Reply on: Jonny #40595:
KT8 moze byt cokolvek, len to bude clankove s osmimi napravami. BEUS ti to pekne vypyisal. Mozes si lubovolne poskladat napr. jednosmernu 8-napravovu tramvaj s otocnymi capmi 6,7 metra a sirke skrine 2,5 metra: KT8A5. Jednoduche. ?
fobust
A co T6A5? Tie maju kotuce, ktore sa daju odbrzdit presne tou istou packou. Takze nie je kotuc ako kotuc (viem ze stred kachny treba odbrzdovat takou tycou). A aj keby mechanicke parkovacie brzdy nefungovali, stale ostava elektromagneticka kolajova brzda na zastavenie. Aj ked komfortne to asi nebude. ? A sem tam vidim v premavke voz, ktory ma jednu celust, pripadne kotuc odbrzdeny. Vsak nemusime ist ihned kvoli takejto smiesnej zavade na poruchu, ci ano? A pokial sa pamatam, tak povodne kotucove brzdy na T6A5kach boli az velmi ucinne, tak sa jazdilo permanentne s dvoma odbrzdenymi brzdami. Na obratisku sa odbrzdene zakopli a funkcne povolili, aby sa rovnomerne opotrebovavalo oblozenie.