No, to musi riadne likvidovat obluky, kukni na tu masu, tie prevysy nad pevnymi podvozkami. ? Moja koncepcia ziadne previsy nema. Doslova! ? A je plne NP.
A čo tak sa vrátiť k idei, ktorá bola pri vzniku oblastného číslovania (doplnková linka k inej linke sa od nej líšila pridaním čísla 100) teda by bola 92 a 192.
z Dlhých dielov všade priamo... no haha, uvedom si že 33 sa chodí len v Karlovke a veľká väčšina prestupuje na električky, čo je v poriadku.
Vieš, ty ako to hovoríš, to je akoby si povedal, že Petržalčanom stačí linka 95 a 99, ostané nemusia byť. Petržalčania majú z takmer z každej ulice kde chodí MHD, priame spojenie s mestom, zatiaľ čo by keď odrátam 32, Dlhé diely nemajú a to sú sídlisko.
Linky odvšadial všade ako sú teraz v Petržalke sú blbosť, no ale linky 32 a 33 "fakt sú" odvšadial všade...
No, ibaže aká to pohodlnost, že priame spojenie s Kramármi....... ? Tak Petržalčania musia prestupovat a pozrimeho, z Dlhých Dielov chcú ist všade priamo, no te vrchol!
Dnes sa na zastávkach už nejaké info objavili, zatiaľ len v prístreškoch je A3ka.
Re #48028 inTony: Linku 32 by mohli teoreticky zrušiť a 29 presmerovať cez Mlynskú dolinu a Kramáre na Hlavnú stanicu. Interval je podobný a Devínčania spod mosta by mohli ísť električkou.. Len to by potom museli nejak vyriešiť aj prestup z "214" na 29 mimo špičky, ktorý je pri terajšom usporiadaní zastávok dosť "ďaleký". V špicke by mala 214 chodiť až pod Nový most, takže to by sa prestupovať dalo na Botanickej záhrade.
Re #48054 TeBeCe: Len dúfam, že nízkopodlažnosť nevyriešili tak, že dali namiesto schodov minieskalátoríky?
Re #48061 Mopy: Hlavne nechápem, prečo zas menia systém označovania liniek. Pred pár rokmi sa zaviedla napr. 91+191, a teraz idú robiť 92 iným systémom.. Čo im bráni v označení 82+92 alebo 192+92, to nechápem.
Viem co myslis, ale co takto to rozdelit na 92A a 92B?? Acko by bola do Wolfswagen a Bcko v sedle.. To iste by mohli navrhnut aj pri 80ke Acko - Matadorka a Bcko - Kopcany, inak si myslim, ze vtom bude zmetok keby dali dalsie cisla alebo nechali len jedno. Problem by to byt nemal, ved vo Viedni teiz nektore linky tak funguju tusim 171ka.. 74ka
Ten bus 92, v sedle mi bude pripomínať linky 22 a 49...
Kým v sedle premáva linka 49, v špičke chodí 22, a sú to dve linky, zatiaľ čo pri 92 to bude veľmi podobne a stačí tam jedno označenie...
Tak aby to malo nejkú logiku by mohli zlučiť linky 22 a 49, alebo tú 92 rozdeliť na 82 a 92..
Ad tram from Končar(Croatia): Celkom v pohode elina, neviem ako by to ale bolo so servisom+ náhr.diely Chorvátsko je predsa len trocha ďaleko(aj keď do tohoto sa fakt nevyznám tak sa vopred ospravedlňujem ? )
Mne sa celkom pozdáva česká Astra príp. Trio, a som zvedavý ako bude vyzerať tá nová tram pre Prahu.
Také niečo by nám podľa mňa úplne stačilo..
Aj keď taká ULF je oproti ostatným elinám neporovnateľne lepšia ? ?
Ja bývam na Meličkovej, chodievam kolo 7:00 a keďže si dávam dosť načas ? chodieval som 32, bo s 33 som to už nestíhal, občas však je zápcha aj na Molecke, tak zbehnúť peško je najistejšie ? keď bežím som tam tak rýchlo jak bus.. A hore som sa už tiež naučil chodiť peškom, po škole už fakt nemám chuť sa tlačiť.. ?
Nejak to vyriešia ale 32 nemôžu zrušiť, poskytuje dôležité spojenia obyvateľov Dlhých dielov a Kramárov s nemocnicami na Kramároch, s Mlynskou dolinou, Slávičím údolím, s uzlom na Patrónke a Hlavnej stanice. Pamätám si ako nepremávala cez víkendy ešte ako 44, a tá linka fakt chýbala.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
A to nehovorim o osovych tlakoch. To je likvidator trati, ten voz. ?