Presne a dokonale si to vystihol s tym vedenim - neexistuje iny dovod nahradenia kvalitneho, spolahliveho a bezproblemoveho retazovkoveho vedenia klasickym, s podstatne horsimi vlastnostami, nez to, ze nasi vrchari su jednoducho hnili a lenivi to udrziavat, lebo je s tym o trosku viac roboty.
Re #50236 Spectre: Karosa B731 sa u nas nachadza! az v jednom kuse - 2141 Sice uz nema povodnu prevodovku Praga 2M70, ale 3-stupnovu Voith-ku, ale je to B731 (a potom este jedna buduca historicka 4079)
Ad prerabka interieru u Ik435: Niektori diskutujuci pravdepodobne pozabudli, ze existuje nieco take ako preukaz technickej sposobilosti vozidla, a v nom ma kazde vozidlo (na prepravu osob) napisany pocet miest na sedenie a statie. Akymkolvek svojvolnym zasahom do interieru by sa zmenilo minimalne jedno z tychto cisel. Rovnako by sa tym zmenila uzitocna hmotnost vozidla, ktora sa tiez nachadza v technickom preukaze. Cize takto zbastardeny bus by s istotou nepresiel STK a technicak by teda nedostal. A mozno by sa nan aj homologizacia prestala vztahovat.
Ak sa mylim, znalejsi nech ma opravia, ale zatial som presvedceny, ze je to tak.
No ja som tam zasa dnes ráno zažil, že tam 11/5 trčala dobré dve minúty, a to ešte tak, že zatvorila dvere, meter potiahla a potom tá škatuľa už neotvorila dvere a čumela ako sprostá (alebo len sprostá?) na cestujúcich, mačkajúcich tlačidlá.
prečo na niekorých linkách stačí 1 prestávka, druhí majú 2? Tí čo majú 1 majú ju dlhšiu.. Napr. také linky, ktoré majú okružné konečné.. tam nemajú prestávku... 7, 11, 13, 31, 33, 34, 68,... alebo je to nejako inak..?
V poslednom čase začínam mať pocit, že je asi zbytočné sa vôbec zaoberať nejakými diskusiami o riešení dopravných problémov v Bratislave, či už ide o MHD alebo IAD. Magistrát je taký aký je, DPB je také aké je. K ničomu to nevedie. Tu na fóre sa donekonečna preberajú tie isté témy (zmeniť/nezmeniť rozchod, kedy sa už zrekonštuujú trate a trolejové vedenie, kedy sa kúpia nové autobusy, prečo je Citybus zlý, že MHD nie je preferovaná, že je ten a ten blbec, že trolejbus na Dlhé diely je nezmysel, že električka do Petržalky vykúpi MHD, ako vnímajú cestujúci zmeny a podobne) a už ma to prestáva baviť čítať. V podstate sa tu dlho nič nové nepreberalo a aj to čo sa preberalo k ničomu neviedlo. Neviem, možno som niekedy mal pocit, že sa niekedy niečo zmení, ale stále sa toho mení k lepšiemu menej a menej, výnimkou sú snáď zmeny od 5.9., a aj tie sú lepšie len pre málo ľudí, našťastie trochu aj pre mňa. No najradšej by som tu v BA fakt využíval len auto. Keby som ho mal, však...
Mimochodom, to výlukové nástupište linky 70 by mohli nechať na stálo, mám lepší prestup. A ešte chválim, že konečne posunuli zastávku Slávičie údolie, smer mesto, bližšie ku križovatke, takže netreba bežať tak ďaleko v prípade, že čakám medzi zastávkami 31/39 a 30/32/37 a príde 30/37, ale nechápem, prečo je zastávka 92 vybudovaná pred križovatkou a nie spolu s ostatnými, ale zrejme to má svoj dôvod budúcnosti Mlynskej Doliny.
A možno by mohla ísť v rannej špičke pod Nový most ako posila linke 70 po Prievozskú.. Ráno by z konečnej Nový most nezachádzala na Šafko... Rozhodne by sa ráno využila viac ako k Auparku.
proste chýbajú kĺbové busy.. aj keby sa všetky nahradili novými.. aj tak by chýbali bo treba ešte naviac.. na niektoré linky, ktoré nestačia... 96, 61, 21, 68,...
tak by sme z 10 minutoveho intervalu spravili 12, kapacitne by to určite vystačilo, keď sólo 82 (počas trasy Matador - HLST) ráno vystačil na sólo vozy interval 10 minút. 12 by bolo len pre ranné spoje Matador a potom už 10 pre Aupark.
"ktore si len tak stoja na mieste, pricom bi sa uplatnili aj inde"
a vieš ty aj také, že ten vodič má zákonný nárok napr. na bezpečnostnú prestávku? Takisto existujú isté nevyhnutné technologické časy, ktoré je nutné dodržať. ?
alebo čo takto ju predĺžiť (aspoň ráno do 8. 30) po trase prahistorickej linky 38 po Kúpalisko Matador. Bola by to dokonalá náhrada 82ky pre sídlisko Dvory VI. ? Zo zastávok Záporožská, Kremnická by určite prázdna do centra (narozdiel od Auparku) nechodila.
InTony, Marko, RedHawko: To ste teda vymysleli...A keď je L50 ráno vyťažená na iných úsekoch svojej trasy???To sa má pri prechode cez Starý most k Auparku zmenšiť a potom opačným smerom zase zväčšiť??? ?
Akože šetriť sa dá ale preháňať to tiež netreba...
Pravda pravda, na mnohych konecnych zastavkach (napr aj konecna pri slimaku) zadrziava vzdy minimalne 2busy ktore si len tak stoja na mieste, pricom bi sa uplatnili aj inde
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy
Mimochodom, to výlukové nástupište linky 70 by mohli nechať na stálo, mám lepší prestup. A ešte chválim, že konečne posunuli zastávku Slávičie údolie, smer mesto, bližšie ku križovatke, takže netreba bežať tak ďaleko v prípade, že čakám medzi zastávkami 31/39 a 30/32/37 a príde 30/37, ale nechápem, prečo je zastávka 92 vybudovaná pred križovatkou a nie spolu s ostatnými, ale zrejme to má svoj dôvod budúcnosti Mlynskej Doliny.