Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 81-71 #48077:
zabudol si že linka 32 slúži aj pre obyvateľov Kramárov.
Keby sa niekto chcel z Dlhých dielov dostať na Karmáre musel by ísť 223 na Molecovu, odtiaľ elinou po Lafranconi, z Lafranconi busom na Patrónku, odtiaľ peším dostupom na zastávku Pri Suchom mlyne odtaľ trolejbusom na Kramáre.

32 nieje v žiadnom prípade odvšadial všade.

Zober si napríkald sídlisko v Petržke LÚKY 8 (podobný počet obyvateľov), budú tam 3 linky - 92, 98 a 99, prečo tam nieje len jediná linka 99, k hlavnej linke 95??

To prestupovanie pod na električky je v pohode, podľa mňa to aj predbehlo dobu, zrušenie 32, by bolo ako zrušenie napr. 67...

Ja by som zas vôbec nedával autobusy až pod Nový most súbežne s nosnou električkovou traťou.

Alebo Lamač, tam by som zrušil linku 30 a nechal by som len 63, 37 a 92 aby nechodili súbežne a odvšadial všade..
Reakcia na: Mopy #48063:
a vo viedni maju aj saliny D, J, O... mimochodom, vie mi niekto vysvetlit, ako k tomu pismenkovaniu vo viedni dosli?

Re #48074 inTony: to 77/177/277 mi pripada povedome. mam pocit, ze to tak uz bolo a potom sa to z nejakeho dovodu zrusilo. 79/179 tak isto. inac ale suhlasim, podla mna by to bolo prehladnejsie.
Reakcia na: 81-71 #48077:
Lenže pri linke 32 nejde o prestupy, ale o to, že je to jediná možnosť ako sa dostať medzi KV, Mlynskou Dolinou, Kramármi a hlavnou stanicou bez výletov cez centrum.
Reakcia na: TeBeCe #48026:
Staci vytvorit novu zalozku pre CP platne od 5.9. alebo to dat do zalozky novinky a zdoraznit, ze su platne od 5.9. Nevidim v tom problem.. A po 5.9.05 to presunut na patricne miesto.
Reakcia na: hoppusmark #48019:
joj ale vo viedni maju aj automaty s touch screenom, kde sa da platit platobnou kartou... podla mna by stacilo, keby sa na turistickych miestach dali listky kupit aj inde ako v automate. co tak napriklad v infocentre BKIS? ale to by tam musel niekto drepiet aj po siestej vecer a cez vikendy, ze...? zakladny argument nedasatolebojetozloziteanikdysatonerobiloacestujucibytonepochopiliavobecnechajtenaslebozrusimemhduplne zas plati.
Reakcia na: inTony #48069:


No pokial by mal fungovat petržalský systém (ktorý nabehne od 5.9.2005) na DD, tak by to malo vyzerat tak, že linky MHD by zvážali ludí ku kapacitnej električkovej doprave na Molecovu, maximálne pod Nový most alebo Patrónku. Totiž, bez prestupov sa tiež nedostaneš idealne z Petržalky kdekolvek. Tiež neexistuje priami spoj na Kramáre alebo napríklad do Vrakune z každého kúta Petržalky. Ba dokonca, v rámci Petržalky sa nedostanem všade priamo bez prestupov.

Uvedom si, že Petržalka je niekolko násobne vačšia, čo do počtu obyvatelov, to do rozlohy a tak je celkom pochopitelné, že ma viac busových radiál a vačšiu a hustejšiu siet MHD.

A neviem čo považuješ spojenie s "mestom", kedže Petržalka je súčastou obvodu Bratislava 5. Neviem, prečo by mali chodit linky z DD priamo tak daleko, ked mate kapacitnu električkovú dopravu a k tej vas čoskoro odvezie moderná trolejbusová doprava.
Reakcia na: AAA #48075:

Este som sa tym neviezol, tak nechcem robit predcasne zavery. Ale zodpovedne mozem vyhlasit, ze ten voz je na BA trate nevhodny. Malo naprav vzhladom k dlzke a vdaka konstrukcii to musi likvidovat obluky jedna radost.
Reakcia na: fobust #48072:
A čo čakáš od firmy, ktorá vyrába výťahy a eskalátory?
Reakcia na: AAA #48070:
Hey, tak by to bolo najlepšie ?

Jediná linka pri ktorej to ostalo je 191...

