Reakcia na: Sommelier #45318:
Osobne si myslím, že nejaké masové vyklápanie cestujúcich v Rači z modrých autobusov by nemalo byť. Prečo voziť ľudí autobusmi na perifériu Bratislavy a tu ich nechať prestupovať na niečo? V prímestských oblastiach v smere na Pezinok či Senec by mala byť nosnou železničná doprava. Súbeh železnice s autobusmi je prinajmenšom plytvaním dotácií. V prípade, že majú cestujúci tak či tak prestupovať a neviezť sa prímestskými spojmi až priamo do centra, prečo by nemohli prestúpiť na vlak už mimo BA (prípadne naň nastúpiť priamo, bývajúc v dochádzkovej vzdialenosti)? Ultrarýchle koľajové vozidlo je práve vlak (metro či rýchlodráha je stredne rýchle). Bohužiaľ v Bratislave chýba *rozumná* integrácia železníc do IDS zahŕňajúca samozrejme použiteľnú intervalovú prevádzku.
tomas1
Ved z tych blbych Vinohradov by stacila jedna max. dve linky na juhovýchodné smery a mozno 2 eliny.
Ked by sa drasticky zredukoval pocet liniek v celej MHD a zvysili by sa intervaly max na 5-10min(s rovnakym rozpoctom), tak ti garantujem, ze ludia by sa naucili prestupovat a nevadilo by im to.
Lenze to by pani z DPMB museli zdvihnut zadky a ist sa inspirovat do sveta, napr. do Brna, v minulosti to uz ludia z MagiSratu a BSD hovorili, ze budu spolupracovat a ucit sa od kolegov z Brna ohladom integr. dop. systemu, a kde su vysledky?
A ked tu domorodci pidaju, ze vidlaci nemaju co kecat blavakom do MHD, tak ti vidlaci s nemenovanych mensich slovenskych miest vidia buducnost vasej EMHADE(ked sa teda nenajde niekto rozumny) uz teraz, lebo sa takou vozia vo svojom meste.