Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: NN #49036:
Nuž, konkrétne Tvoju oblasť som svojho času celkom dobre poznal. Ešte za starého linkového vedenia som tade pred pár rokmi cestoval do školy. Na Jungmannovej sa ešte dalo pohnúť, na Hálovej už bolo veľké umenie nastúpiť a na nadjazde vlkä vypadávali. Zastávka Aupark vtedy ešte nebola. Tieto moje zážitky platili pre L83.

Neviem síce kde presne na sídlisku bývaš, ale snáď by stálo za pokus nejako sa dopracovať na 93ku, ktorá chodí častejšie 🙂 Pokiaľ sa možnosti vyčerpajú, tak kontaktuj d3k4 🙂
Reply on: 81-71 #49009:
No on Kreténprint je tiež betónový, lenže nejaký magor vymyslel do toho raziť tie ornamenty a teraz na tom ryžuje, pritom by stačilo mať Haltestellen vybetónuvané.
Reply on: Spectre #49000:
Prečo stále ja ? ? ? ?
Reply on: tr3mp #48996:
Dokonca mám pocit, že semrom hore to bol len jednopruh. A na Jánskej bola eňo-ňuňo zmrzlináreň. A po Štefánikovej jazdili T2...
Reply on: donats #48993:
No veď tá guľatá vtedy čistiareň, potom, po prevrate, najprv wexlácka kaviareň, potom predajňa Globtel a teraz bohviečo, je na tej fotke krásne vidieˇ%t za tým trombelusom.
Reply on: piol #48991:
No, miesto si uhádol úplne presne, takže, ako vidíš, predsa len boli tie 14Tr0 staršie:-P.
Reply on: Spectre #49035:
teba som sa nepytal, prispevok som adresoval cloveku co mi tu ide do hlavy tlacit ze sa mi zlepsilo cestovanie do prace ked sa mi zhorsilo, miesto 3 liniek mam 2, mieesto 3 prepchatych a 1 normalnej mam 2 prepchate, ja tam zlepsenie nevidim prepac a tie linky su PREPCHATE, to mi ver, mozem ukazat x inych liniek ktore jazdia prazdnejsie v ranej spicke

ale mas pravdu, je to zlepsenie, doteraz som v zivote nevystupoval miesto na hodzovom namesti ale na SAV kde jazdim, znechuteny z MHD z ktorej je mi blivno vystupujem po novom uz radsej na Hodzovom, aby som sa presiel po vzduchu a zacnem asi uvazovat ze budem dobrovolne nastupovat na Halovej miesto Jungmannovej, tymto si usetrim zrusenim Jungmannovej a SAV dve zastavky cestou do prace a cas straveny v nechutne prepchatej MHD z ktorej je mi na tycku, kedze tak si kulturu cestovania nepredstavujem, radsej sa pobavim na tych blbcov co idu v prepchatej MHD kde za to platia a ja ich pesibusom zadarmo predbehnem...

som fanda zmien, cakal som zlepsenie, cakal som ze ked nam tu zrusili jednu alternativnu linku (81) k 83/84 bude to nejak kompenzovane na tych zvysnych 2 ktore ponechali (resp. 1 z nich beztak skratili (83)), ale ako vidim prinieslo to len zhorsenie, po novom prepchate linky a intervaly rovnake
Reply on: NN #49025:
Aká alternatíva? Vlkä sa rovnomernejšie rozložili. Myslíš že je efektívne prevádzkovať jeden spoj natrieskaný a jeden poloprázdny? Prečo by sme nemali presunúť vozy tam, kde ich naozaj treba?

Keďže ale cestuješ obrovskú vzdialenosť z Jungmannovej AŽ na SAV, tak mi to znie, ako ďaľší výkrik zhíčkaného vlčáka. Ak sa mýlim, tak sa vopred ospravedlňujem.
Reply on: El Sergio #48950:
super ? ? ?
Reply on: Anndy008 #49027:
Funguje, hoci sa to nedzá, viaceré linky boli predĺžené, zlúčené, upravené, skrátené.
Reply on: El Sergio #49030:
bud patriš ku kaste z magorstratu, ktorí presne takto vidia cestovanie od stola alebo pokladáš cestovanie a prestup na L32 a L92 za normálny, pričom potom asi ty nebudeš uplne ok.
Reply on: El Sergio #49030:
Taký detail. 32: 20 - 30 min. interval, 92 - 20 min. interval a mimo špičky nechodí na Dolnozenskú.
Reply on: marko #48960:
32 na Slávičie údolie + 92 na Ľubovniansku. Ten kúsok snáď imobilní medici po preflámovanej noci aj prešlapú... ?
Reply on: Corgon #48925:
No nemala sa dávno stavať. Začiatok výstavby je naplánovaný už dávnejšie na rok 2006... takže tak, a verím tomu, pretože to nieje metro.
V médiach DPB prezentoval adresu zmenymhd@dpb.sk (je aj na stránke DPB), kde majú ľudia mesiac posielať pripomienky k zmenám MHD. Budú to vyhodnocovať a na základe toho môžu byť ešte nejaké zmeny. Žiadne katastrofické scenáre o navrátení pôvodného stavu so zrušením niektorích liniek nehrozia, takže buďte v pohode. ?
Reply on: inTony #49026:
Cize ten isty system, ako funguje teraz (myslim principialne) v petrzalke funguje uz od roku 1999/2000 vo zvysku mesta?

Po pravde mne sa to nezda.
Reply on: Anndy008 #49024:
Hlavné zmeny prebehli na prelome rokov 1999 a 2000, súčasne s uvedením nového prestupného traifného systému do prevádzky. Petržka je len zvyšok, pretože v tedy sa tam spravili len minimálne zmeny.
Reply on: El Sergio #48950:
no najdi mi vhodnu alternativu, z Jungmannovej na SAV som mohol jazdit prepchatou 81, prepchatou 83 a pohodlnou vcelku prazdnou 84, po novom mam na vyber medzi prepchatou 83 a prepchatou 84, poprosil by som tu alternativu a zlepsenie ktore mi priniesli hustejsie intervaly ktore akosi nepocitujem, pretoze busy jazdia rovnako akurat este prepchatejsie ako predtym, keby ma nedelila od dunaja ta osemoprudova hovadina v kombinacii so zeleznicou tak si chodim pekne krasne do prace radsej peso aj bez celej MHD, kedze ma ale tou 8pr kravinou odrezali od mesta musim ist do prace motorovym vozidlom, ci uz MHD alebo autom
Mam taku nesmelu otazku. Nejako uz nesledujem MHD tak casto a preto mi to asi uniklo - tieto zmeny v MHD - resp. "evolucia linkovania" sa robili len v ramci petrzalky, alebo v ramci celeho mesta?
Reply on: Eury #49015:
na rozluckovu jazdu s 280 si pockame este aspon 3 roky. Postupne idu na srot vacsinou koli prasknutemu ramu. Ale dovtedy... A co je dolezitejsie, bude potrebne ich nahradit novymi vozmi, ktore DPB nema na plane, pravdepodobne sa rozhodne v roku 2006 o nakupe v 2007-2008.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.