Ďakujem Už to asi chápem, na tých RJ vlakoch to platí lebo si to nechávajú kompenzovať za vnútroštátny úsek a z tých peňazí sa im to oplati uznávať už aj na medzištátnom, čo na 901 nejde kedže vnútroštátny úsek nie je...
Zaujala ma poznámka na webe IDS že na 901 neplatí Klimaticket. To som síce vedel, ale pri tej príležitosti mi napadlo že to by možno nemuselo byť úplne odveci. Rokovalo sa o tom a vyšlo to ako finančne nevýhodné? Alebo technické problémy? Alebo sa to vôbec neriešilo?
Neviem aké sú tam kompenzácie, ale Regiojet vo vlakoch (ktoré sú komerčné) uznáva Klimaticket dokoca až po Břeclav/Hegyeshalom, takže by som predpokladal že im z toho padá dosť peňazí na to aby sa to ekonomicky oplatilo v porovnaní s tým čo bežne v strednej Európe účtujeme za jednorazové lístky.
sedí tvoja verzia, mne to nejako blbo Google mapy posunuli, pozeral som podľa streetview a spätne som to nekontroloval. Ospravedlňujem sa za mylné udanie presnej novej polohy. Ale z prevádzkového hľadiska , že sa už nestojí na vrchole horizontu pred križovatkou na pomerne využívanom prechode pre chodcov.
Všetky zastávky budú mať v priebehu tohto mesiaca na novo zamerané súradnice, ktoré budú zapracované k decembrovým zmenám.
Či a v akej forme budú v ISCP ťažko povedať, keďže pri žiadnej zo zastávok (nikde na SK) som nenarazil na viac ako dve rôzne súradnice, pričom niekde je aj 10 nástupíšť.
Ale všetky polohy budú zaznačené do OpenStreetMap a zároveň sa plánuje zverejniť aj kompletný XLSX súbor s dátami.
ono v čase premenovávania bolo ešte dané stanovište na pôvodnom mieste na vrchole horizontu pred križovatkou, rovnako tak tam bolo aj v čase osádzania nového označníka(pôvodne bol len nalepený CP na stĺpe verejného osvetlenia), presúvalo sa až potom, prišiel som na to niekedy v septembri, keď som dal dostatočne včas znamenie, vodič bol OK a pôvodné stanovište sme prešli a zastavili sme až na tom novom stanovišti, kde som neveriacky pozeral na nový označník.
Zaujímavé je, že nikto sa neunúval nahlásiť do jednotnej databázy ISCP jej GPS súradnice, aby sa dalo preveriť, či to je omyl alebo zámer. Zdalo sa mi logické využiť moment zápisu zmeny názvov aj na dodanie týchto údajov, ale holt asi to nie je priorita, keď tam stále kopec ďalších zastávok z IDS nemá koordináty.
Inak nastala ešte jedna zmena v polohe zastávok v regióne, ktorú som však nezaregistroval ani tu, ani na stránke Arrivy, ani na obecnej stránke: stanovište zastávky cífer, Štadiónová smer žel. st. sa zjavne natrvalo posunulo za križovatku až za úroveň reštaurácie kopačka cca. tu: https://goo.gl/maps/MbNsvgvZFUgF3Syg8
Smerom do Budmeríc zostalo tam, kde doteraz; už je presunutý aj označník.
Urbanway: je to možné.
123456: to je taký problém osadiť to na oboch stanovištiach zastávky s dvoma stanovišťami naraz, resp. v priebehu jedného dňa? V prípade osadenia naraz/v jeden deň by sa ušetrili náklady na druhý výjazd. Žiadna z mnou vymenovaných lokalít v dobe návštevy nevyzerala, že by stanovište so starým označníkom bolo na rade na druhý deň...
2. Na zastávke Pri mlyne (neviem, ako je to na Pračanskej) je nový označník iba v smere na Pračanskú, na druhej strane, kde už nezastavuje žiadna linka DPB, je starý označník. Nebude za tým to, že tam už v jednom smere nezastavuje žiadna linka DPB (jedine, že by DPB aj tak spravoval označníky v oboch smeroch)?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Neviem aké sú tam kompenzácie, ale Regiojet vo vlakoch (ktoré sú komerčné) uznáva Klimaticket dokoca až po Břeclav/Hegyeshalom, takže by som predpokladal že im z toho padá dosť peňazí na to aby sa to ekonomicky oplatilo v porovnaní s tým čo bežne v strednej Európe účtujeme za jednorazové lístky.