Reakcia na: J #29779:
Ako dohodnúť sa na väčšom maxime? Ty môžeš mať maximum aké chceš, ale potom zaňho musíš aj zaplatiť. A prečo by kvôli párminútovému maximu mala narastať cena za každý deň v mesiaci?Prečo by mali vlci mrznúť? Nikto predsa nehovorí o kompletnom vypínaní kúrenia v čase špičky (tamto majú tuším v BB a musia to robiť vodiči). Tu sa jedná situácie ako napr. keď ide vlak a pár trolejbusov na priecestí naberie meškanie. Krátkodobý zhluk trolejbusov môže v sieti prekročiť maximum a tak sa krátkodobo kúrenie vypne. Vlci hádam pre nejaké 10 min. vypnutie kúrenia nepomrznú.
Re #29781 J: Gŕŕŕ... Nepleť tam písmená. Oveľa logickejšie mi pripadá zochať systém číselného značenia liniek.
Vôbec nerozumiem Tvojmu návrhu. E-čko (teda tr3mpova L5) nemá chodiť na ŽST Nové Mesto a namiesto nej by tam bola zastávke pri L3? Veď 3-ka tam vôbec trasu nemá!
A keď napokon celkom L5 rušíš, do Petržalky by jazdila iba jedna linka? Nie, ja nie som priamospojofil. Zaťažiť však celou kapacitou petržalskej radiály Nám. SNP a Obchodnú je dopravný nezmysel vedúci ku kolapsu. Petržalka MUSÍ mať dve linky.
tr3mp
a) Dlhé Diely: presmerovanie 4
b) Vajnory: predĺženie 4
c) Ružinov - Nová Vrakuňa - Dolné Hony: linka 6 cez Ružinov - Obchodnú do Karlovej Vsi
d) Mlynská dolina - Staré grunty: Presmerovanie linky 6
e) (Vajanského nábr. - ) Šafárikovo nám. - Pribinova - Nové SND - AS Mlynské nivy - Páričkova - Dulovo nám. - Miletičova: presmerovanie linky 6 do výslednej trasy: Staré grunty - Nábrežie - AS Mlynské Nivy - Ružinov, 3 predĺženie na Dolné Hony
Tak a máš aj ďalšie trate ?