Do 2. alebo 3. makám vo firme na inventúre, takže nič ale potom sa Ti možem venova%t koľko len budeš chcieť. Len škoda, že nepiješ pivo, bez toho je Praha dosť suchá... Číslo na mňa máš, že?
I.
Inak aj mne lezie na nervy ked je interval nejake cislo, ktore nie je delitelom cisla 60. Napr. 25 minutove intervaly a podobne chobotiny. Ako si mam potom pamatat odchody? ?
Kuaaa, takt je taký doležitý, že sa kvoli tomu oplatí aj trochu predĺžiť pobyty či jazdné doby. Že to tí Nemci nevedia, že sa to nedá, keď majú takt na všetkých všivavých jednokoľajkách ? .
Keď som bol naposledy v BA, išiel som v sobotu do Petržlenky 86 a fascinoval ma 14 min. interval, to iste ušetrili milióny oproti 15 min. ...
I.
Apropo, 29.3.2004 idem do Prahy na cely tyzden, tak dufam ze sa tam s niekym stretnem. Rad by som skocil do muzea, povozil sa nejakymi tramvajami, navstivil vozovne a tak. Tak dufam ze tam niekto miestny bude. ?
S celou koncepciou vlakov do DNV tak, ako ju tu rozoberáte súhlasím. Už pred 2 rokmi som nad tým presne takto rozmýšľal, s tým, že keď nejde spraviť zastávka DNV niekde pri Eisnerovej (na nejakej staršej mape (okolo1980) som videl žel. zast. pri Technickom skle,... to bolo naozaj?), tak by som spravil zvážanie ľudí z DNV na dnešnú ŽST DNV: Linka 21 kĺbová: VW (3, 2, 1...),>> Mlynská,>> Istrijská,>> Eisnerova, >>komunikácia za traťou, cez zast. Pri Štadióne, zast. Kremencová a VW (1, 2, 3, ...)Povedané po Slovensky: 21tka by išla od VW po zast.Štefana Kr. tak ako dnes, potom by zabočila doľava a celú DNV by vykydla na ŽST DNV. Interval, sa samozrejme nech doladí aký chce, ale ja som navrhoval na 21tku 5 min. a každá 3. by naväzovala na vlak s int. 15 min.
A ty si myslis ze mam cas spomenut si na Vas vsetkych? Aj tak nikto nikdy nedosiel, naco by som mal niekoho volat? Aspon nebudem sklamany ked niekto povie ze pride a neukaze sa. ?
Na 110 mas tiez takt Os vlakov BA - Kuty a ER vlakov BA-Wien. Je sice trochu kostrbaty, ale grafikon je vzdy kompromisom medzi poziadavkami a moznostami.
To, že vlak poberie viac ľudí ako trolejbus som nikdy nespochybňoval. Hovoril som o atraktívnosti intervalu. Substrátu je jedno, že vlak celú L21 nahradí, on bude len vidieť, že sa zmenil interval z 5 na 15 minút. Ale povedzme, že niektorými inými argumentmi som sa nechal presvedčiť, za železnicu do DNV. Má to logiku.
Spoje do Dúbravky budú, oukej. Dúfajme, že do tej doby bude karloveská radiála trochu zrýchlodrážnená, aby ľudia skutočne chodili busom do Dúbravky a odtiaľ elinou do centra.
Prípoje k vlakom sa dajú elegantne zariadiť, ale záleží veľa od toho, aké súpravy s akou kapacitou budú na trati do DNV jazdiť. Možne niektoré napájačové bus spoje budú musieť byť zdvojené.
Ešte detail: Dohodnime sa, že interval bude deliteľom čísla 60, áno? Žiadne intervaly 25 min. a im podobné!
Re #27408 Emo: Ono to samozrejme nie je pravidlo, ale keď uvážiš, že na trati BA - KE je celodenne 120-minútovka, tak Ti je jasné, že na ňu naväzuje nejedna bočná trať, kde interval kratší je. Ale ešte raz - neplatí to o všetkých tratiach.
Vyzera to otrasne, taku hnusnu reklamu som uz dlho nevidel. Fuj. A ked to "strhnu", tak to bude dalsi humus typu 7813+7814. GRC! Grcajuci smajlik, ktoremu z huby tecu hnusne zvratky!!! ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Inak aj mne lezie na nervy ked je interval nejake cislo, ktore nie je delitelom cisla 60. Napr. 25 minutove intervaly a podobne chobotiny. Ako si mam potom pamatat odchody? ?