Obávam sa, že Vesny nie sú tak prepracované ako tie Hermany, čo sú v IDS JMK. Podľa mňa mnohé veci, ktoré by sme chceli aby boli aplikované sa ani nedajú na Vesnách.
"tým, že vodič mimo BA ešte stále aj kontroluje lístky, tak potrebuje vedieť, ktorú zónu má kontrolovať" - Nie, nepotrebuje. Potrebuje vedieť či máš lístok pre zónu kde si + do nasledujúcej zastávky. Ak chceš ísť niekam ďalej načierno, tak to môžeš spraviť aj dnes nahlásením skoršej výstupnej zastávky.
Zrovna v pondelok som dosť jazdil po IDS JMK, kde tiež vodiči regionálnych busov kontrolujú lístky a čuduj sa svete, napriek tomu že som mal lístok na karte, ani raz som výstupnú zastávku nehlásil Celý proces je výrazne rýchlejší a plynulejší. Priložím kartu, vodičovi sa zobrazí aké lístky na nej mám a tým je to vybavené.
V podmienkach IDS BK si to predstavujem tak, že priložím kartu a vodičovi sa zobrazí hláška "Platný lístok do XYZ, 1x obyčajný". Pod tým možnosť "doplatok" ak cestujúci chce cestovať za hranicu zón kde mu lístok platí, alebo dokúpiť ďalšie osoby.
tým, že vodič mimo BA ešte stále aj kontroluje lístky, tak potrebuje vedieť, ktorú zónu má kontrolovať, či je na tom lístku zapísaná(ak si si ten lístok kupoval u Arrivy)/v zónovom dosahu od zóny pípnutia(ak si si ho kupoval v MHD/na nástupišti žst./žz.)
V tomto ohľade mi ešte napadlo: vidí OOD aj druh VHD, v ktorého označovači som si pípol elektronický lístok?
A ešte jedno využitie hlásenia cieľovej zastávky mi napadlo: dá sa podľa toho jednoduchšie zistiť priemerná frekvencia výstupu zo spoja na nejakej zastávke typu PK, Sedláčkov Jarok, Budmerice, Silnica...
Neviem ci toto je spravne riesenie. Ak planuju vyradovat T3G vo velkom ked pridu nove eliny tak by ich teraz mali pouzivat co najviac, aby sa nezopakovalo to co sa stalo s 7757+58. Kedze TV8 tiez rekuperuje tak podla mna by bolo najvhodnejsie aby menej jazdili tie najhorsie zehlicky.
Vyzera skor ze sa dost obmedzila premavka T3G, niektore kusy sa teraz vypravuju dost prilezitostne. Vsetko so zberacom klbom vzad je uz aspon tyzden mimo prevadzky.
Ďakujem Už to asi chápem, na tých RJ vlakoch to platí lebo si to nechávajú kompenzovať za vnútroštátny úsek a z tých peňazí sa im to oplati uznávať už aj na medzištátnom, čo na 901 nejde kedže vnútroštátny úsek nie je...
Zaujala ma poznámka na webe IDS že na 901 neplatí Klimaticket. To som síce vedel, ale pri tej príležitosti mi napadlo že to by možno nemuselo byť úplne odveci. Rokovalo sa o tom a vyšlo to ako finančne nevýhodné? Alebo technické problémy? Alebo sa to vôbec neriešilo?
Neviem aké sú tam kompenzácie, ale Regiojet vo vlakoch (ktoré sú komerčné) uznáva Klimaticket dokoca až po Břeclav/Hegyeshalom, takže by som predpokladal že im z toho padá dosť peňazí na to aby sa to ekonomicky oplatilo v porovnaní s tým čo bežne v strednej Európe účtujeme za jednorazové lístky.
sedí tvoja verzia, mne to nejako blbo Google mapy posunuli, pozeral som podľa streetview a spätne som to nekontroloval. Ospravedlňujem sa za mylné udanie presnej novej polohy. Ale z prevádzkového hľadiska , že sa už nestojí na vrchole horizontu pred križovatkou na pomerne využívanom prechode pre chodcov.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Edit: Detto sa mi nedarí nájsť online objednávku prenosnej karty, čo už je totálna haluz.