S celou koncepciou vlakov do DNV tak, ako ju tu rozoberáte súhlasím. Už pred 2 rokmi som nad tým presne takto rozmýšľal, s tým, že keď nejde spraviť zastávka DNV niekde pri Eisnerovej (na nejakej staršej mape (okolo1980) som videl žel. zast. pri Technickom skle,... to bolo naozaj?), tak by som spravil zvážanie ľudí z DNV na dnešnú ŽST DNV: Linka 21 kĺbová: VW (3, 2, 1...),>> Mlynská,>> Istrijská,>> Eisnerova, >>komunikácia za traťou, cez zast. Pri Štadióne, zast. Kremencová a VW (1, 2, 3, ...)Povedané po Slovensky: 21tka by išla od VW po zast.Štefana Kr. tak ako dnes, potom by zabočila doľava a celú DNV by vykydla na ŽST DNV. Interval, sa samozrejme nech doladí aký chce, ale ja som navrhoval na 21tku 5 min. a každá 3. by naväzovala na vlak s int. 15 min.
Mike