Lenže pri linke 32 nejde o prestupy, ale o to, že je to jediná možnosť ako sa dostať medzi KV, Mlynskou Dolinou, Kramármi a hlavnou stanicou bez výletov cez centrum.
Staci vytvorit novu zalozku pre CP platne od 5.9. alebo to dat do zalozky novinky a zdoraznit, ze su platne od 5.9. Nevidim v tom problem.. A po 5.9.05 to presunut na patricne miesto.
joj ale vo viedni maju aj automaty s touch screenom, kde sa da platit platobnou kartou... podla mna by stacilo, keby sa na turistickych miestach dali listky kupit aj inde ako v automate. co tak napriklad v infocentre BKIS? ale to by tam musel niekto drepiet aj po siestej vecer a cez vikendy, ze...? zakladny argument nedasatolebojetozloziteanikdysatonerobiloacestujucibytonepochopiliavobecnechajtenaslebozrusimemhduplne zas plati.
No pokial by mal fungovat petržalský systém (ktorý nabehne od 5.9.2005) na DD, tak by to malo vyzerat tak, že linky MHD by zvážali ludí ku kapacitnej električkovej doprave na Molecovu, maximálne pod Nový most alebo Patrónku. Totiž, bez prestupov sa tiež nedostaneš idealne z Petržalky kdekolvek. Tiež neexistuje priami spoj na Kramáre alebo napríklad do Vrakune z každého kúta Petržalky. Ba dokonca, v rámci Petržalky sa nedostanem všade priamo bez prestupov.
Uvedom si, že Petržalka je niekolko násobne vačšia, čo do počtu obyvatelov, to do rozlohy a tak je celkom pochopitelné, že ma viac busových radiál a vačšiu a hustejšiu siet MHD.
A neviem čo považuješ spojenie s "mestom", kedže Petržalka je súčastou obvodu Bratislava 5. Neviem, prečo by mali chodit linky z DD priamo tak daleko, ked mate kapacitnu električkovú dopravu a k tej vas čoskoro odvezie moderná trolejbusová doprava.
Este som sa tym neviezol, tak nechcem robit predcasne zavery. Ale zodpovedne mozem vyhlasit, ze ten voz je na BA trate nevhodny. Malo naprav vzhladom k dlzke a vdaka konstrukcii to musi likvidovat obluky jedna radost.
No, to musi riadne likvidovat obluky, kukni na tu masu, tie prevysy nad pevnymi podvozkami. ? Moja koncepcia ziadne previsy nema. Doslova! ? A je plne NP.
A čo tak sa vrátiť k idei, ktorá bola pri vzniku oblastného číslovania (doplnková linka k inej linke sa od nej líšila pridaním čísla 100) teda by bola 92 a 192.
z Dlhých dielov všade priamo... no haha, uvedom si že 33 sa chodí len v Karlovke a veľká väčšina prestupuje na električky, čo je v poriadku.
Vieš, ty ako to hovoríš, to je akoby si povedal, že Petržalčanom stačí linka 95 a 99, ostané nemusia byť. Petržalčania majú z takmer z každej ulice kde chodí MHD, priame spojenie s mestom, zatiaľ čo by keď odrátam 32, Dlhé diely nemajú a to sú sídlisko.
Linky odvšadial všade ako sú teraz v Petržalke sú blbosť, no ale linky 32 a 33 "fakt sú" odvšadial všade...
No, ibaže aká to pohodlnost, že priame spojenie s Kramármi....... ? Tak Petržalčania musia prestupovat a pozrimeho, z Dlhých Dielov chcú ist všade priamo, no te vrchol!
Dnes sa na zastávkach už nejaké info objavili, zatiaľ len v prístreškoch je A3ka.
Re #48028 inTony: Linku 32 by mohli teoreticky zrušiť a 29 presmerovať cez Mlynskú dolinu a Kramáre na Hlavnú stanicu. Interval je podobný a Devínčania spod mosta by mohli ísť električkou.. Len to by potom museli nejak vyriešiť aj prestup z "214" na 29 mimo špičky, ktorý je pri terajšom usporiadaní zastávok dosť "ďaleký". V špicke by mala 214 chodiť až pod Nový most, takže to by sa prestupovať dalo na Botanickej záhrade.
Re #48054 TeBeCe: Len dúfam, že nízkopodlažnosť nevyriešili tak, že dali namiesto schodov minieskalátoríky?
Re #48061 Mopy: Hlavne nechápem, prečo zas menia systém označovania liniek. Pred pár rokmi sa zaviedla napr. 91+191, a teraz idú robiť 92 iným systémom.. Čo im bráni v označení 82+92 alebo 192+92, to nechápem.
Viem co myslis, ale co takto to rozdelit na 92A a 92B?? Acko by bola do Wolfswagen a Bcko v sedle.. To iste by mohli navrhnut aj pri 80ke Acko - Matadorka a Bcko - Kopcany, inak si myslim, ze vtom bude zmetok keby dali dalsie cisla alebo nechali len jedno. Problem by to byt nemal, ved vo Viedni teiz nektore linky tak funguju tusim 171ka.. 74ka
Ten bus 92, v sedle mi bude pripomínať linky 22 a 49...
Kým v sedle premáva linka 49, v špičke chodí 22, a sú to dve linky, zatiaľ čo pri 92 to bude veľmi podobne a stačí tam jedno označenie...
Tak aby to malo nejkú logiku by mohli zlučiť linky 22 a 49, alebo tú 92 rozdeliť na 82 a 92..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
81-71
No pokial by mal fungovat petržalský systém (ktorý nabehne od 5.9.2005) na DD, tak by to malo vyzerat tak, že linky MHD by zvážali ludí ku kapacitnej električkovej doprave na Molecovu, maximálne pod Nový most alebo Patrónku. Totiž, bez prestupov sa tiež nedostaneš idealne z Petržalky kdekolvek. Tiež neexistuje priami spoj na Kramáre alebo napríklad do Vrakune z každého kúta Petržalky. Ba dokonca, v rámci Petržalky sa nedostanem všade priamo bez prestupov.
Uvedom si, že Petržalka je niekolko násobne vačšia, čo do počtu obyvatelov, to do rozlohy a tak je celkom pochopitelné, že ma viac busových radiál a vačšiu a hustejšiu siet MHD.
A neviem čo považuješ spojenie s "mestom", kedže Petržalka je súčastou obvodu Bratislava 5. Neviem, prečo by mali chodit linky z DD priamo tak daleko, ked mate kapacitnu električkovú dopravu a k tej vas čoskoro odvezie moderná trolejbusová doprava.