Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: si #46439:
ucelovo vytahujes prave vikend, podstatna je praveze spicka... Druha vec je, co bude po novom pod cislom 87, v trase povodnej 87ky moze ist nieco frekventovanejsie. Lenze Ty este pred realnym vyskusanim uz vykrikujes, ake zle to bude--- ?
Reakcia na: LUK #46424:
hmm hej, napriklad taka nosna 87 bude cez weekend premavat v uzasne hustom 30 minutovom intervale... dakujem, za ten cas prejdem pesi pomaly aj polovicu jej trasy...

Re #46425 Andy: no keby to menili na metro alebo nieco co sa da povazovat za nosne a kapacitne (alebo aspon ekologicke), ale stale to budu tie iste hrdzave smradiace vraky stojace v tych istych (ak nie este vacsich) zacpach na tych istych cestach, akurat ze bude sa treba castejsie presuvat po tych hrdzavych a rozpadavajucich sa schodikoch (asi aby sa cim skor preborili ? ? )
Reakcia na: LUK #46436:
Hm, ja by som aj zaujem mal, dokonca by som take vozidlo s radostou prevadzkoval 🙂 Len sa obavam, ze ti, co o tom rozhoduju, asi zaujem mat nebudu, hoci si myslim, ze by sa to jednoznacne vyplatilo, kedze nam vozy pomaly ale isto odchadzaju, a nove akosi nepribudaju 😕
Inak, z cudzich ojazdenin by som tu asi najradsej videl kosicke zelene Ik280 z poslednej serie (neviem akym cislom sa oznacuju - viete niekto?) z 1994 (ekomotor od vyroby, upravena prevodovka, tichsia Raba, celkovo velmi kultivovany chod; a v neposlednom rade velke vetraky 😉 ) Len tie nam asi DPMK dobrovolne neda, nevraviac o tom, ze u nas by ich asi tiez prilis nechceli 😞
Reakcia na: Sommelier #46414:
Lenže jednak je tá od žst. Vajnory nezjazdná, v dôsledku novej výstavby na Tuhovskom už pravdepodobne nespojazdniteľná (a v nepravdepodobnom prípade spojazdnenia sa už teším na úrovňové kríženie Seneckej cesty či ako sa to pri ZP volá, s celoštátnou železničnou traťou), jednak tá od komárňanskej trate končí niekde v hangári a na pripojenie k budove by asi museli byť závory pre zmenu niekde na runway, jednak obideve sú zaviazané tak, že pri jazde od mesta sa úvraťuje.
Re #46419 ivu: Takže keď bude jedna linka jazdiť v trojminútovom intervale, tak sa autobusy dobehnú, ale keď tam bude jazdiť desať liniek v polhodinových intervaloch, tak sa nedobehnú? Občania, používajte aj vlastný mozog a neverte slepo článkom v New Time:-P.
Re #46430 trepko: Áno, Trenčín je strach a hrôza, práve teraz som musel v priebehu mesiaca dvakrát MHD v tomto meste použiť...
Inak, Dopravny podnik mesta Presov predava nadbytocne Ikarusy 280. Myslim, ze by podstatne pomohli zvysit kvalitu vozoveho parku v BA. Nemate zaujem? ?
Reakcia na: frenky #46434:
veru, stalych prispievatelok by sa tu zislo viacej... ? Rozhodne by kvalita fora neutrpela... ?
Reakcia na: Beus #46433:
to mas tak, ked sa nasa jedina stala zenska prispievatelka akosi odmlcala. ? Isto ma na to ale padny dovod. ☺
Deti, deti 😉 Len sa tu objavi niekto s dievcenskym menom, a uz ju hned vsetci poznaju (pripadne by chceli) 🙂
Tina: Neboj, ja Ta nepoznam 😉 (hoci som Ta uz mozno niekedy viezol) 🙂
Reakcia na: hoppusmark #46431:
Od Septembra ju možno spoznám aj ja, v 208... 😃
Tina: Asi sa tiez pozname:-)..Nestretli sme sa raz v 86 a raz v 14-tke??? ?
Reakcia na: LUK #46429:
presne tak prestupna tarifa. Tu si mozes vydychnut, ze ked ta jeden spoj nedoveze tam kam chces tak ta tam doveze iny na ktory zas az tak dlho necakas. Lenze v mnohych inych mestach prestupnu tarifu nemaju a linka chodi v 30 az 60 minutovych intervaloch. A cakaj potom na dalsi spoj. Ale ludia su zvyknuti a toto je naozaj iba rozmazlanost blavakov. Mam svoje skusenosti z Trencin city, kde to stoji fuckt za prd. Na niektorych linkach nieje vobec vinimocne 10 az 30 minutove meskanie. Ale na druhu stranu musim ich tam pochvalit bo uz tam jazdi prvy autobus s digitalnymy transparentami. ?
Reakcia na: frenky #46426:
prestupnu tarifu som zabudol spomenut, hoci som mal v plane...

