Mňe to štve tiež riadne.. ale ani by ma to tak neštvalo, keby tú preferenciu neplánovali na každej križovatke a priecestí na Karlovesko-Dúbravskej radiále, neskôr aj Račianskej, Vajnorskej a Ružinovej radiále. Ešte si pamätám ako písali v Bratislavských novinách, že preferencia je založená na to, že blížiaca sa električka k priestiu dostane automaticky voľno. Aby to bolo možné bude asi potrebné zredukovať počet električkových liniek, aby električky chodili pravidelne a nie tak že 3 naraz a potom dlhšie nič...
Mna to stve tiez a ani nevies ako. Jedina podla mna fungujuca preferencia bola donedavna na krizovatke v Dubravke. Saratovska x Drobneho x Peknikova. V praxi to bola fakt preferencia na 90% (stalo sa sem - tam, ze elektricka musela zastat na krizovatke, ale to bolo minimum pripadov). Lenze...
Na odboceni zo Saratovskej na Peknikovu sa vdaka(bez ironie vdaka) preferencii stavalo, ze auta stali aj 3-4 cervene. Volno mal vzdy rovny smer. No a niektori nevedeli vydrzat stat na tej cervenej, tak odbocovali na cervenu, castokrat aj pred prichadzajucou elektrickou. Takto vznikali kvoli blbcom kolizne situacie a tak to radsej vypli. ?
Nápad to bol vcelku dobrý, ibaže sa nedotiahli kôli chamtivosti vyšších kruhov niektoré principiálne veci. Mňa sere na tom to, že prečo musím platiť za čakanie na autobus. Keby tých 7 riaditeľov - darmožráčov aspoň zabezpečilo peniaze, myslím, že to nie je tak veľká položka, dali doprogramovať s vytvoriť on-line prepojenia, dať ku dverám malé čítačky bezdotykových kariet a vytvoriť systém, že pri nástupe sa zaregistrujem a pri vystúpení odregistrujem.c A pltím iba za čas, ktorý som prejazdil. Keby náhodou sa mi nepodarilo odregistrovať, počítal by sa čas najneskôr do konečnej zastávky. Alebo novou registráciou by sa zrušil pôvodný v ten čas, kedy som vystúpil z daného spoja. Všetko by sa vlastne sledovalo podľa CP. Ale načo by tých 7 drbov to robilo. Takto sa môžu zákonne obohacovať !
Ešte by ma zujímalo ako má vypadať preferencia električovej dopravy cez svetelne riadené križovatky?! Lebo to čo je v Dúbravke už dlho mi preferenciu vôbec nepripomína... ? Električka musela zastaviť na každej semaforovej križovatke v Dúbravke aj keď som šiel tam aj späť.. Nechápem dosť dobre tým semaforom pri električkových zastávkach. Mne to pripadá tak, že električka tam má stáť a čakať na signál voľno (čo však málokto dodržiava), a potom nemusí na križovatke zastaviť.. Vypadá to tak, že to má vytvoriť akúsi ilúziu, že električka má prednosť v jazde.
Ja som si preferenciu predstavoval na radiálach tak, že kaď sa električka bude blížiť k priecestiu, vyšle signál, pre autá nskočí červená a elina bude mosť bez zastavenia pokračovať v jazde, proste že na radiálach bude mať 100% prefernciu. Niečo podobné čo je v Dúbravke vyrastá aj pri PKO a pri tuneli, neviem či sa mám obávať alebo...
Neviem, ale vôbec sa mi to nepáči... ?
noo, ja moc železnicu a električku nerozlišujem... Kedysi sa aj bratislavská električka nazývala Bratislavská elektrická mestská železnica BMEŽ.. Inak také výhybky sú na brnenskej trati napr. na Líšeň, v Budapešti sú tiež na niektorých tratiach použité nežliabkové výhybky. Vysvetli mi rozdiel medzi električkovou traťou, železnicou a regulárnou železnicou.
Igor, ty si tiez nezaparkujes 5min od baraku. Platim, tak pindam. Kedze som to mal bez prestupu, tak sa mi zhorsila kvalita dopravy, tak pindam.
Re #49340 tr3mp: A co tak vratit 83 na svoju povodnu konecnu a obmedzit 84, tak ako bola. D3ko nam urcite povie ako je to s vozkm.
Re #49358 Andy: Nie kazdemu sa to paci, nie kazdy ma mlade nohy na pobehovanie na vzdialenejsiu zastavku a este za chvilu tu bude skarede pocasie, iste ocenime krasne a kapacitne pristresky pri prestupovani.
neviem preco ale mam taky blby dojem ze vacsina tych havariek kamionov je v obluku na zjazde smerom do petrzalky, kde sa ma situacia v dohladnom case zmenit (obluk pre tranzit bude miernejsi), takze z toho by som si tazku hlavu velmi nerobil... okrem toho, take havarky kamionov na moste su vyrazne zriedkavejsie ako napriklad auticka v kolajisku elektriciek, budeme preto presmerovavat aj elektricky, ci nebodaj ich nahradime smradobusmi ?
V druhom pásme je možné zo zvyšku 30-minútového lístku kúsok odtrhnúť a potom ho použiť na inú cestu. Je tam totiž minimálne riziko stretnutia revízora. ? ?
toto konkretne by sa mohlo v dohladnej dobe vyriesit. Bud trpezlivy a vyckaj. ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
frenky
Na odboceni zo Saratovskej na Peknikovu sa vdaka(bez ironie vdaka) preferencii stavalo, ze auta stali aj 3-4 cervene. Volno mal vzdy rovny smer. No a niektori nevedeli vydrzat stat na tej cervenej, tak odbocovali na cervenu, castokrat aj pred prichadzajucou elektrickou. Takto vznikali kvoli blbcom kolizne situacie a tak to radsej vypli. ?