Zabomysia vojna...
Vy ste urcite neboli v Japonsku, kde po JEDNEJ trati (nieco ako rychlodraha) jazdieva niekedy az 20 (!) roznych vlakov s rovnakym oznacenim! A to do toho neratam vselijake pripoje a odpoje, ktore idu potom bocnymi tratami. Proste rozpoja vlak, predok pokracuje doprava a zadok dolava).
Podla mna by bolo rozumnejsie ponechat trasu linky 7 tak, ako je s tym, ze ranne spoje by mali ciel "KARLOVA VES" a v cestovnom poriadku by bolo oznacenie * alebo take cosi. Mala cedulka na prednom okne nic nezmoze (vid napr 92ku iducu po Jungmannovu alebo este lepsie 34ku, ktora konci na Sancovej; vela ludi si to nevsimne). Samozrejme je najlepsie vypravovat na tuto linku vozy s BUSE... A 17ka sa moze rusit.
Vid napr. linka 7 v Prahe; v spicke jazdi az po Sidlisko Řepy, normalne len po Kotlářku.
Vy ste urcite neboli v Japonsku, kde po JEDNEJ trati (nieco ako rychlodraha) jazdieva niekedy az 20 (!) roznych vlakov s rovnakym oznacenim! A to do toho neratam vselijake pripoje a odpoje, ktore idu potom bocnymi tratami. Proste rozpoja vlak, predok pokracuje doprava a zadok dolava).
Podla mna by bolo rozumnejsie ponechat trasu linky 7 tak, ako je s tym, ze ranne spoje by mali ciel "KARLOVA VES" a v cestovnom poriadku by bolo oznacenie * alebo take cosi. Mala cedulka na prednom okne nic nezmoze (vid napr 92ku iducu po Jungmannovu alebo este lepsie 34ku, ktora konci na Sancovej; vela ludi si to nevsimne). Samozrejme je najlepsie vypravovat na tuto linku vozy s BUSE... A 17ka sa moze rusit.
Vid napr. linka 7 v Prahe; v spicke jazdi az po Sidlisko Řepy, normalne len po Kotlářku.
fobust
Moment, keby sa sucasna 10 precislovala na 16, tak sucasna 13 by sa mohla precislovat na 10 (co dava logicky zmysel). 11 by bola 13 a 12 by bola 11. 6 by sa precislovala na 14 a 14 na 18. 12 by ostala neobsadena, lebo ziadna taka linka nie je. Pripadne by sa tak mohla precislovat linka 9. Uplne jednoduche, nie? ? ? ? ? ? ?