Lenže je rozdiel 1x prestupovať na jednej zastávke ako prestupovať 2x a to tak, že prechádzať na druhú stranu (teda to bolo porovnanie Lúky VIII - Šafko a Karlova Ves - Kramáre)
Chlapi, mne ide o to, aby som najneskor 4.9.05 vedel, ako mi pojde na druhy den doprava. Zaujimaju ma hlavne prve ranne autobusy.A privital by som to na oboznamenie sa aj skor. Ved stacia napr.odchody z konecnej a casovy rozpis jazd medzi zastavkami, netreba na info taky kompletny CP,s vyhladavanim ako tu je.
To som nevedel. Lenže napr. pri linke 92/192 by to mohlo vyvolať chaos. Predstav si že stojíš na zastávke a príde ti 192. Teraz chceš zistiť, kam ide, tak pozrieš cestovné poriadky a nikde 192 nevidíš. A možno keby si ju videl, tak by si ju začal používať, ale takto sa o nej dlho nemusíš dozvedieť.
Ten príklad sso sídliskom Lúky 8 je síce pekný, aj by tam stačil jeden bus, ktorý by zvážal ludí na nosný sytém (malo byt metro, nakoniec bude obyčajná električka), spomínam to preto, lebo 95-ka ma dočasne nahrádzat chýbajúci kolajový nosný sytém na uzemi Petržalky, mal by približne kopirovat trasu buduceho nosneho sytemu. A teraz davaj pozor: NIKDY ale prosím Ta NIKDY nezrovnávaj AUTOBUS aj ked možno v slušnom intervale s KAPACITNOU KOLAJOVOU DOPRAVOU! Tú 95-ku nemožeš brat čisto ako "nosnu linku" v dnešnej dobe, ked nie je nič vybudovane.
No a čo sa Kramarov týka, nevidím najmenší problém ist s električkou cez tunel a na Hodžovom námestí prestúpit na trolejbus. Len to by sa muselo prestupovat...
A na Hl. stanicu tiež chodí električka č.1, len to by sa muselo prestupovat...
Jediné čo mu ešte rozumiem, a čo som písal v predošlom príspevku je spojenie s Patrónkou.
je to uplne to iste... na dlhace od riviery treba kapacitu, bude tam jedna husto premavajuca linka... dalej do mlynskej doliny uz az tak velku prepravnu kapacitu netreba, tak to zriesi zvysok z tej 32ky ktory bude chodit relativne riedko... 2 linky v subehu nebudu... presne toto spravili s 97ckou v sucasnom navrhu...
Lenže keď zrušíš 30, reálny interval v úseku Vrančovičova - Nový most sa ti
1. zdvojnásobí interval
2. kapacitne 37 s intervalom 12/20/15 cez špičku stačiť nebude a tak budeš musieť zhustiť na 37 interval, a tá bude v takom prípade v úseku Záh. Bystrica - Vrančovičova málo vyťažená + musíš vyriešiť zachádzanie na Segnáre, čo sa síce dá 37, ale na úkor jazdnej doby.
mohlo by to byť na jednom cestovnom poriadku. Predtým to na linke 79 tak bolo, bol tam ozančený určený spoj do Štátnych lesov ako 279 a bolo to na jednom cestovnom poriadku.
Veď také niečo som pred chvíľou navrhol, že by sa zrušila 32 a 29 by išla po trase Devín - Riviéra - Mlynská Dolina - Kramáre - Stanica. A keďže majú tie duobusy (vraj linka 214) jazdiť až pod Most, tak by sa dalo prestúpiť pri Botanickej záhrade. No mimo špičky nemajú jazdiť, takže by bolo treba nejako vyriešiť prestup Riviéra - Molecova, napríklad že by 29 urobila kolečko okolo tej križovatky pri Molecovej..
No toto nie je práve šťastné porovnanie. Najprv pôvodná trasa 44, neskoršej 32: Borská, Karloveská, Mlynská dolina, Kramáre, Hl. stanica a po dokončení DD, linku iba presmerovali na Kuklovskú. Teda úlohou linky bolo a aj je priame spojenie K. Vsi s Kramármi, Slávičím údolím a Patrónkou, Slávičieho údolia s Kramármi a Slávičieho údolia a Kramárov s Hl. stanicou a aj po zmene trasy aj spojenie DD so spomenutými lokalitami.
aj linka 97 je jedinou normalnou linkou s ktorou sa dostanes z petrzalky do slovnaftu a na dolne hony a pozri sa co s nou planuju spravit... (pre prirovnanie to je to iste ako keby si linku 32 ukoncil na riviere a ak chces ist na dlhe diely, tak si z nej prestup na nieco ine )
A pripomínam že v celom meste bola Optimalizácia linkového vedenia v roku 2000, okrem Petržalky, kde ostali linky odvšadial všade, akurát zmenili označenie.
Toto je dokončenie optimalizácie. Zmeny v ostaných častiach mesta súvisia so zmenou liniek v Petržalke.
zabudol si že linka 32 slúži aj pre obyvateľov Kramárov.
Keby sa niekto chcel z Dlhých dielov dostať na Karmáre musel by ísť 223 na Molecovu, odtiaľ elinou po Lafranconi, z Lafranconi busom na Patrónku, odtiaľ peším dostupom na zastávku Pri Suchom mlyne odtaľ trolejbusom na Kramáre.
32 nieje v žiadnom prípade odvšadial všade.
Zober si napríkald sídlisko v Petržke LÚKY 8 (podobný počet obyvateľov), budú tam 3 linky - 92, 98 a 99, prečo tam nieje len jediná linka 99, k hlavnej linke 95??
To prestupovanie pod na električky je v pohode, podľa mňa to aj predbehlo dobu, zrušenie 32, by bolo ako zrušenie napr. 67...
Ja by som zas vôbec nedával autobusy až pod Nový most súbežne s nosnou električkovou traťou.
Alebo Lamač, tam by som zrušil linku 30 a nechal by som len 63, 37 a 92 aby nechodili súbežne a odvšadial všade..
a vo viedni maju aj saliny D, J, O... mimochodom, vie mi niekto vysvetlit, ako k tomu pismenkovaniu vo viedni dosli?
Re #48074 inTony: to 77/177/277 mi pripada povedome. mam pocit, ze to tak uz bolo a potom sa to z nejakeho dovodu zrusilo. 79/179 tak isto. inac ale suhlasim, podla mna by to bolo prehladnejsie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
inTony
Toto je dokončenie optimalizácie. Zmeny v ostaných častiach mesta súvisia so zmenou liniek v Petržalke.