neviem preco ale mam taky blby dojem ze vacsina tych havariek kamionov je v obluku na zjazde smerom do petrzalky, kde sa ma situacia v dohladnom case zmenit (obluk pre tranzit bude miernejsi), takze z toho by som si tazku hlavu velmi nerobil... okrem toho, take havarky kamionov na moste su vyrazne zriedkavejsie ako napriklad auticka v kolajisku elektriciek, budeme preto presmerovavat aj elektricky, ci nebodaj ich nahradime smradobusmi ?
V druhom pásme je možné zo zvyšku 30-minútového lístku kúsok odtrhnúť a potom ho použiť na inú cestu. Je tam totiž minimálne riziko stretnutia revízora. ? ?
1. Ano popresuval lebo cielom nového systemu bolo napriamiť linky čo sa v prípade 88 nestalo a dalo by sa to riešiť lebo napr zo zastávky Halova na ASMN je to 16 minut a pri tom je trasa linkou 84/99 + 78 rýchlejšia. Na 82 by bol možný prestup na Moste Apollo kam sa dá dobre dostať z celej Petržalky
2. 87 som nechcel presmerovať na pristavny most ( musí plniť aj nahradu za 71) som chcel iba aby bola náhradou za linku 88 ekonomická univerzita - okolie námestia hraničiarov. (trasa sa predlži minimálne takže tam by nemal byť problem s počtom vozidiel a km )Čo sa týka spojenia medzi "tratou Jungmannova - Nam. Hraniciarov a tratou Farska - Sustekova" tak na to su tu 84,99 z časti 83 s prestupom takže tam problém nieje a ak by sa chceli zachovať všetky predchadzajuce spojenia k narovnaniam by 1. neprišlo 2. sa linka 83 nemusela skracovať.
3.Skrátená linka 88 by mala interval nie 6 ale 10 minut + linka 80 s 10 minutovým intervalom + 10 minutový interval 82 s prekladom 3 liniek je to cca bus každe 3 minuty ako doteraz a navyše skratením 88 a jej dlhšie intervaly umožnia klbovu linku 80 a solo vozidlá z 80 by prešli na 82. takže žiadny problem či hej? ?
a myslis ze v pripade havarky na kosickom moste to bude ine ? a taka linka 87 by veru na pristavny most patrila, kedze jej trasa je prave prec od mosta kosicka, takze tym ze ide cez tento most sa jej trasa miesto napriamenia a skratenia sklukatila a predlzila...
1, V podstate si popresuval autobusy a usekol aj spojenie casti Petrzalky na ASMN (ktore do 4.9. zabezpecovala linka 89 a teraz ma 88). A 88 icka nebyva vobec prazdna.
2, 87 podla tvojho navrhu je dost divny napad - osobne by som sa snazil z Pristavneho mosta autobusy poslat prec a nie ich este predlzovat. Vsak staci jedna havarka a doprava v polovici mesta je v pr.... Okrem toho by sa usetrilo len par km, ale pridali starosti, kedze treba aj priame spojenie medzi tratou Jungmannova - Nam. Hraniciarov a tratou Farska - Sustekova. A to po 83ke prevzala 88icka.
3, 82/80 - Ak by 80ka mala rovnaky interval, tak 82ka by ju musela krizovat. 80 by potom bol luxusny spoj pre Dvory V do centra mesta a na 82ku by sa museli najst dalsie autobusy (rep. zobrat tie, ktore su urcene ako nahrada za "rozpadnute v najblizsich mesiacoch").
najviac ma fascinuje navaznost spojov. naco su nam casove listky ked po vystupeni z autobusu nemam sancu vyuzit druhu polovicu zostavajuceho casu? napr. ked cestujem z devinskej do lamaca tak 20 pride na konecnu v dubravke PRESNE vtedy ked odchadza 35. ked sa o minutu omesta (co sa stava velmi pravidelne) tak je to vsetci vieme kde... alebo predposledna 83 pride do dubravky 4 minuty PRED odchodom 20 a na poslednu moze cakat clovek 20 minut... viva polhodinovy listok... niekto by sa mohol konecne zamysliet nad tym odkial kam vlastne ludia cestuju a nieco pre nich spravit...
Tak že po pripomienkach čo som tu čítal by som navrhol male zmeny ,na linke 88 (kvôli jej "narovnanej" trase) a namiesto nej spravil tieto zmeny:
linka č.88 skrátená Nový most - Dostihová dráha
linka č.87 predlžena Astronimická - Dostihová dráha ( ako náhrada za 88 v useku Ekonomická univerzita námestie hraničiarov)
linka 82 Kopčany - Kopčianska - Záporožská - Kremnická - Einsteinova - (možno nová zastávka pri vozovni v petržalke) - Most Apollo - Landererova - AS Mlynske nivy
linka 80 - by nezachádzala na Kopčany
p.s 1. linkám by zostali nezmenené intervaly a L82 by mala interval 10 - 15 minut
2. Linky by končili pri Dostihovej dráhe nie kvôli koňom , ale kvôli nedostatku vhodných obratisk
primátorovi by sa mali otvoriť oči aj po jazde v 8 ročnom Ikaruse 435 so zasvinenými sedačkami, natvrdo prizváranými strešnými poklopmi, dverami bez tesnenia...
ods.1: ked ich nepochvalime my, musia sa pochvalit aspon sami, no nie? urobili krok vpred, tak preco by mali robit teraz krok s5? nie je to sice idealne, ale to nebude nikdy.
ods.2,3:mno yo, nie sme ani taliani ani francuzi, takze sa zachovame ako slovaci. a ty sa zachovas ako? ako talian alebo ako francuz?
ods.4:zda sa, ze mas konstruktivne riesenie aj na tento problem
ods.5:v tomto s tebou suhlasim, po primatora mal skutocne dojst stary 16-rocny ikarus 280, aspon by sa mu konecne otvorili oci. pokym mu budu podsuvat "pekne" autobusy, tak sa nedozvie o tych hrdzavych
ods.BTW:skus pohladat ine spojenie. napr. ja som nasiel na spojenie safko-sustekova cez vikend, hned tri riesenia: 95-farskeho-pesobus, 95-farskeho-cakanie_0az15min-99, 95-hraniciarov-cakanie_0az12min-88. no nie je to skvele? predtym som mal len jedno. vedel som o odchody 88 priamo, takze som si nacasoval prichod dufam, ze toto este trosku domyslia, co insie mi ostava
Ja to tak aj beriem. Ale nebolo by lepšie posunúť 93 na Antolskú? Tu sa hneď ľudia ohradia vozokilometrami a to že nie sú autobusy. Ale tie autobusy (1-2) sa dajú zobrať s menej využívanej 95.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy