čítal som si pôvodný plán presmerovania spojov v Petržalke a 99 mala mať konečnú na Jasovskej a 98 na Antolskej, tak ako sme to tu niektorí tiež spomínali...
92 mala byť zmenená na 82 a premávať od Dostihovej dráhy...
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=212b2e29362f2eef392b2e29362f2eea&n=2698
92 mala byť zmenená na 82 a premávať od Dostihovej dráhy...
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=212b2e29362f2eef392b2e29362f2eea&n=2698
Spectre
Pre drzúchov a opovážlivcov, ktorí vo svojej obmedzenosti nespoznali tento revolučný systém, používaný a patentovaný výhradne v Bratislave, stručne približujem:
Základná traťová jednotka je jeden dielik, ktorý môže obsahovať kúsok oblúčika predpísaného polomeru, výhybku, prípadne kríženie (zo zásady sa krížia vždy rovné koľajnice, srdcovka v oblúku je neprípustné kacírstvo). Konštruktérske prostredie, v ktorom sa trať navrhuje predstavuje takzvaná normoplocha (t.j. doska stola), na ktorú sa ukladajú jednotlivé normodieliky až dovtedy, kým vznikne zamýšľaný úsek trate. Tento systém je natoľko dokonalý, že dopredu vylučuje vznik prípadných neznabohých a podradných koľajových konštrukcií, ako sú napr. výhybky s jemným uhlom odbočenia, plynulé napojenie výhybky na oblúk, srdcovka v oblúku a podobné konštrukčné zvrátenosti.
Práve vďaka tomuto revolučnému systému sa môže Bratislava pýšiť najdokonalejšie navrhnutými traťami v Strednej Európe, ak nie aj na celom svete ?
Genialitu bratislavských tratí okrem iného elegantne podčiarkujú aj inovatívne technológie používané pri stavbe tratí. V prehnitom kapitalistickom západe nám už dlhú dobu závidia patent na vŕtanie dier na rozchodnice autogénom. Nejeden zahraničný dopravný podnik zbledne od zlosti pri pohľade na sofistikovaný systém ohýbania koľajníc a zvárania trate v oblúku.
Len neznabohovia a previnilci, ako fobust, svojimi kváziodbornými príspevkami dehonestujú výsledky práce našich trabustov, pýchy Dopravného podniku. ?