Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: DuPe #36990:
V Stuttgarte dodnes jazdia staré električky v súbehu s novými. Časť perónu je vysoká, časť nízka.
aNTI: len zabudas na jeden zavazny problem, ked ides k obratisku v ovsisti, nemas ako zabocit potom k EU. Jedine, ze by chodila BULIKOVA - OVSISTSKE NAM - OVSISTE - OVSISTSKE NAM - Gettingova - EU - Most Kosicka -atd
Reakcia na: galiyosha #36986:
Presne, Stuttgart je moj ideál. Lenže na takú prestavbu má maloktoré mesto aj v Nemecku, nieto ešte u nás... V Stuttgarte je Porsche, Mercedes a iní nemalí platcovia daní...
Reakcia na: aNTI #37119:
Si to predstavujem asi tak ze este stale je tam plna rit liniek z Pristavneho a Noveho mosta a 95 tade nechodi ani dnes,tak naco nasilu potom?A co sa tyka 88,nech chodi cez EU a ti z Bulikovej a spol.si to tam mozu preslapat a ked su lenivi,nech sa tam odvezu 68,97 alebo niecim takym. ? Asi tak.
tak 29 je vzdy 29. Ale chodila najprv DEVIN - RIVIERA potom
DEVIN - HVIEZDOSLAVOVO NAM. potom DEVIN - NOVÝ MOST
Reakcia na: Ámos #36982:
7303 nemá automatické spriahadlá. Má úplne obyčajné Atlasy ale skladacie.
Reakcia na: si #36980:
No so všetkým by som súhlasil ale prečo 3 kV? Sem chceš dotiahnuť bobiny alebo čo:-P?
Reakcia na: El Sergio #37121:
Ciselne nie, akurat chodila povodne z Karlovky.
Reakcia na: Janči #36973:
Bol si NIEKEDY V ŽIVOTE v Budapešti? Aké električky tam jazdia na linkách d-4 a d-6?
Reakcia na: El Sergio #37101:
Kto prvy objavi aspon podobny rodokmen v nasej skvelej MHD,dostane odo mna cukrik!!!! ?
Inak nevie tu nejaky historik ? ,ci sa niekedy ciselne menila linka 29?Ani trasovo to asi nie je nic moc (vsakovake rekonstrukcie v Devine neratam... ? )... ?
Reakcia na: El Sergio #37073:
To Ovsište som myslel aj kvôli EU a budúcemu lunaparku ktorý by tam mal vyrásť, takisto by tá linka ako som písal obslúžila aj to zamýšlané Petržalské centrum a Pribinovu. Možno sa tam niekde vopchá aj nová hlala pre MSĽH2010. Samozrejme, že je to o financiách, ja som len reagoval na to, že si človek ľahko predstaví aj tri trasy v Petržalke. Čo však myslíš s tým tunel s mostom. Tunel pre ovsište by bol medzi mostami Košická a Starým. Alebo by tá TESCO linka mohla ísť na Pribinovu a Ovsištská cez Starý most aby sa skutočne pretli a bol možný prestup.
Incheba, okolie Nobelovho a Aupark bude mať vždy najrýchlejšie a najlacnejšie spojenie Tbusmi po Novom moste. To by trebalo real debatu pri pive v Slovak pube, lebo celé to vypisovať ako si to predstavujem sa mi nechce.

Re #37089 tr3mp: Nie tam sa bude električka zapájať do nákladnej lanovky pána Ľ. Romana. ?
Reakcia na: El Sergio #37115:
no a kade asi pojde linka z petrzky na kosicky most ked nie cez ovsiste?????? akoze ja nechapem ako si to predstavujes... na furdekovej dolava sustekova doprava bosakova najazd na most ala 86... a tie TRI zastavky (sustekova, bulikova, ovsistske nam) budes obshluhovat 88? a co EUBA!!! keby si vzal 95 cez furdekova -> sustekova -> bulikova -> ovsistske nam-> ovsiste -> dolnozemska EUBA -> most.. tak to zase obsluzis.. ale ako aj pozeram do mapy je to veru pekna zachadzka.. boze petrzkalka je tak na pi... postavena....
Reakcia na: Janči #36961:
Amožeš mi uviesť nejaké mesto sveta, ktoré bysi stavalo metro 15 rokov vopred:-P?
Reakcia na: aNTI #36959:
Ty chceš mať v tramvajovom tuneli 25 kV???
Reakcia na: El Sergio #37112:
no vies, novy dom je trosku ina tema... ani tebe by sa nepacilo keby mal stat dom na ihrisku kde hravas fucik... hlavne ked je kopec zelenej travicky dakde kusok inde... no a ja osobne nemam proti hrkotajucej elektricke pod domom nic... hoci by som bol rad keby nehrkotala ako tunel
Reakcia na: aNTI #37105:
Nelogicke je mozno to,ze zvysok Petrzalky sa asi nebude chciet trepat cez Ovsiste...
?
A uz teraz je na tych dvoch linkach kopec ludi,kam by sa pomestili v jednej? ? ?
Ale aby si si zase nemyslel,ja proti Ovsistu nic nemam,len mi to co som tu pisal pripada mozno trochu logicke... ?
Reakcia na: yale #36953:
Súčasné vedenie železničných tratí neumožňuje žiadne zmysluplné zapojenie železnice do obsluhy mesta. To mohlo byť tak pred 35 rokmi - sieť vlečiek po celom meste, aktívna Filiálka a Nivy, trať cez Starý most...
Reakcia na: aNTI #37103:
Pekne,tiche a hlavne-MALE!A pacilo by sa peknemu tichemu Ovsistu,keby mu tam pod oknami hrkotala tramvaj?Asi nie(ved sa vam tam nepaci ani vystavba noveho domu,a kde sa ten hrabe na vystavbu eliny!)... ? ? ?
Reakcia na: yale #36947:
Prosím Ťa, časť Tvojich myšlienok je rozumná (budovať prestupové body) ale miešaš do toh akési podivné bludy:
Električkový systém v BA je radiálny, žiadne čosi "bod-bod".
Zavedeniu logickej štruktúry nič nebráni ani pri súčasnom systéme. Súčasná zmes liniek je výsledkom roznorodých lobbystických tlakov na vytváranie liniek odvšadiaľ všade.
Autobus a električka sa kapacitne aj rýchlostne zásadným sposobom líšia.
V Prahe bývam pri električke a vždy som si vyberal ubytovanie podľa toho, aby to bolo pri električke a nie pri metre, ktoré ma može odviezť len na veľmi obmedzený počet cieľov - bez ohľadu na to, či s prestupom alebo bez.
Stanice by museli mať buď eskalátory alebo výťahy - prístup len pevnými schodišťami súčasná európska legislatíva u novo budovaných staníc nedovoľuje.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.