MHD nie je pre fanusikov MHD ale pre cestujucich. Preto by oznacenie linky malo byt co najvystihujucejsie. Cestujuci si uz zvykli ze pismenko pred cislom znamena ze linka je nejakym sposobom pozmenena, lebo je niekde vyluka, resp. mimoriadny stav.
Kedze DPB planuje zmenu na linke ako stabilnu, je plne akceptovatelne, ze je linka oznacena novym cislom. Cestujuci nie je povinny si pamatat odkedy dokedy chodi linka tak a odkedy a dokedy chodi linka onak... (preto je blbost, ze ked uz upravili cislo linky sedmicke, mali to urobit aj s linkou 4, kedy mohla byt oznacena napr. 16)
Vo vacsine civilizovanych miest maju akukolvek zmenu linkoveho vedenia podchytenu v oznaceni linky. Tak hned cestujuci na prvy pohlad zisti, ze linka nechodi tak ako ma. Tak ako je samozrejmostou ze ked nieco vypadne, prijde zalozak (a je nim autobus a nie elektricka ci dokonca trolejbus), tak je aj samozrejme ze sa podniky snazia o co najvacsiu prehladnost pre cestujucich. a oznacenim pozmenenej linky 7 cislom 17 je podla mna pre cestujuceho prehladne.
Ako som povedal, skor vadi linka cislo 4... Suhlasim s tymi, ktori tvrdia, ze sa linka mala potiahnut aspon na Nove mesto, ale na druhej strane, predlzenim linky cislo 7 dojde k navyseniu vozokilometrov a mozno to, preco linka 4 nebude chodit az na Nove mesto je prave dane tym (i ked by to bolo dost absurdne). To by sme sa museli opytat na DPB... Kazdopadne mi velmi vadi, ze 4 ostane i pocas skratenia 4 (i ked mozno to budu displejaky s inverznou 4)... Proste bud mali precislovat obe linky, alebo upravit oznacenie oboch liniek, ale nie dva sposoby naraz.
BTW... zda sa mi to alebo nie, ze to takto ma byt od 18.10.2004 a este som nikde nevidel jediny letak ???
Dreamer som ja a nie ty Tak nesnivaj! Jedna vec je, co by bolo dobre, a druha, co sa da pri zachovani poctu vozokm spravit Keby boli prachy, tak by som sa najradsej vyvazal nizkopodlaznymi elektrickami v spickovom intervale 7.5 minuty Ale peniaze neni su
To uz mas vec nazoru. Ale potom by sa nemala ani linka 12 volat 12, lebo ved je to len predsa skratena jednotka Jednoducho by to bola jednotka po Jesenskeho
Ja netvrdim, ze je nezmyslom samotne predlzenie d-7 do Karlovej Vsi. Ja len nechapem, preco to musi byt vedene ako samostatna linka. Co take hrozne by sa mohlo stat keby to bola stale d-7, len vlky by si nevsimli dopoludnajsiu zmenu trasy? "Ujmu" by utrpeli akurat ti, co chodia na Namestie SNP alebo Obchodnu. Ti by si zmenu vsimli hned pri prvej ceste, vystupili na Jesenskeho a tych par krokov presli pesi. (Strasna tragedia). V opacnom smere sa prakticky nic nemeni. (Akurat vlky cakajuce na Namesti SNP by si museli vsimnut, ze dopoludnia tade akosi d-7 nepremava.) Co je na tom tak strasne dezorientujuce, ze kvoli tomu treba globalne dezorientovat novou linkou?
Súrne by som potreboval fotografiu vlečného vozňa BEÚS 161 alebo 162. Mam totiž fotografiu pravdepodobne tohoto vozňa z LŽ v Žarnovici. Môže mi niekto pomôcť? Potrebujem porovnať. Ďakujem
Hehe, "uz sa to malo davno stat" znamena zohnat zopar melonikov na urobenie takeho cosi, ze jo. Napis oficialne (a najlepsie na magistrat), aspon budes vediet, ze si to naozaj niekto precital a co on(a) na to
Kami: Sak niekto predsa musi testovat, ci vyhladavanie textov funguje
Dakujem za informaciu Stale si vsak stojim za nazorom, ze na trojkolajnej konecnej je vhodnejsie mazanie od kolajnice, pretoze aj s tymi 30timi tramvajami by to mohlo vyjst tak, ze by nejaka kolajnica ostala "nasucho" ?
Do radoby novych vozov ako napr. K2S, T3S, reko, pomsta z Dubnice a pod. by som vsak daval mazanie od okolku standartne.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
lubos
MHD nie je pre fanusikov MHD ale pre cestujucich. Preto by oznacenie linky malo byt co najvystihujucejsie. Cestujuci si uz zvykli ze pismenko pred cislom znamena ze linka je nejakym sposobom pozmenena, lebo je niekde vyluka, resp. mimoriadny stav.
Kedze DPB planuje zmenu na linke ako stabilnu, je plne akceptovatelne, ze je linka oznacena novym cislom. Cestujuci nie je povinny si pamatat odkedy dokedy chodi linka tak a odkedy a dokedy chodi linka onak... (preto je blbost, ze ked uz upravili cislo linky sedmicke, mali to urobit aj s linkou 4, kedy mohla byt oznacena napr. 16)
Vo vacsine civilizovanych miest maju akukolvek zmenu linkoveho vedenia podchytenu v oznaceni linky. Tak hned cestujuci na prvy pohlad zisti, ze linka nechodi tak ako ma. Tak ako je samozrejmostou ze ked nieco vypadne, prijde zalozak (a je nim autobus a nie elektricka ci dokonca trolejbus), tak je aj samozrejme ze sa podniky snazia o co najvacsiu prehladnost pre cestujucich. a oznacenim pozmenenej linky 7 cislom 17 je podla mna pre cestujuceho prehladne.
Ako som povedal, skor vadi linka cislo 4... Suhlasim s tymi, ktori tvrdia, ze sa linka mala potiahnut aspon na Nove mesto, ale na druhej strane, predlzenim linky cislo 7 dojde k navyseniu vozokilometrov a mozno to, preco linka 4 nebude chodit az na Nove mesto je prave dane tym (i ked by to bolo dost absurdne). To by sme sa museli opytat na DPB... Kazdopadne mi velmi vadi, ze 4 ostane i pocas skratenia 4 (i ked mozno to budu displejaky s inverznou 4)... Proste bud mali precislovat obe linky, alebo upravit oznacenie oboch liniek, ale nie dva sposoby naraz.
BTW... zda sa mi to alebo nie, ze to takto ma byt od 18.10.2004 a este som nikde nevidel jediny letak ???