Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: donats #50288:
Môj návrh: 98 namiesto cez Smolenickú - cez Holíčsku. 93 - konečná na Antolskej.
Týmto tu nie je treba 99 - z Holíčskej (priebežná konečná) ju otočiť na Smolenickú a späť cez Terno.
Reakcia na: marko #50282:


na Antolskej má konečnú 99, takže aj tá spĺňa funkciu zvážacieho autobusu smerom k 93... (popri 98)

k 95: naozaj chodí medzi Vyšehradskou a Technopolom niekedy prázdna, ale ak by sa jej konečná presunula k Technopolu, ušetrili by sa možno necelé tri kilometre a množstvo ľudí z celých Lúk by zostali odrezaní od 95... dostali by sa k nej opäť len 99 a tam by už kapacita asi nepostačovala, si myslím
Reakcia na: marko #50282:
93 treba jednoznacne kapacitne obmedzit a autobusy dat na linku 83, ktora poskytuje pre tych, ktori prisli o L81 jedine normalne spojenie na zochovu. L93 so 4 minutovym intervalom je nezmysel, o 14-tej vozi vzduch. Navrhujem predlzit aspon na 7 minut. 95 je takmer stale plne vytazena a neni kde sediet, asi si s nou v zivote necestoval 🙂 98 je vynikajuci autobus a taktiez vyuzivany a prekvapivo aj cez vikendy v neskorsich vecernych hodinach. 50-ka by mala byt kratka, dlha 50 je zbytocny luxus.
Reakcia na: marko #50285:
na DD vraj vyjde dlhá len duozvrhlosť... ?
Reakcia na: LUK #50284:
Tak radšej sa vyhodia peniaze za drahšie duobusy ako by sa mali kúpiť dlhé autobusy?
Reakcia na: kolik #50283:
a z čoho ju majú dať väčšiu? Alebo máš vo vrecku zopár desiatok miliónov na nové kĺbáky? ? Ak hej, tak sem s nimi, celá BA ti bude vďačná... ?
cestoval teraz niekto 96?to je ake peklo!...a o rannom cestovani ani nehovorim.ten bus si chodi kedy chce...vymeskava skoro kazdy druhy spoj....casto aj dva za sebou...kedze je to asi jeden z najmensich autobusov co dali ludia sa donho nezmestia....neda sa nastupit tak musia cakat na dalsi spoj,lenze ten vzdy s radosotu vynecha...mna toho ide porazit.tento autobus vyuziva neuveritelna vacsina ludi z ruzinova a ludi co sa do ruzinova potrebuju dostat.
ked nejde musim prejst zas na uplne opacny koniec az niekam do prcic...pekne sadnut na elektricku a este 3 krat poprestupovat na autobusy co mi zabere skoro vyse hodiny!
tie autobusi si chodia vazne ako len chcu...stale vynechavaju....nechodia na cas!uplne na zabitie!
a ak sa nahodou surne niekam ponahlam mozem si akurat piskat!bo nic nestihnem vdaka tejto doprave.
mysli tu niekto aj an normalnych ludi co nemaju peniaze na auticko a ten drahy benzin.ved to je uplne o hubu cestovat z petrzalky do ruzinova a spat!
preco nedaju 96 vacsiu??viete ako by sa tym zlepsila doprava?...hlavne rano....
Tak niektorí mi odporučili aby som si chvíľu počkal, že sa to s MHD upraví, ľudia si nájdu spoje...
Takže apoň stručne moje postrehy po viac ako troch týždňoch:
59 - Redukcia zo 7 na 3 busy za hod. - zjavne veľmi zlé riešenie.
Tí ktorí tvrdia, že je to zbytočný autobus-jediná náhrada 98+94+električka. A autobus je plný úplne celú cestu.
93 - 1. V niektorých časoch kapacitne nepostačuje, že je jediný spoj na stanicu z Petržalky a Zochovej (konkrétne v piatok popoludní - pred špičkou a v mojom prípade aj v pondelok ráno).
2.Posunúť konečnú na Antolskú al. Dolnozemskú, čím by sa najmä ráno odľahčila veľmi preťažená prestupová L98 na úseku po Spolenickú (smerom do mesta).
95 - Vidím ju až veľmi často na úseku Vyšehradská - Technopol a na tomto úseku vozí vzduch.
98 - Postačuje, ak by ju na spomínanom úseku odľahčil iný autobus (L93).
50 - Ráno môže kľudne mať väčšina spojov zmenenú trasu (napr.konečná na Šafku)- škoda dlhých autobusov.
87 - Cez víkend neefektívny autobus - 30 min.intervaly

