Reakcia na: Z #29973:
Nie bus som ešte wapkou nečistil, no nikto nehovorí, že tie vozy treba umývať zásadne o pol dvanástej večer. Ako vozy prichádzajú z rannej špičky, večernej špičky a v noci. To sa dá krásne rozložiť, aby si na štyroch DTP umyla zbežne 200 busov denne.Samozrejme, že netreba voz dôkladne umývať každý deň, no myslím si, že také zbežné prestriekanie všetkého čo vonku bolo (boky plus spodok) aby aspoň istá časť soli v zime a prachu cez leto išla preč nie je problém. Aj tak tie vozy musia čakať, kým prejdú kontrolov či nie a čakajú kým sa dotankujú,... To prestriekanie, ak bude z každej strany jeden človek s wapkou nemôže trvať dlhšie ako 5 minút. Aj to je veľa? A nezabúdaj, čím častejšie umývaš, tým menej práce nad tým stráviš.
Momenátlne si sa trochu zachovala ako to sa nedá.
Re #29999 Miki: áááá to bude plyňákov, až z toho plynatosť chytíme
m
Co je ale horsie, nechapem tych vodicov - im hrozi, ze im zoberu vodicsky, ked na to pridu a ked sa nebodaj nieco stane (napr. havaria autobusu, zraneni alebo mrtvi ludia) a zisti sa ze v autobude bolo o 20 ludi viac - je za to zodpovedny vodic - vyhlaska hovori jasne, vodicova povinnost je dohliadnut, ci nie je prekroceny maximalny poveny pocet osob.
Pisal som v tomto duchu aj staznost na DPB, dokonca mi odpovedali z ich pravneho oddelenia, vobec nespochybnili, ze by vodici porusovali vyhlasku, argumentovali typu nemaju dost vozidiel a penazi, naozaj dobre argumenty ked ide o bezpecnost cestujucich. Samozrejme mohol som napisat aj na policiu, ale zase az taka svina nie som, len ma zaujimalo ako bude dpb reagovat.