53 Trnavské mýto - Vajnory
153 Trnavské mýto - Čierna voda
253 Trnavské mýto - Chorvátsky Grob

79 Dolné hony - Lieskovec
179 Dolné hony - Štátne lesy

22 Na hraidkach - Nár. onkolog ústav
122 Vojenská nemocnica - Nár. onkolog. ústav

92 Dolnozemská - VW
192 Dostihová dráha - Vojenská nemocnica

57 Jurajov dvor - Žabí majer
157 Jurajov dvor - Stavivá

77 Slovnaft - Spaľovňa
177 Slovnaft - Spaľovňa (cez Vodostav)
277 Slovnaft - Povodie Dunaja

39 Súhvezdná - Slávičie údolie
139 Trnavské mýto - Slávičie údolie
Reakcia na: fobust #48072:

A to nehovorim o osovych tlakoch. To je likvidator trati, ten voz. ?
Reakcia na: TeBeCe #48054:

No, to musi riadne likvidovat obluky, kukni na tu masu, tie prevysy nad pevnymi podvozkami. ? Moja koncepcia ziadne previsy nema. Doslova! ? A je plne NP.
Inak keď rušili linky odvšadiaľ všade nezabudlo sa na L 78, ktorá je podľa mňa vzhľadom na situáciu v DPB po 5.9. luxusom?
Reakcia na: Mopy #48063:
A čo tak sa vrátiť k idei, ktorá bola pri vzniku oblastného číslovania (doplnková linka k inej linke sa od nej líšila pridaním čísla 100) teda by bola 92 a 192.
Reakcia na: 81-71 #48068:
z Dlhých dielov všade priamo... no haha, uvedom si že 33 sa chodí len v Karlovke a veľká väčšina prestupuje na električky, čo je v poriadku.

Vieš, ty ako to hovoríš, to je akoby si povedal, že Petržalčanom stačí linka 95 a 99, ostané nemusia byť. Petržalčania majú z takmer z každej ulice kde chodí MHD, priame spojenie s mestom, zatiaľ čo by keď odrátam 32, Dlhé diely nemajú a to sú sídlisko.

Linky odvšadial všade ako sú teraz v Petržalke sú blbosť, no ale linky 32 a 33 "fakt sú" odvšadial všade...
Reakcia na: inTony #48056:
No, ibaže aká to pohodlnost, že priame spojenie s Kramármi....... ? Tak Petržalčania musia prestupovat a pozrimeho, z Dlhých Dielov chcú ist všade priamo, no te vrchol!
Reakcia na: Andy #48066:
sak to je na vagooone este ? ?
Reakcia na: KiBEL #48016:
Dnes sa na zastávkach už nejaké info objavili, zatiaľ len v prístreškoch je A3ka.

Re #48028 inTony: Linku 32 by mohli teoreticky zrušiť a 29 presmerovať cez Mlynskú dolinu a Kramáre na Hlavnú stanicu. 🙂 Interval je podobný a Devínčania spod mosta by mohli ísť električkou.. Len to by potom museli nejak vyriešiť aj prestup z "214" na 29 mimo špičky, ktorý je pri terajšom usporiadaní zastávok dosť "ďaleký". V špicke by mala 214 chodiť až pod Nový most, takže to by sa prestupovať dalo na Botanickej záhrade.

Re #48044 hoppusmark: To by museli byť triobusy.. 😃

Re #48054 TeBeCe: Len dúfam, že nízkopodlažnosť nevyriešili tak, že dali namiesto schodov minieskalátoríky? 😃

Re #48061 Mopy: Hlavne nechápem, prečo zas menia systém označovania liniek. Pred pár rokmi sa zaviedla napr. 91+191, a teraz idú robiť 92 iným systémom.. Čo im bráni v označení 82+92 alebo 192+92, to nechápem.
Reakcia na: inTony #48064:
A mas pravdu, nato som skoro uplne zabudol..
Reakcia na: Mopy #48063:
kedysi boli aj v Bratislave jednotlivé linky rozdelené na spoje napr. 79, 279 bo 77, 177, 277 bo 49, 149... Len nech je to buď tak alebo tak...
Reakcia na: inTony #48061:
Viem co myslis, ale co takto to rozdelit na 92A a 92B?? Acko by bola do Wolfswagen a Bcko v sedle.. To iste by mohli navrhnut aj pri 80ke Acko - Matadorka a Bcko - Kopcany, inak si myslim, ze vtom bude zmetok keby dali dalsie cisla alebo nechali len jedno. Problem by to byt nemal, ved vo Viedni teiz nektore linky tak funguju tusim 171ka.. 74ka

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.