Zabomysia vojna...
Vy ste urcite neboli v Japonsku, kde po JEDNEJ trati (nieco ako rychlodraha) jazdieva niekedy az 20 (!) roznych vlakov s rovnakym oznacenim! A to do toho neratam vselijake pripoje a odpoje, ktore idu potom bocnymi tratami. Proste rozpoja vlak, predok pokracuje doprava a zadok dolava).
Podla mna by bolo rozumnejsie ponechat trasu linky 7 tak, ako je s tym, ze ranne spoje by mali ciel "KARLOVA VES" a v cestovnom poriadku by bolo oznacenie * alebo take cosi. Mala cedulka na prednom okne nic nezmoze (vid napr 92ku iducu po Jungmannovu alebo este lepsie 34ku, ktora konci na Sancovej; vela ludi si to nevsimne). Samozrejme je najlepsie vypravovat na tuto linku vozy s BUSE... A 17ka sa moze rusit.
Vid napr. linka 7 v Prahe; v spicke jazdi az po Sidlisko Řepy, normalne len po Kotlářku.
Vy ste urcite neboli v Japonsku, kde po JEDNEJ trati (nieco ako rychlodraha) jazdieva niekedy az 20 (!) roznych vlakov s rovnakym oznacenim! A to do toho neratam vselijake pripoje a odpoje, ktore idu potom bocnymi tratami. Proste rozpoja vlak, predok pokracuje doprava a zadok dolava).
Podla mna by bolo rozumnejsie ponechat trasu linky 7 tak, ako je s tym, ze ranne spoje by mali ciel "KARLOVA VES" a v cestovnom poriadku by bolo oznacenie * alebo take cosi. Mala cedulka na prednom okne nic nezmoze (vid napr 92ku iducu po Jungmannovu alebo este lepsie 34ku, ktora konci na Sancovej; vela ludi si to nevsimne). Samozrejme je najlepsie vypravovat na tuto linku vozy s BUSE... A 17ka sa moze rusit.
Vid napr. linka 7 v Prahe; v spicke jazdi az po Sidlisko Řepy, normalne len po Kotlářku.
Andy