Ja mam niekolko malych postrehov (otazok), ak mozem.
1) Preco su ludia taki lenivi na to, aby sa na zastavke pozreli, kedy im "to" ide a musia sa niekoho na to opytat?
2) Preco zvonia na tlacitko na znamenie, ked samotna zastavka na znamenie nie je?
3) Preco si deti v predskolskom veku stikaju listok, ked to maju zadarmo?
Informovanost na "letakoch" DPB je the best!
?
1) Preco su ludia taki lenivi na to, aby sa na zastavke pozreli, kedy im "to" ide a musia sa niekoho na to opytat?
2) Preco zvonia na tlacitko na znamenie, ked samotna zastavka na znamenie nie je?
3) Preco si deti v predskolskom veku stikaju listok, ked to maju zadarmo?
Informovanost na "letakoch" DPB je the best!
?
fobust
A co T6A5? Tie maju kotuce, ktore sa daju odbrzdit presne tou istou packou. Takze nie je kotuc ako kotuc (viem ze stred kachny treba odbrzdovat takou tycou). A aj keby mechanicke parkovacie brzdy nefungovali, stale ostava elektromagneticka kolajova brzda na zastavenie. Aj ked komfortne to asi nebude. ? A sem tam vidim v premavke voz, ktory ma jednu celust, pripadne kotuc odbrzdeny. Vsak nemusime ist ihned kvoli takejto smiesnej zavade na poruchu, ci ano? A pokial sa pamatam, tak povodne kotucove brzdy na T6A5kach boli az velmi ucinne, tak sa jazdilo permanentne s dvoma odbrzdenymi brzdami. Na obratisku sa odbrzdene zakopli a funkcne povolili, aby sa rovnomerne opotrebovavalo oblozenie.