Reakcia na: 81-71 #48077:
No toto nie je práve šťastné porovnanie. Najprv pôvodná trasa 44, neskoršej 32: Borská, Karloveská, Mlynská dolina, Kramáre, Hl. stanica a po dokončení DD, linku iba presmerovali na Kuklovskú. Teda úlohou linky bolo a aj je priame spojenie K. Vsi s Kramármi, Slávičím údolím a Patrónkou, Slávičieho údolia s Kramármi a Slávičieho údolia a Kramárov s Hl. stanicou a aj po zmene trasy aj spojenie DD so spomenutými lokalitami.
inTony
Keby sa niekto chcel z Dlhých dielov dostať na Karmáre musel by ísť 223 na Molecovu, odtiaľ elinou po Lafranconi, z Lafranconi busom na Patrónku, odtiaľ peším dostupom na zastávku Pri Suchom mlyne odtaľ trolejbusom na Kramáre.
32 nieje v žiadnom prípade odvšadial všade.
Zober si napríkald sídlisko v Petržke LÚKY 8 (podobný počet obyvateľov), budú tam 3 linky - 92, 98 a 99, prečo tam nieje len jediná linka 99, k hlavnej linke 95??
To prestupovanie pod na električky je v pohode, podľa mňa to aj predbehlo dobu, zrušenie 32, by bolo ako zrušenie napr. 67...
Ja by som zas vôbec nedával autobusy až pod Nový most súbežne s nosnou električkovou traťou.
Alebo Lamač, tam by som zrušil linku 30 a nechal by som len 63, 37 a 92 aby nechodili súbežne a odvšadial všade..