Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
J:Poplatky za použitie dopravnej cesty sú skutočne ostudné ale napriek tomu:Keby BRKS neplytvala km na paralelných jazdách so ZSSK na úseku BA hl.-Zohor a miesto toho robila prípoje k ich vlakom,tak za ušetrené peniaze mohli jazdiť do Záhor.Vsi celodenne a k tomu ešte aj z Dev.Jazera do Stupavy.A napr.tam by sa rýchlosťou oproti SAD vďaka upchatej Patrónke dalo veľmi konkurovať...
Re COLOR: To nemôžu to by bola skrytá reklama a to TASR tuším robiť nemôže.
Reakcia na: J #27414:
Uz som videl, parada. Ale nedali tam kontakt 😉
Reakcia na: S499.1023 #27415:
Zabudol si na poplatky ZSR, ktoré ževraj sú najdrahšie vo V4 ak nie ešte viac.
Ale v skutku by mohli jazdiť častejšie, veď Roman si práve od trati DNV - BA veľa sľubuje.
Emo:Spocitaj si celkovy pocet vlakov na hlavnej trati,zastavujucich v danej stanici a na lokalke.Si typicky dokaz nezanedbatelneho marketingoveho ucinku taktu,ze aj pri fyzicky mensom pocte spojov je doprava rovnomernejsia a vyvolava dojem vacsej hustoty:-).Ad BRKS:Ani argument stonasobne starsieho voz.parku neospravedlnuje dopravu typu Zah.Ves s 5 parmi vlakov,ked sa nalezitosti vo zvysnom case bezprizorne povaluju miesto toho aby jazdili za holu cenu nafty.I.
A ešte jedna oprava bus by nazačínal na Ulici Na vyhliadke ale na Vápencovej.
Nabudúce si to najprv poriadne pozriem až potom budem písať. Sorry.
Reakcia na: S499.1023 #27359:
Áno, je fakt, že majú zastaralé vozy, ale to je vec financii. Samozrejme, aj ja by som si na tých tratiach vedel predstaviť čo ja viem Desirá namiesto 50 - ročných 830, ale vieš ako, keď nie sú peniaze.... ? Je fakt, že BRKS nejazdí cez víkend, to považujem za veľké mínus. ? ?
Reakcia na: fobust #27361:
Ty hráš v Stoke? Pýtam sa, lebo tam zajtra (i keď doobedu) idem so školou.
Reakcia na: J #27407:
Až teraz som si v mape všimol, že som sa sekol. Ten bus by nechodil po Kosatcovej, ale po Ul. 1. mája.
Reakcia na: Juro #27381:
BRKS do toho nepleť, má málo vozidiel, neviem, neviem, či by také intervaly zvládala.
Reakcia na: Emo #27403:
Že vlaky vedľajších tratí jazdia častejšie ako vlaky hlavných tratí.
Reakcia na: Vladimír #27374:
Ale kto hovorí o 4 spojoch za hodinu. Veď L20 a L22 ako spoje do Dúbravky by museli ostať zachované. Ak by sme dali 15 na vlak a nejakých 12 minút na linkách spojujúcich DNV s Dubravkou. Takže dohromady by to bolo 14 spojov za hodinu. A taký vlak pobere oveľa viac ľudí ako bus či trolej na Prešovskom sídlisku.

Re #27381 Juro: No ja by som si to predstavoval tak, že medzi 6:30 a 8:15 v 15minútových intervaloch a potom v 30minútových intervaloch (možno 25) a poobede v 20min intervaloch (možno 15)

Re #27383 tr3mp: Ale jeho pôvodný návrh bol, taký no potom mu ževraj povedali, že je to technicky nemožné.

Re #27400 Vladimír: A čo takto. (môj skromný návrh)
Stanica DNV: Bus by doviezol ľudí z okolia teheľne na stanicu tri minúty pred odchodom vlaku. Tento by zrejme ďalej pokračoval na sídlisko DNV a do Dúbravky tak ako dnes L20.

DNV zastávka: Jeden bus by doviezol ľudí k vlaku od Ulice Na hriadkach po Eisnerovej, druhý bus by doviezol z Ulice Na vyhliadke po Istrijskej, Hradištnej a Kosatcovej. Tieto vozy by zostali stáť na DNV zastávka (zo západnej strany) a čakali na príchod vlaku, ktorý by rozviezol ľudí po DNV.
L27 by zmenila trasu tak, aby začínala na DNV zastávka z východnej strany so záchádzkou k SOŠ PZ SR.
Samozrejmosťou je aj tu náväznosť autobusových liniek. Samozrejme interval L27 podľa vyťaženosti.

Papyr: Mne tú hadičku strkali do krku keď som mal 12 a veru som negrcal a to aj bez oblbovákov. Povedal mi dýchaj nosom nebude ťa napínať a bolo to v pohode. Len keď mi to strkal dnu tak som grgal ako Barney so Simpsonovcov ?
Reakcia na: pista #27401:
Ved praaaaave ? , takito hajzli budu mat vzdy stastie...
Reakcia na: S499.1023 #27404:
Pripájam sa k otázke 🙂 #27403 Emo: Čo by si netvrdil?
Emo:Čo by si netvrdil?
Reakcia na: Vladimír #27400:
To by som ani netvrdil.
re juro, b prikaz:
lajstro, ktore si medzi sebou pisu energetici. prikaz na vypnutie niecoho pod napatim. v d2 to nehladaj, skor v nejakej stn 341xxx...
Reakcia na: Tomáš #27390:
? Do placu mi je, ked citam o tom, ako maju opiti takmer vzdy stastie ...
Reakcia na: Papyr #27392:
Možno ste ma skutočne presvedčili. Ale dohodnime sa aspoň na tom, že podmienkou je pravidelný dokonalý interval a nie nejaký účelový železničný cestovný poriadok. Za úplnú samozrejmosť tiež pokladám náväznosť bus dopravy v DNV v závislosti na odchodoch a príchodoch vlakov. Rovnako ostatné stanice po trase by mali byť budované tak, aby sa dalo medzi vlakom a MHD pohodlne prestupovať. Ak si to totiž takto predstavím, možno sa mi tá myšlienka celkom začína páčiť 🙂

Re #27394 S499.1023: Ejha, takt na železnici, zvláštna to kapitola. Osobne ma vždy fascinovalo, ako na vlaky hlavnej trate s taktovou dopravou na vedľajšej trati "naväzujú" vlaky odbočných tratí s úplne divokými cestovnými poriadkami, pričom nezriedka tie lokálne jazdia častejšie ako tie hlavné.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.