Reakcia na: Sommelier #45318:
Osobne si myslím, že nejaké masové vyklápanie cestujúcich v Rači z modrých autobusov by nemalo byť. Prečo voziť ľudí autobusmi na perifériu Bratislavy a tu ich nechať prestupovať na niečo? V prímestských oblastiach v smere na Pezinok či Senec by mala byť nosnou železničná doprava. Súbeh železnice s autobusmi je prinajmenšom plytvaním dotácií. V prípade, že majú cestujúci tak či tak prestupovať a neviezť sa prímestskými spojmi až priamo do centra, prečo by nemohli prestúpiť na vlak už mimo BA (prípadne naň nastúpiť priamo, bývajúc v dochádzkovej vzdialenosti)? Ultrarýchle koľajové vozidlo je práve vlak (metro či rýchlodráha je stredne rýchle). Bohužiaľ v Bratislave chýba *rozumná* integrácia železníc do IDS zahŕňajúca samozrejme použiteľnú intervalovú prevádzku.
tomas1
Re #45306 si:Typicky slovenske: radsej zachovat sucasny stav ako podstupit co i len minimalne riziko, ktore kazda velka zmena prinasa. A ty si vies predstavit rapidnejsi odliv cestujucich ako je teraz?
Ked som isiel MHD v Brne vsetky vozidla boli rozumne naplnene aj mimo spicky tam asi odliv nezaznamenali. Snad mi nechces nahovorit, ze Bratislavcania su nejaki vynimocny, ze system overeny vo svete v BA nebude fungovat?
"pre vacsinu ludi prestupovanie nie je lakave" no to sa necudujem ked teraz mam casovy CL a interval je napr. dvanast minut tak logicky hladam priame spojenie a nadavam, ked cakam na pripoj aj 10 minut s oznacenym listkom v ruke.