Aká alternatíva? Vlkä sa rovnomernejšie rozložili. Myslíš že je efektívne prevádzkovať jeden spoj natrieskaný a jeden poloprázdny? Prečo by sme nemali presunúť vozy tam, kde ich naozaj treba?
Keďže ale cestuješ obrovskú vzdialenosť z Jungmannovej AŽ na SAV, tak mi to znie, ako ďaľší výkrik zhíčkaného vlčáka. Ak sa mýlim, tak sa vopred ospravedlňujem.
bud patriš ku kaste z magorstratu, ktorí presne takto vidia cestovanie od stola alebo pokladáš cestovanie a prestup na L32 a L92 za normálny, pričom potom asi ty nebudeš uplne ok.
V médiach DPB prezentoval adresu zmenymhd@dpb.sk (je aj na stránke DPB), kde majú ľudia mesiac posielať pripomienky k zmenám MHD. Budú to vyhodnocovať a na základe toho môžu byť ešte nejaké zmeny. Žiadne katastrofické scenáre o navrátení pôvodného stavu so zrušením niektorích liniek nehrozia, takže buďte v pohode. ?
Hlavné zmeny prebehli na prelome rokov 1999 a 2000, súčasne s uvedením nového prestupného traifného systému do prevádzky. Petržka je len zvyšok, pretože v tedy sa tam spravili len minimálne zmeny.
no najdi mi vhodnu alternativu, z Jungmannovej na SAV som mohol jazdit prepchatou 81, prepchatou 83 a pohodlnou vcelku prazdnou 84, po novom mam na vyber medzi prepchatou 83 a prepchatou 84, poprosil by som tu alternativu a zlepsenie ktore mi priniesli hustejsie intervaly ktore akosi nepocitujem, pretoze busy jazdia rovnako akurat este prepchatejsie ako predtym, keby ma nedelila od dunaja ta osemoprudova hovadina v kombinacii so zeleznicou tak si chodim pekne krasne do prace radsej peso aj bez celej MHD, kedze ma ale tou 8pr kravinou odrezali od mesta musim ist do prace motorovym vozidlom, ci uz MHD alebo autom
Mam taku nesmelu otazku. Nejako uz nesledujem MHD tak casto a preto mi to asi uniklo - tieto zmeny v MHD - resp. "evolucia linkovania" sa robili len v ramci petrzalky, alebo v ramci celeho mesta?
na rozluckovu jazdu s 280 si pockame este aspon 3 roky. Postupne idu na srot vacsinou koli prasknutemu ramu. Ale dovtedy... A co je dolezitejsie, bude potrebne ich nahradit novymi vozmi, ktore DPB nema na plane, pravdepodobne sa rozhodne v roku 2006 o nakupe v 2007-2008.
Tak pokiaľ ide o Tesco (a okolité super/hypermarkety) tak z Ovsišťa a aj z Technopolu by predsa ostala veľmi rýchla linka: 98. A čo sa týka ŽST Petržalka s jedným prestupom si rýchlejšie ako s 99.
Ekologický problém? Doteraz cez "lesík" chodila 59 a 95, teraz 59 a 99, takže si myslím, že keby sem chodila iba 93 tak by sa nič nezhoršilo. A dbp má predsa aj plynové busy.
Ja by som 99 ani nezaviedol. A upresni pojem "juhovychod Petržalky", kde ti chodi 99. Podľa mňa je to okolie Antolskej - a ak si si precital predchadajuci moj prispevok, tak tam by som posunul 93 - spojenie ako do Tesca, tak k ZST Petrzalka.
Chcela by som vyjadrit spokojnost s novym systemom MHD a zaroven by som sa chcela spytat, ci sa na stranke imhd.sk/ba pod sekciou "odchody a spojenia" neobjavi aj "Vyhladavanie". Je tam len "cestovne poriadky".. Na vyhladavanie som bola v predoslom systeme zvyknuta, bola by som rada, keby tam takato kombinatorika fungovala aj nadalej.. Dakujem!
Pridam sa so svojou troskou. Moja denna trasa je Lubovnianska-Pristavny most (98) / Pristavny Most - OD Ruzinov (96). Po zmene trasy 198 na 98 sa mi sice predlzila jazdna doba, ale vcelku sa to este da. Nove linkovanie - ide len o to, zvyknut si. Trochu maju pravdu obyvatelia Petrzalka juhovychod, ze nemaju priamy spoj do mesta. Mozno by bolo vhodnejsie (a podla toho, co som tu cital, podobny nazor maju viaceri) skratit linku 98 po Antolsku a 99 predlzit az na Jasovsku. Ono totiz 98 je dooost preplnena uz od konecnej. Podla mojho nazoru je to tym, ze supluje lokalnu dopravu z Jasovskej na prestup na 92, k nemocnici, k Tescu a prestup na 93 na Smolenicku. Podla mojich skusenosti prave tam dost ludi vystupuje. Navyse by sa vytvorilo priame spojenie Antolskej niekde "inam", ako do Petrzalky (i ked Ruzinov asi nebude velmi casto cielom ludi z Antolskej) a vytvorilo by sa priame prepojenie na elektricku.
Predpokladam, ze odpovedou asi bude, ze "nie su vozokm" ?
Inak, novy system v Petrzalke je navrhnuty relativne dobre, akurat by museli fungovat predpoklady, na ktorych je postaveny:
- dodrziavanie CP. Aj mne sa napr. na 98/96 dost casto stane, ze 98 pride na zastavku Pr. most po odchode 96, aj ked podla CP by to malo byt naopak a nikde nie su ziadne zapchy (casto este stale funguje to, ze uz na druhej - tretej zastavke za konecnou ma autobus 2-3 minuty meskania. Niekedy mi to pripada tak, ze vodici naschval odchadzaju z konecnej pozdnejsie, pripadne sa prve useky "flakaju", len aby niekde na trase "nenachytali nadbeh", za ktory su asi sankcionovani.) Pripadne by to chcelo zrealnit jazdne casy medzi zastavkami v spicke. Mam pocit, ze vaecsinou su nadhodnotene, a autobusy by to stihali aj za menej casu.
- spolahlive autobusy - uz sa mi stalo, ze vynechali 2 x po sebe autobusy linky 99 - vtedy je cely prestupny system naruseny a ludia opravnene frflaju na to, ze si musia cvaknut dalsi listok, aj keby to podla CP nebolo potrebne.
Skuste sa vyjadrit k mojej alternative ....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Spectre
Keďže ale cestuješ obrovskú vzdialenosť z Jungmannovej AŽ na SAV, tak mi to znie, ako ďaľší výkrik zhíčkaného vlčáka. Ak sa mýlim, tak sa vopred ospravedlňujem.