Re #46425 Andy: PRESNE!!!
Reakcia na: Tina #46421:
Hm, keď som ja chodieval do oblasti Prievozu z Petržalky do Prievozu, tiež tam ešte žiadna 86 nechodila, len 34 ... a ľudia to dokázali prežiť ... a muselo sa prestupovať.
Reakcia na: AAA #46411:
Ako už SWTC písal, nie je dôvod, aby cez tunel chodila aj nákladná doprava, pre tú naďalej zostane trať cez Prístavný most. Čiže toto riešenie by skôr dávala priestor pre rast nákladnej dopravy pri súčasnom zvyšovaní výkonov v osobnej doprave.

Re #46414 Sommelier: Nie, do areálu letiska (ale len do technologických priestorov, nie do priestorov pre cestujúcich) vedie len jedna vlečka od trate 131. Vlečka z vajnorskej stanice bola zrušená tesne po dostavbe južnej vlečky, predpokladám, že najmä kvôli úrovňovému križovaniu s Cestou na Senec.

Re #46414 yale: A chceme mať ako definitívne riešenie také riešenie, ktoré bude frekvenciou zastávok a trasovaním dimenzované na prímestskú a diaľkovú dopravu? Nebude potom treba ešte vybudovať ďalší systém na uspokojenie vnútromestských dopravných požiadaviek? Toto sú zatiaľ len rečnícke otázky bez odpovedí, pretože som nevidel žiadne konkrétne údaje, podľa ktorých by som mohol posudzovať, len PR článok v Trende ... Medzi nami, ak by projekt obsahoval štvorkoľajný (alebo aspoň trojkoľajný) tunel pod Dunajom (2 + 2 resp 2 + 1 - mestská + diaľková doprava), hneď by som ten projekt bral. Najmä ak by naozaj EÚ pokryla 85% nákladov - to by sme museli doplatiť pri mestskom variante len 2,55 mld Sk ...

Re #46425 Andy: A to ešte pri prestupovaní z autobusu na autobus odpadá oproti metru fáranie minimálne v CMO 😉
Reakcia na: LUK #46424:
tak, tak, pravdu mas. Ide len a len o to, ze ludia si budu musiet zvyknut na nove sposoby cestovania ci uz do skoly, alebo do zamestnania, ako doteraz. Mame predsa prestupnu tarifu. ?
Reakcia na: LUK #46424:
Zaujímavé, že pri laickej predstave metra nikomu nevadí, že by musel prestupovať ešte viac, ale keď sa ide zmeniť sieť autobusov na nosný spôsob, tak už každý kričí.. 🙂
No toto bude velmi dlho trvat, kym spohodlneli blavaci naucia, ze uz im bus nejde priamo od domu az k robote/skole /samozrejme raz za cas/... V kazdom inom meste sa prestupuje uplne bezne a nikto nic nenamieta. Siet nosnych liniek s hustymi intervalmi je ovela vyhodnejsia! Ovela menej casu stravite vyckavanim na zastavke a hlavne si netreba pamatat cestovny poriadok!!!
A ece som zabudol. Trasy liniek najdes v sekci Zmeny MHD a v podkapitole Dlhodobe informacie. Ale ma sa to este v detailoch menit.
Tina pocuj. Tusim ta aj poznam. Pojdes 208 na zastavku Marianum (pri krizovatke s Kosickou) a tam prejdes cez cestu a z tade pojde 68 cez most Apollo do Petrzalky. Bude stat aj na Hrobakovej. Ak byvas hlbsie v Prievoze tak na 66 a na Mierovej prestupis na 208. Ale dokopy Ti cesta potrva asi tak ako 86.
Moze mi niekto poradit ako budem chodit do skoly?? Pretoze ako som sa dozvedela tak 86 uz nebude chodit! Tak chapete, chodi tu uz niekolko rokov a ja bez problemov, a bez prestupovania som cestovala z Prievozu do Petrzalky (Hrobakova) a teraz? Ked sa to zmeni? Ako mam zistit ako presne budu premavat linky? Pretoze ani v jednej nieje zastavka Hrobakova a ani moja zastavka tak ja neviem!!! ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.