Aha. Dik za upozornenie, ja som myslel, že to automatika a to len schovávačka. No ale trčí to toľko, že keby sa to schovalo bola by súprva 2xK2S v norme a mohla jazdiť? Aj keď určite by sa dala vybaviť aj teraz výnimka. Jeden meter by im nemohol vadiť ak teda 2xK2 je 41 metrov.
aNTI: len zabudas na jeden zavazny problem, ked ides k obratisku v ovsisti, nemas ako zabocit potom k EU. Jedine, ze by chodila BULIKOVA - OVSISTSKE NAM - OVSISTE - OVSISTSKE NAM - Gettingova - EU - Most Kosicka -atd
Presne, Stuttgart je moj ideál. Lenže na takú prestavbu má maloktoré mesto aj v Nemecku, nieto ešte u nás... V Stuttgarte je Porsche, Mercedes a iní nemalí platcovia daní...
Si to predstavujem asi tak ze este stale je tam plna rit liniek z Pristavneho a Noveho mosta a 95 tade nechodi ani dnes,tak naco nasilu potom?A co sa tyka 88,nech chodi cez EU a ti z Bulikovej a spol.si to tam mozu preslapat a ked su lenivi,nech sa tam odvezu 68,97 alebo niecim takym. ? Asi tak.
Kto prvy objavi aspon podobny rodokmen v nasej skvelej MHD,dostane odo mna cukrik!!!! ?
Inak nevie tu nejaky historik ? ,ci sa niekedy ciselne menila linka 29?Ani trasovo to asi nie je nic moc (vsakovake rekonstrukcie v Devine neratam... ? )... ?
To Ovsište som myslel aj kvôli EU a budúcemu lunaparku ktorý by tam mal vyrásť, takisto by tá linka ako som písal obslúžila aj to zamýšlané Petržalské centrum a Pribinovu. Možno sa tam niekde vopchá aj nová hlala pre MSĽH2010. Samozrejme, že je to o financiách, ja som len reagoval na to, že si človek ľahko predstaví aj tri trasy v Petržalke. Čo však myslíš s tým tunel s mostom. Tunel pre ovsište by bol medzi mostami Košická a Starým. Alebo by tá TESCO linka mohla ísť na Pribinovu a Ovsištská cez Starý most aby sa skutočne pretli a bol možný prestup.
Incheba, okolie Nobelovho a Aupark bude mať vždy najrýchlejšie a najlacnejšie spojenie Tbusmi po Novom moste. To by trebalo real debatu pri pive v Slovak pube, lebo celé to vypisovať ako si to predstavujem sa mi nechce.
Re #37089 tr3mp: Nie tam sa bude električka zapájať do nákladnej lanovky pána Ľ. Romana. ?
no a kade asi pojde linka z petrzky na kosicky most ked nie cez ovsiste?????? akoze ja nechapem ako si to predstavujes... na furdekovej dolava sustekova doprava bosakova najazd na most ala 86... a tie TRI zastavky (sustekova, bulikova, ovsistske nam) budes obshluhovat 88? a co EUBA!!! keby si vzal 95 cez furdekova -> sustekova -> bulikova -> ovsistske nam-> ovsiste -> dolnozemska EUBA -> most.. tak to zase obsluzis.. ale ako aj pozeram do mapy je to veru pekna zachadzka.. boze petrzkalka je tak na pi... postavena....
no vies, novy dom je trosku ina tema... ani tebe by sa nepacilo keby mal stat dom na ihrisku kde hravas fucik... hlavne ked je kopec zelenej travicky dakde kusok inde... no a ja osobne nemam proti hrkotajucej elektricke pod domom nic... hoci by som bol rad keby nehrkotala ako tunel
Nelogicke je mozno to,ze zvysok Petrzalky sa asi nebude chciet trepat cez Ovsiste...
?
A uz teraz je na tych dvoch linkach kopec ludi,kam by sa pomestili v jednej? ? ?
Ale aby si si zase nemyslel,ja proti Ovsistu nic nemam,len mi to co som tu pisal pripada mozno trochu logicke... ?
Súčasné vedenie železničných tratí neumožňuje žiadne zmysluplné zapojenie železnice do obsluhy mesta. To mohlo byť tak pred 35 rokmi - sieť vlečiek po celom meste, aktívna Filiálka a Nivy, trať cez Starý most...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos