A to si ako na to došiel, že na tej zastávke podľa mapy stojí? Na mape totiž nie je zakreslené, či na zastávke stoja všetky linky, ktoré premávajú okolo. Teda ak sa bavíme o mape tu na iMHD, ale asi iná mapa MHD v Bratislave aj so zastávkami neexistuje.
Otazka: stoji alebo nestoji linka 198 v smere do Petrzalky na zastavke Drienova? Podla cestovneho poriadku a podla mna nie, ale na mape k 4.10. je zakreslene, ze ano. Ako je to vlastne?
S tou výhybkou som nepochopil, akú má súvislosť s možnosťou vlky z NM brať.
A "potreba investície" - hej, treba najprv také xxxxtiny elektrizovať, ako je manipulačná výhybka na Vazovovej, výhybka pri rozjazde z vozovne JD a podobne. 6 sa mala zrušiť, výhybky na Zátiší a žstNM elektrizovať (2 ks prestavníkov, ale na žstNM by bolo treba aj samotnú výhybku vymeniť, bo tam je úžasný vrak), 2 obojsmerne so závlekom na NM prevádzkovať a 4 ukončiť na Georghofe.
V Prahe električkové linky bežne majú v sedle inú (kratšiu, dlhšiu) trasu ako v špičke. Vlky sa proste naučia čítať. Ak už musíme mať linku 17, tak potom 4 mala byť 4 po NM a po ZP mala byť 14, 1 mala byť 1 po Šafko a po Hl. st. 11 atď.
Lenže toto všetko je tzv. Kajdiho uvažovanie, že cestujúci z čísla linky niečo vyvodzuje. Ale on nevyvodzuje. Takže je úplne jedno, či tá linka bude 17 alebo 15.
A preto by sa mala označiť 11 podľa vzoru 17:-P. Treba ing. OH navrhnúť, môže miesto neúspešného programovania BUSE zase zavádzať chaos v celom meste...
K električkovej linke č. 4 v čase sedla od 18.10.2004 - zaujímal som sa, či bude obsluhovať aj ŽST Nové Mesto a tu je odpoveď :
linkou č. 4 bude možné doviezť sa na ŽST Nové mesto, ale nástupište bude z technických príčin až zo Zátišia (potreba investície do elektricky ovládanej koľajovej výhybky, zmena polohy nástupišťa).
Na 7111 brutalne bucha stredny podvozok. Mal som pocit ze kolesa su kockate a ze sa zachvilu rozsypu nadobro. Hlasi sice zastavky ,ale v tom hluku je to na nic ? ?
Vsak ale Zel. St. Nove Mesto ma dve kolaje... takze by sa tam vozy zmestili... a ked budu mat vozy prestavku v Karlovej Vsi, miesto Zel. stanice tak by sa to vyriesilo... 6ka by chodila na vnutornu, 4ka po vonkajsej... len to by chcelo hlbsi zasah do CP, lebo teraz L4 v Karlovke prestavku nema... Alebo vsak L6 ma tusim striedacov a je tam odstavena obvykle len jedna suprava... A to by sa tiez volajako pomestilo... keby sa chcelo...
Ja som predpokladal ze to bude opacne. Ale ako som uz spomenul, mohli by presunut nastupisko. Sucasne je tiez v obluku, je vzdialene od body ZST dost daleko, tych 30 metrov naviac nikoho nezabije. Ide len o to, kto to zaplati a na tom to zrejme visi. A ked sme uz pri tom, mohli by opravit celu tu trat, od odbocky z Vajnorskej, nie je v najlepsom stave. A nove obratisko by mohli vybudovat uplne inde, pri zastavkach autobusu. Ale to mozem snivat.
d3: samozrejme! Ten plan mal byt spraveny uz davno, takto postupne vznika len organizovany chaos...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vševedko
A "potreba investície" - hej, treba najprv také xxxxtiny elektrizovať, ako je manipulačná výhybka na Vazovovej, výhybka pri rozjazde z vozovne JD a podobne. 6 sa mala zrušiť, výhybky na Zátiší a žstNM elektrizovať (2 ks prestavníkov, ale na žstNM by bolo treba aj samotnú výhybku vymeniť, bo tam je úžasný vrak), 2 obojsmerne so závlekom na NM prevádzkovať a 4 ukončiť na Georghofe.