Pridam sa so svojou troskou. Moja denna trasa je Lubovnianska-Pristavny most (98) / Pristavny Most - OD Ruzinov (96). Po zmene trasy 198 na 98 sa mi sice predlzila jazdna doba, ale vcelku sa to este da. Nove linkovanie - ide len o to, zvyknut si. Trochu maju pravdu obyvatelia Petrzalka juhovychod, ze nemaju priamy spoj do mesta. Mozno by bolo vhodnejsie (a podla toho, co som tu cital, podobny nazor maju viaceri) skratit linku 98 po Antolsku a 99 predlzit az na Jasovsku. Ono totiz 98 je dooost preplnena uz od konecnej. Podla mojho nazoru je to tym, ze supluje lokalnu dopravu z Jasovskej na prestup na 92, k nemocnici, k Tescu a prestup na 93 na Smolenicku. Podla mojich skusenosti prave tam dost ludi vystupuje. Navyse by sa vytvorilo priame spojenie Antolskej niekde "inam", ako do Petrzalky (i ked Ruzinov asi nebude velmi casto cielom ludi z Antolskej) a vytvorilo by sa priame prepojenie na elektricku.
Predpokladam, ze odpovedou asi bude, ze "nie su vozokm" ?
Inak, novy system v Petrzalke je navrhnuty relativne dobre, akurat by museli fungovat predpoklady, na ktorych je postaveny:
- dodrziavanie CP. Aj mne sa napr. na 98/96 dost casto stane, ze 98 pride na zastavku Pr. most po odchode 96, aj ked podla CP by to malo byt naopak a nikde nie su ziadne zapchy (casto este stale funguje to, ze uz na druhej - tretej zastavke za konecnou ma autobus 2-3 minuty meskania. Niekedy mi to pripada tak, ze vodici naschval odchadzaju z konecnej pozdnejsie, pripadne sa prve useky "flakaju", len aby niekde na trase "nenachytali nadbeh", za ktory su asi sankcionovani.) Pripadne by to chcelo zrealnit jazdne casy medzi zastavkami v spicke. Mam pocit, ze vaecsinou su nadhodnotene, a autobusy by to stihali aj za menej casu.
- spolahlive autobusy - uz sa mi stalo, ze vynechali 2 x po sebe autobusy linky 99 - vtedy je cely prestupny system naruseny a ludia opravnene frflaju na to, ze si musia cvaknut dalsi listok, aj keby to podla CP nebolo potrebne.
Skuste sa vyjadrit k mojej alternative ....
Predpokladam, ze odpovedou asi bude, ze "nie su vozokm" ?
Inak, novy system v Petrzalke je navrhnuty relativne dobre, akurat by museli fungovat predpoklady, na ktorych je postaveny:
- dodrziavanie CP. Aj mne sa napr. na 98/96 dost casto stane, ze 98 pride na zastavku Pr. most po odchode 96, aj ked podla CP by to malo byt naopak a nikde nie su ziadne zapchy (casto este stale funguje to, ze uz na druhej - tretej zastavke za konecnou ma autobus 2-3 minuty meskania. Niekedy mi to pripada tak, ze vodici naschval odchadzaju z konecnej pozdnejsie, pripadne sa prve useky "flakaju", len aby niekde na trase "nenachytali nadbeh", za ktory su asi sankcionovani.) Pripadne by to chcelo zrealnit jazdne casy medzi zastavkami v spicke. Mam pocit, ze vaecsinou su nadhodnotene, a autobusy by to stihali aj za menej casu.
- spolahlive autobusy - uz sa mi stalo, ze vynechali 2 x po sebe autobusy linky 99 - vtedy je cely prestupny system naruseny a ludia opravnene frflaju na to, ze si musia cvaknut dalsi listok, aj keby to podla CP nebolo potrebne.
Skuste sa vyjadrit k mojej alternative ....
81-71