Pre tých čo kritizujú ako môžu Petržalčania chodiť na stanicu - mama chodí každý deň na vlak al. SAD, ja aspoň raz za týždeň. A koľko mimo-bratislavských je ubytovaných v Petržalke? Hodne. Ak ešte zoberieš ostatných, ktorý prestupujú cestou z Petržalky na SAV al.aj na stanici + tých, ktorý cestujú vlakom občas. To už je celkom slušný počet.
Papyr, Mikimaus: tbus (rovnako aj elektricka) ma Preukaz sposobilosti drahoveho vozidla, co je knizocka napadne sa ponasajuca na Technicky preukaz motoroveho/pripojneho vozidla. Udaje o obsaditelnosti sa tam urcite nachadzaju.
Reakcia na: muzikant #50276:


sám si písal, že dĺžka cesty 68 je nesprávne odhadnutá...


mimochodom, Petržalčania, využívate linku č. 94 a ak áno, vedeli by ste si predstaviť, že by chodila v krátkom prevedení? ?
Reakcia na: muzikant #50276:


viem, že národ slovenský má vo zvyku preháňať, toooooooľko tam stál ten ..... na tej zastávke...
keď si predĺžil cetu o 8 minút vlastnou vinou, tak sa mu logicky o osem minút skrátila prestávka, či nie?

a v bratislavskej MHD sme si už bohužiaľ zvykli na to, že dvere sa zatvárajú už za jazdy a zvonenie sa ozýva už po pár sekundách po ich otvorení ?
Reakcia na: Spectre #50200:
Stačí mi. ? Ale tie sedadlá sú podľa mňa teda pohodlnejšie ako TAMBUSácke školské drevené. TAM má pravda lepšie ich rozmiestnenie.
_____________________________________
DUOBUSY - A tá "duozvrhlosť" funguje nejak tak ako dieselelektrická lokomotíva? ❓
_____________________________________
NN #50201: "...rýchlodráhové električky mohli napojiť aj na mestské električkové radiály."
- snažím sa predstaviť si TALENT jak behá po BA v centre ale nedarí sa mi. ? ? ☠ ☠ ☠ Vo večerníku ? to bolo nejak tak formulované, že Talent by mohol jazdiť v Petržalke.
Reakcia na: Papyr #50275:
Trolejbusy sa mi zda ze nemaju ani SPZku, tak neviem ci maju klasicky TP. Mozno len nejaky papier o sposobilosti... ?
Reakcia na: donats #50274:

Ok, to beriem. Keď bude v CP napísané, že cesta bude namiesto 12 minút trvať 20, bude to v pohode. Mimochodom, netvrdím, že nejazdil pokojne. Ide o to, že až neprimerane dlho stojí na zastávkach a dvere zavrie až vtedy, keď si v zrkadle všimne, že sa na neho cestujúci nechápavo pozerajú. ?
Reakcia na: Beus #50268:
DPMP si standardne vymontoval zo vsetkych 15Tr-iek dvojicu sedadiel, ktora bola vlavo v navese, posledna pred zadnym 5-sedadlom. Neviem, ci daco robil s technicakmi - nezda sa mi to, ale je pravda aj to, ze trolejbus je drazne vozidlo a ktovie ako je to tam 🙂 znalci, ma to trolejbus v TP?
Reakcia na: muzikant #50273:


možno je nový a jazdí tak, ako majú šoféri v MHD jazdiť... pokojne...
Už druhýkrát som cestoval L68 do Petržalky po 16.00 h. s jednym a tým istým šoférom. Včera #4821 (nie som si úplne istý, či to bolo to číslo, nezapísal som si to) a dnes #4817. Šoféroval chlapík s fúzami a cyklistickými rukavicami. ON je vo výpovednej lehote alebo čo? Má na všetko čas, na každej zastávke by pre istotu počkal 1 minútu naviac, ľudia už nenastupujú, ani nevystupujú a on sa len pozerá do zrkadiel, opretý ľavou rukou o okno, a nič. Potom, keď si zmyslí, zavrie dvere a pohne sa. Toto sa opakuje na každej zastávke!! Nešiel som s nim celý trasu, ale cestou zmeškal 8 minút, čo je vlastne interval L68 v poobedňajšej špičke! Pritom nikde nebola zápcha, cestou na všetkych semaforoch sme stáli 1x. Ja tomu nechápem.
Reakcia na: Beus #50271:
poslal som mail 🙂
Reakcia na: TeBeCe #50269:
Kde? 🙂 a co je s 2141? 🙂 (sorry, som mimo obraz, druhu kolonu az tak intenzivne nesledujem) 🙂
Reakcia na: inTony #50262:
pri okružnej linke by mal mať dlhšiu prestávku na (jedinej) konečnej. Ale to závisí od interných predpisov v DP.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.