Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: diamantinka #30027:
Skus vlavo v menu "Vyhladanie spojenia"...
AKO SA DOSTANEM Z MLYNSKYCH NIV - Z HLAVNEJ AUTOBUSOEJ STANICE NA LETISKO M.R.STEFANIKA??? PROSIM O POMOC. DAKUJEM....
Reakcia na: Papyr #30025:
ale uplne najlacnejsie je nezastresit a neumyvat...
(btw. je to blbost lebo peniaze ktore nevrazis do umytia potom musis vrazit do oprav vyplivajucich z neumytia od (stale spominanych) soli, etc.)
Reakcia na: TAXI TAXI #30021:
Lacnejsie je umyvat, ako zastresit.
Reakcia na: J #30020:
TO JE ONO! TO JE ONO! TO JE ONO! ☺ ☺ ☺
Pochybujem že sa ulakomia na to aby zastrešíli vozovne....
Reakcia na: J #30020:
No, podla mna, v zime ti to aj tak namrzne...skor by sa mohli zamysliet napriklad nad tym, ze by kompletne zastresili vozovne...aj to by im dost pomohlo...
TAXI TAXI? Ale samozrejme, ale sú dni kedy treba proste vozy umývať každý deň, lebo sa to prejavý na ich stave. Pamätáš siešte na zimu aké vozy chodili špinavé? Lebo kefy sa keď mrzne používať nemôžu? No wap s tým problém nemá. (Veď cez zimu sa chodí práve na wapku, aby si všetko vystriekal.) A ak také dni prídu, tak by na to DPB mal byť vybavený. A ak dielenský nechcú opravovať vozy zospodu špinavé, tak nech sa naučia obsluhovať wapku a nech ju majú k dispozícií.
Reakcia na: J #30017:
Podla mna umyvanie busov kazdy den je zbytocny luxus...uplne by stacilo raz za tyzden...aj to by bolo neskutocne nadherne...a v dnesnych podmienkach aj nerealne... ?
Reakcia na: Sarko #29992:
Nuz je ine otestovat program doma a na serveri 😉 Doma si nemozem navodit take podmienky, ake su v praxi 😃
Reakcia na: Z #29973:
Nie bus som ešte wapkou nečistil, no nikto nehovorí, že tie vozy treba umývať zásadne o pol dvanástej večer. Ako vozy prichádzajú z rannej špičky, večernej špičky a v noci. To sa dá krásne rozložiť, aby si na štyroch DTP umyla zbežne 200 busov denne.
Samozrejme, že netreba voz dôkladne umývať každý deň, no myslím si, že také zbežné prestriekanie všetkého čo vonku bolo (boky plus spodok) aby aspoň istá časť soli v zime a prachu cez leto išla preč nie je problém. Aj tak tie vozy musia čakať, kým prejdú kontrolov či nie a čakajú kým sa dotankujú,... To prestriekanie, ak bude z každej strany jeden človek s wapkou nemôže trvať dlhšie ako 5 minút. Aj to je veľa? A nezabúdaj, čím častejšie umývaš, tým menej práce nad tým stráviš.
Momenátlne si sa trochu zachovala ako to sa nedá.

Re #29999 Miki: áááá to bude plyňákov, až z toho plynatosť chytíme 😃
Reakcia na: m #30014:
To by vodic radsej neriskoval, ked v plnej 39-ne stoji neviem kolko ludi na schodoch 😉
Reakcia na: m #30013:
a ty si myslis ze keby si to dal na policiu tak by na dpb polovali alebo co??? fakt ***nute, ubohe. s takymito vecami sa policajti zaoberat nebudu, ved aj oni vedia ze lepsie to nejde.
Este nieco: Statie na schodoch v autobuse je aj samo bez prekrocenia poctu ludi porusenim vyhlasky, lebo to je priestor urceny len na nastup a vystup cestujucich. To ze tam da dpb napis nestojte na scodoch je fajn, ale zase je zodpovedny len a len vodic, a nemal by sa ani pohnut ak tam niekto stoji.
Ked pisete o obsaditelnosti vozidiel MHD, treba povedat, ze kazde vozidlo ma v technickom preukaze jasne napisany maximalny pocet osob, ako napriklad normalne auto 5 ludi a ak vas zastavi policajt a je tam napr. 6 ludi - mate problem, to iste plati o autobusoch, bohuzial, policajti to nekontroluju.

Co je ale horsie, nechapem tych vodicov - im hrozi, ze im zoberu vodicsky, ked na to pridu a ked sa nebodaj nieco stane (napr. havaria autobusu, zraneni alebo mrtvi ludia) a zisti sa ze v autobude bolo o 20 ludi viac - je za to zodpovedny vodic - vyhlaska hovori jasne, vodicova povinnost je dohliadnut, ci nie je prekroceny maximalny poveny pocet osob.

Pisal som v tomto duchu aj staznost na DPB, dokonca mi odpovedali z ich pravneho oddelenia, vobec nespochybnili, ze by vodici porusovali vyhlasku, argumentovali typu nemaju dost vozidiel a penazi, naozaj dobre argumenty ked ide o bezpecnost cestujucich. Samozrejme mohol som napisat aj na policiu, ale zase az taka svina nie som, len ma zaujimalo ako bude dpb reagovat.
Reakcia na: Martin Fundárek #30011:
Nenormalna obsaditelnost je 11os/m2 🙂 pripadne 2os/m3 ? ?. Ano ,zvrhlost to je. Ale aj keby si v tomto momente zmenil normu na 5os/m, tak snad nepocitas s tym ze ti ubudnu tlacenice v spojoch ?
Reakcia na: COLOR #29904:
Veď ja netvrdím, že sa obsaditeľnosť 8/m2 nedá dosiahnuť. Dá. Ale ak sa s ňou vopred počíta ako s NORMÁLNYM stavom a nie niečím výnimočným (veľká akcia, výpadok vozidla a pod.), tak je to zvrhlosť. Na tom trvám, bez ohľadu na to, či to nejaký idiotský teoretik dal do normy, alebo nie. [Aktuálnu normu skutočne nepoznám. Ale bývali časy, keď sa podľa normy udávala normálna obsaditeľnosť (5/m2) a maximálna obsaditeľnosť (8/m2). Z toho vyplýva, že 8/m2 bola nenormálna obsaditeľnosť ☺]
Reakcia na: P #30009:
Nie je to pre Budapest?
Do Blavy dosiel nejaky new testovaci bus? Lebo teraz pred chvilou okolo mna preslo klbove volvo s cislom 7 🙂 a nevyzeralo zle 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.