Reakcia na: NN #49025:
Aká alternatíva? Vlkä sa rovnomernejšie rozložili. Myslíš že je efektívne prevádzkovať jeden spoj natrieskaný a jeden poloprázdny? Prečo by sme nemali presunúť vozy tam, kde ich naozaj treba?Keďže ale cestuješ obrovskú vzdialenosť z Jungmannovej AŽ na SAV, tak mi to znie, ako ďaľší výkrik zhíčkaného vlčáka. Ak sa mýlim, tak sa vopred ospravedlňujem.
vado
Predpokladam, ze odpovedou asi bude, ze "nie su vozokm" ?
Inak, novy system v Petrzalke je navrhnuty relativne dobre, akurat by museli fungovat predpoklady, na ktorych je postaveny:
- dodrziavanie CP. Aj mne sa napr. na 98/96 dost casto stane, ze 98 pride na zastavku Pr. most po odchode 96, aj ked podla CP by to malo byt naopak a nikde nie su ziadne zapchy (casto este stale funguje to, ze uz na druhej - tretej zastavke za konecnou ma autobus 2-3 minuty meskania. Niekedy mi to pripada tak, ze vodici naschval odchadzaju z konecnej pozdnejsie, pripadne sa prve useky "flakaju", len aby niekde na trase "nenachytali nadbeh", za ktory su asi sankcionovani.) Pripadne by to chcelo zrealnit jazdne casy medzi zastavkami v spicke. Mam pocit, ze vaecsinou su nadhodnotene, a autobusy by to stihali aj za menej casu.
- spolahlive autobusy - uz sa mi stalo, ze vynechali 2 x po sebe autobusy linky 99 - vtedy je cely prestupny system naruseny a ludia opravnene frflaju na to, ze si musia cvaknut dalsi listok, aj keby to podla CP nebolo potrebne.
Skuste sa vyjadrit k mojej alternative ....