No ja som ochotný sa staviť aj naďalej, že od okamihu nášho spoločného nastúpenia do nového, moderného, samospasiteľného, autodiagnostického a bezúdržbového duobusu na DD, keď ja na Molecovej prestúpim do električky, tak budem pod Mostom SNP skor ako Ty. A prosil som o popis cesty z Molecovej pod Most SNP, nie z Obchodnej na Molecovu. Trate v centre sú v tragickom stave a budú vyžadovať kompletnú rekonštrukciu, lebo sa stavali v čase najvačších technických aj ekonomických úspechov boľševika - to všetci vieme.
Ale POZOR,Dvory budu pindat,ze preco aj oni nemaju elinu,ked ju vsetci ostatni maju... ?
No a ten tunel s tym mostom som myslel asi tak,ze ukaz mi dakoho z nasej vrchnosti mesta/statu,kto by povolil zaroven trat tunelom pod Dunajom aj po moste!Im ide iba o to,aby co najrychlejsie sflakali tu chudu akoze nosnu linku a dostali ju co najrychlejsie a najlacnejsie do mesta,aby volicom ukazali,aki su super.A vlastne,take vyhliadky ma potom aj ta siet v Petrzalke... ?
Este sa dockame akeho prekvapenia,ked to ponad Dunaj zariadia tym prestupom z elektricky na lanovku na Hrad(pravdaze elina bude koncit pri Inchebe a pojde bohviekadial,kde nikto nebyva)! ?
Inak ak to pos..eru s tou elinou,prisaham,ze uz ich v zivote volit nebudem! ?
To je sice pravda ?, ale nieco sa tu bude musiet postavit. A co je lacnejsie? Prebudovat stavajuce elektrickove trate na rychlodrahu alebo stavat zbrusu novy segregovany system (pravdepodobne pod zemou, kedze inde uz nie je miesto)? Pravdepodobne to prve. Nic lepsie sa tu asi nevymysli. Stuttgart by to asi tiez vyslo drahsie, keby stavali uplne novy system (napriklad metro) bez ohladu na stavajuce trate. Alebo nie?
Aha. Dik za upozornenie, ja som myslel, že to automatika a to len schovávačka. No ale trčí to toľko, že keby sa to schovalo bola by súprva 2xK2S v norme a mohla jazdiť? Aj keď určite by sa dala vybaviť aj teraz výnimka. Jeden meter by im nemohol vadiť ak teda 2xK2 je 41 metrov.
aNTI: len zabudas na jeden zavazny problem, ked ides k obratisku v ovsisti, nemas ako zabocit potom k EU. Jedine, ze by chodila BULIKOVA - OVSISTSKE NAM - OVSISTE - OVSISTSKE NAM - Gettingova - EU - Most Kosicka -atd
Presne, Stuttgart je moj ideál. Lenže na takú prestavbu má maloktoré mesto aj v Nemecku, nieto ešte u nás... V Stuttgarte je Porsche, Mercedes a iní nemalí platcovia daní...
Si to predstavujem asi tak ze este stale je tam plna rit liniek z Pristavneho a Noveho mosta a 95 tade nechodi ani dnes,tak naco nasilu potom?A co sa tyka 88,nech chodi cez EU a ti z Bulikovej a spol.si to tam mozu preslapat a ked su lenivi,nech sa tam odvezu 68,97 alebo niecim takym. ? Asi tak.
Kto prvy objavi aspon podobny rodokmen v nasej skvelej MHD,dostane odo mna cukrik!!!! ?
Inak nevie tu nejaky historik ? ,ci sa niekedy ciselne menila linka 29?Ani trasovo to asi nie je nic moc (vsakovake rekonstrukcie v Devine neratam... ? )... ?
To Ovsište som myslel aj kvôli EU a budúcemu lunaparku ktorý by tam mal vyrásť, takisto by tá linka ako som písal obslúžila aj to zamýšlané Petržalské centrum a Pribinovu. Možno sa tam niekde vopchá aj nová hlala pre MSĽH2010. Samozrejme, že je to o financiách, ja som len reagoval na to, že si človek ľahko predstaví aj tri trasy v Petržalke. Čo však myslíš s tým tunel s mostom. Tunel pre ovsište by bol medzi mostami Košická a Starým. Alebo by tá TESCO linka mohla ísť na Pribinovu a Ovsištská cez Starý most aby sa skutočne pretli a bol možný prestup.
Incheba, okolie Nobelovho a Aupark bude mať vždy najrýchlejšie a najlacnejšie spojenie Tbusmi po Novom moste. To by trebalo real debatu pri pive v Slovak pube, lebo celé to vypisovať ako si to predstavujem sa mi nechce.
Re #37089 tr3mp: Nie tam sa bude električka zapájať do nákladnej lanovky pána Ľ. Romana. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp