Reakcia na: ivu #46419:
1. Kde si nabral, že 94 bude stáť iba na niektorých zastávkach? Čo to majú všetci za vidiny? Minule sa tu diskutovalo o tom, že expresné linky sa práve snažia rušiť, lebo sú ekonomicky neefektívne.
2. Čo je na tom, že sa budú stretávať dve vozidlá za sebou? Prečo to niekomu vadí? Prečo chce každý mať za každú cenu za sebou vozidlá iného čísla linky?
tr3mp
Mapy sú tu:
http://europa.eu.int/comm/ten/transport/maps/doc/pp17.pdf
http://europa.eu.int/comm/ten/transport/maps/doc/pp23.pdf
Viac o The Trans-European Transport Networks (TEN-T) je na:
http://europa.eu.int/comm/ten/transport/index_en.htm
Takýto tunel by značne zrýchlil tranzitnú dopravu na trase Viedeň - Bratislava (Filiálka) - trať 120/130. Bohužiaľ nikde v prezentáciách sa nehovorí o navrhovanej kapacite tunela, t. j. koľko expresných vlakov by tade za deň prešlo, koľko zastávkových (prímestských) a aký by bol ich interval a teda aj použiteľnosť nielen na prímestskú ale aj mestskú dopravu. Bez takýchto údajov je projekt ťažké objektívne posúdiť. Takisto som nevidel v materiáloch umiestnenie navrhovaných staníc v meste (medzi Filiálkou a Petržalkou), len predpokladám umiestnenie jednej v lokalite Pribinova - Šafárikovo nám. a druhej pri AS Mlynské Nivy.