Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #30011:
Nenormalna obsaditelnost je 11os/m2 🙂 pripadne 2os/m3 ? ?. Ano ,zvrhlost to je. Ale aj keby si v tomto momente zmenil normu na 5os/m, tak snad nepocitas s tym ze ti ubudnu tlacenice v spojoch ?
Reakcia na: COLOR #29904:
Veď ja netvrdím, že sa obsaditeľnosť 8/m2 nedá dosiahnuť. Dá. Ale ak sa s ňou vopred počíta ako s NORMÁLNYM stavom a nie niečím výnimočným (veľká akcia, výpadok vozidla a pod.), tak je to zvrhlosť. Na tom trvám, bez ohľadu na to, či to nejaký idiotský teoretik dal do normy, alebo nie. [Aktuálnu normu skutočne nepoznám. Ale bývali časy, keď sa podľa normy udávala normálna obsaditeľnosť (5/m2) a maximálna obsaditeľnosť (8/m2). Z toho vyplýva, že 8/m2 bola nenormálna obsaditeľnosť ☺]
Reakcia na: P #30009:
Nie je to pre Budapest?
Do Blavy dosiel nejaky new testovaci bus? Lebo teraz pred chvilou okolo mna preslo klbove volvo s cislom 7 🙂 a nevyzeralo zle 🙂
Reakcia na: SDF #30006:
Skor som myslel ze nieco ako K2G a podobne ?
Reakcia na: Miki #30002:
...zatial mam pocit, ze z Pars-u sa vracaju funkcne vozitka.... ? ?
Reakcia na: Max #30004:
Neboj, neboj, vsak mesto bude robit kontrolu teraz, tak hadam sa pomery zmenia.
Reakcia na: Miki #29999:
Miliarda na rekonštrukciu vozidiel:
pri súčasných pomeroch pretrvávajúcich na Olejkárskej ulici sú to vyhodené peniaze...
Reakcia na: Papyr #30000:
Ani ja nezvyknem, ale...
Reagoval som na tridsaťtisíci príspevok! 🙂 🙂 🙂
Reakcia na: SDF #30001:
Dufam ze tie prachy nebudu koncit niekomu vo vreckach za pochybne tendre a nebudu z toho rozne tiez experimenty co do dnes stoja vo vozovni ?
Reakcia na: Miki #29999:
aaaaa, mozno bude aj na KT3 alebo K3R a pod ...... ? ? ☺
Normalne toto nerobievam, ale tentokrat... Tridsattisici prispevok je moj 🙂
Reakcia na: fobust #29996:
Az na to, ze 7501 by nas stala minimalne 20 milionov CZK, pricom za cenu o polovicu vyssiu by sme uz mohli mat zbrusu novu elektricku...
Reakcia na: fobust #29996:
Akú obsaditeľnosť má mať tá KT3? Aspoň v porovnaní s 2*T?
Reakcia na: Vladimír #29994:

Nie kupovat, modernizovat. Predstav si ze miesto T3P 7783+7784 by sme mali KT3 7501. Samozrejme na takej istej urovni prevedenia interieru, nateru, etc., az na to, ze by to malo nejaky ten nizkopodlazny clanok. ?
Reakcia na: Vladimír #29994:
Ja ešte k tej Pražskej doplním (nie pre teba, ale pre menej znalých), že s električkou po Pražskej, Brnianskej a Mlynskou dolinou sa uvažovalo už v prvých návrhoch električkovej siete pred 110 rokmi ... škoda, že sa to vtedy nepostavilo, to by sme teraz boli úplne inde.
Reakcia na: fobust #29966:
To asi radšej zmeniť počítanie kilometrov ako kvôli administratívnym nezmyslom kupovať iné tramvaje, nie?

Re #29967 S499.1023: Veď aj ja si to predstavujem pod elektrickou trakciou. Ideálne električka, v núdzovom alebo aspoň dočasnom variante trolejbus.

Re #29968 Marko: Kto sa tam nevydrape? Električka? Nežartuj už!
Reakcia na: tr3mp #29990:
Ja som to myslel skor ironicky. 🙂 Ale mozno by stalo za to vniezst v tomto smere otazku na magistrat, ci ta stavba nebude prekazat pri budovani nosneho systemu v buducnosti. Je to v sucasnej faze mozne?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.