecku, prevezme 41 vlakových súprav od nemeckého strojárskeho konglomerátu Siemens len v prípade, že jej výrobca na tieto vlaky poskytne zľavu. Dôvodom sú podľa Deutsche Bahn pretrvávajúce problémy s kvalitou dodaných vlakov. Kolesá 13 súprav tretej generácie ICE-3 a 28 vlakov ICE sa rýchlo opotrebovávajú, poruchové sú aj systémy klimatizácie a toalety, uviedla spoločnosť, ktorá je kľúčovým odberateľom pre divíziu Siemens Transportation Systems. "Na riešenie týchto problémov sme ponúkli už dosť kompromisov," dodala spoločnosť Deutsche Bahn.
Siemens reagoval, že vlaky ICE-3 vyrábal na základe dodanej špecifikácie, pričom za tieto vlaky už Deutsche Bahn z väčšej časti zaplatila. Čaká sa už len na finálnu platbu. Časť z 28 ICE vlakov už Deutsche Bahn používa, časť z nich je ešte stále v rukách spoločnosti Siemens.
Divízia Siemens Transportation Systems skončila za finančný rok, ktorý sa skončil v septembri 2004, s prevádzkovou stratou 434 mil. eur pri tržbách 4,3 mld. eur.
ani by som nepovedal ze nastupna hrana NP je rovnaka ako u inych, to by predsa popieralo zmysel NP, je to logicky nezmysel, samozrejme ze po schodoch sa musis dostat do vacsej vysky, ved NP bez kneelingu maju kludne (podlahu) aj 320-340mm od cesty a s kneelingom aj 240mm
IK280 pre horolezcov - 940mm
IK435 stale po schodoch - 760mm
TAM272 - ??
NP IK412 - 350mm bez kneelingu
NP Solaris Urbino 15 - 360mm bez kneelingu
NP klbak Karosa CityBus 18M - 320mm vpredu bez kneelingu, 550mm za klbom
takze takych 350mm vs 760mm by som ani nepovedal ze nie je rozdiel a naozaj ide o nastupovanie, ked uz som raz vnutri tak to uz nema clovek problem si pri sadani vystupit ale ide o to cim rychlejsie nastupit/vystupit (ale vsak to vsetko vies sam len nechapem co za blbost si napisal)
no tak 96 ma totalne serka. Je to normalne, ze je mala? Mohla by byt dlha aspon ked zacina semester na EU? a preco vlastne nechodi mimo spicky? To ako na Fedinovu mam chodit vyhliadkovou 99? alebo ako blbec 88 prestupit na Lachovej na 68 ktora akurat ked prichadza 88 zatvara dvere a ja musim cakat na dalsiu 68????
a na Solivarsku cez vikend zase na prestup? preco nechodi 78 cez vikend?
a ked sa uz "zrusil"spoj na hlavnu tak 84 mohla v pohode chodit cez vikend. Tak nech na vikend daju malu 84 a 78....
95 som išiel dnes a až tak preplnená nebola. Ale beriem, že ani nie je prázdna keď ide cez most. Tú L93 - ja hovorím o raňajšej špičke kde je preplnená v isté časy a o piatkovom sťahovaní študentov z intrákov na stanicu, ktorí stratili L81-v minulosti druhý možný bus na stanicu.
p.s. to je úžasné keď sa ľudia zmieria s tým že sa nekupujú kíbové busy a budú nazývať cestovanie v MHD zbytočným luxusom a sami si tým vytvárať nepoužiteľnú MHD...
Dovolím si tvrdiť že L50 bola krátka nepoužiteľná... ?
Môj návrh: 98 namiesto cez Smolenickú - cez Holíčsku. 93 - konečná na Antolskej.
Týmto tu nie je treba 99 - z Holíčskej (priebežná konečná) ju otočiť na Smolenickú a späť cez Terno.
na Antolskej má konečnú 99, takže aj tá spĺňa funkciu zvážacieho autobusu smerom k 93... (popri 98)
k 95: naozaj chodí medzi Vyšehradskou a Technopolom niekedy prázdna, ale ak by sa jej konečná presunula k Technopolu, ušetrili by sa možno necelé tri kilometre a množstvo ľudí z celých Lúk by zostali odrezaní od 95... dostali by sa k nej opäť len 99 a tam by už kapacita asi nepostačovala, si myslím
93 treba jednoznacne kapacitne obmedzit a autobusy dat na linku 83, ktora poskytuje pre tych, ktori prisli o L81 jedine normalne spojenie na zochovu. L93 so 4 minutovym intervalom je nezmysel, o 14-tej vozi vzduch. Navrhujem predlzit aspon na 7 minut. 95 je takmer stale plne vytazena a neni kde sediet, asi si s nou v zivote necestoval 98 je vynikajuci autobus a taktiez vyuzivany a prekvapivo aj cez vikendy v neskorsich vecernych hodinach. 50-ka by mala byt kratka, dlha 50 je zbytocny luxus.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
donats
na Antolskej má konečnú 99, takže aj tá spĺňa funkciu zvážacieho autobusu smerom k 93... (popri 98)
k 95: naozaj chodí medzi Vyšehradskou a Technopolom niekedy prázdna, ale ak by sa jej konečná presunula k Technopolu, ušetrili by sa možno necelé tri kilometre a množstvo ľudí z celých Lúk by zostali odrezaní od 95... dostali by sa k nej opäť len 99 a tam by už kapacita asi nepostačovala, si myslím