Ak myslis to co ja, tak to su brzdy. Ked je paka zakopnuta, tak brzda funbguje. Ak je vytiahnuta, tak je voz odbrzdeny stale, teda aspon jedna naprava. Pozuiva sa pri poruche vozidla, ked toto uplne vykape a treba ho odtlacit / odtiahnut. V pripade ze ti blbe iba jedna brzda, tak cielene iba tuto jednu vypnes a mozes ist dalej. Vsevedko moze doplnit.
Minule som si vsimol take tie paky ci co to je, co su na elektrickovych podvozkoch, ze boli vyklopene, aka je teda ich spravna poloha , lebo povacsine su zaklopene ..a vobec naco sluzia?
Ako sa mozes pytat taku vec. Akekolvek vozidlo overovacej serie sa logicky vyraba len na zaciatku, pri spustani vyroby noveho typu. V pripade 14Tr to boli roky 1981-82. Je ti uz jasne, preco v BA boli zrusene a odstranene overovacie 14Tr? Nie? Napoviem. Vypocitaj si 2005-1982 a porovnaj so zivotnostou.
Ja som len reagoval na tvoju odpoved nndrovi, pretoze on hovoril o 14Tr z overovacej serie.
Tie rozdiely ti ja bohuzial neviem povedat.. Akurat viem, ze to napriklad ma klimatizaciu, potom zdvihaciu plosinu na voziky a je to o nieco dlhsie ako nase 14Tr.
Ja tam osobne nevidim ziaden rozdiel v tych skriniach.... A je skoda , ze sa v BA neuchitili trolejbusy 14tr z Overovacej serie. Bolo by zaujimave vidiet ich niekedy s Digit. transparentami...
A jo, ešte jedna vec, neviete niekdo aký je rozdiel medzi trolejbusmi Škoda, ktoré sa dnes preháňajú v ČR a SR a trolejbusmi ETI Škoda 14TrSF, okrem toho, že pri ich výrobe bol použitý "ušlachtilejší" materiál?Je rozdiel iba vo viditelnom prevedení alebo aj vo výzbroji a pod. Zjavne budu drahšie, nevie niekto porovnať cenu medzi nimi a lacnými českými- slovenskými ?
Díky
T5C5 - Ide o klasickú T6A5 ibaže s dverami na oboch stranách ?
T6A2 - ide o elinu na menší rozchod a s užšou skriňou ?
Je rozdiel v šírkach skríň oproti T6A5 a KT8 Dn5 ? Je rozdiel aj v niečom inom ?
Ak by niekto mohol pls, dáke linky na obrázky alebo priamo na stránku o nich
co to je kusa vyhybka a preco nemaju radi to CAPS LOCK-ovanie?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Ak myslis to co ja, tak to su brzdy. Ked je paka zakopnuta, tak brzda funbguje. Ak je vytiahnuta, tak je voz odbrzdeny stale, teda aspon jedna naprava. Pozuiva sa pri poruche vozidla, ked toto uplne vykape a treba ho odtlacit / odtiahnut. V pripade ze ti blbe iba jedna brzda, tak cielene iba tuto jednu vypnes a mozes ist dalej. Vsevedko moze doplnit.