Reakcia na: Omg55 #235839:
"Nevidím iba ten úsek, na Patrónku a do Dúbravky sa dá dostať aj 92 cez pracovné dni, ktorá je oveľa viac v pohode a ešte aj rýchlejšia."Ale ty riesis IBA spojenie Dubravky a Petrzalky. Uplne ignorujes realny svet a dalsich X zastavok a XY spojov/prestupov po ceste, interval 92/192 a hlavne to, ze 92 NEJAZDI do Dubravky ale cez Lamac.
"X5 tiež má prestupné uzoly. 83/84 je nahovno linka si myslím, a určite nie atraktívna, je veľmi nepohodlná a nechápem fakt prečo všetci sa tlačia práve do nej."
X5 prestupne uzle:
- Molecova (smer DD)
- Chatam Sofer
- Most SNP
- Mala Scena
Prestupit vies na asi 12 liniek, ak neratame Dubravku
83/84 prestupne uzle:
- Pri Krizi/OD Saratov
- Patronka
- Hrobonova
- Sokolska
- SAV
- Hodzovo nam.
- Zochova
- Aupark
- Halova/Jungmannova
Prestupit vies na asi 30+ liniek a vsetky Regionalne linky zastavujuce na Patronke, ak neratame Dubravku.
A ked je to tak "neatraktivna" linka, preco ju pouziva viac ludi? Ci ludia napriklad iduci zo stanice sa maju trepat 210 + X5 napriek tomu, ze im pri stanici stoji 83/84? Ludia zo severnej casti centra mesta? Ludia z Race, Vajnor, Noveho Mesta, Ruzinova? Preco?
"Napríklad 96 alebo 91 sú oveľa menej preplnené, a to sú podobné linky ak sa myslí o spojení s ďalekou časťou. "
Je vidno, ze ty nechapes viac veci a davas "argumenty" od veci. A vies preco je 91 menej preplnena ako 83/84? Lebo Jarovce+Rusovce+Cunovo ma dokopy nieco tesne vyse 8000 obyvatelov, Dubravka ma vyse 33 000.
"Nepovedal som odpoveď na to, toto rozhodnutie som spravil len nedávno, dovtedy som ešte zvládal 83/84. Nie som nadčlovek, ale normálny cestujúci ako ostatní. Keď stojím, tak úplne v pohode. (...) A áno, v X5 je oveľa lepšie ako v 83/84, nech mešká aj 3 hodiny. "
Cize pre teba je fakt lepsie stat 3 hodiny v zapche ako sa 30 minut trochu potlacit? To je ten tvoj cas tak bezcenny?
"To, že NB 18 nemajú alebo majú slabú klimatizáciu nie je problém SORu."
To je prave problem SORu a problem DPB, ze si to neosefoval.
"Nie som rozmaznaný"
Si
"Karlovka má električky."
Nema (do minimalne oktobra)
"A hovoril som o zmene na 84, nie na 83."
Hovoril si o zmene POCAS vyluky a len preto, ze ti niekto skopol pieskovu babovku tak teraz chces kopnut do inej babovky len tak, z pomsty, ze teraz "ochotne minas aj 3 hodiny v zapche".
"Keby dám preteky na Račianskej, tak 59 predbehne aj 2 električky bežne, ale nie vždy."
Predbehne tak 1x z 10 pokusov cez skolsky rok.
"Napríklad sú 1 a 3, niektorí nastúpia na 1 a niektorí na 3, nie je preplnenosť. Ale zrazu musia všetci nastupovať na 3, takto vzniká až neuveriteľná preplnenosť."
Ked ti ide 1 kazdych 8 minut to mas asi 7,5 vozov za hodinu. Ked ti ide 3 kazdych 8 minut to mas 7,5 vozov za hodinu. Dokopy to mas 15 vozov na hodinu.
Ak ti ide len 3 kazde 4 minuty tak to mas 15 vozov za hodinu
15 = 15
"84 poznám veľmi dobre si myslím, jazdil som ňou veľa krát. Ale najviac som ju využíval ešte keď tam jazdil SOR."
Kedy? Za Husaka?
"Zníženie kapacity na 84 môže byť, keďže ju využíva menej ľudí ako 83. Roky tam chodil SOR, žiadny problém z toho nebol, ľudia ju využívali, takže keby tam zase dali SOR, tak z toho nič nebude."
A vies preco jazdila na 84 SORka? Lebo tam zaroven jazdila aj E-LEK-TRIC-KA, ktora tam teraz nejazdi, lebo kolajnice tam nie su, nie je tam elektrina, nie je tam ako sa dostat a vyzera to takto: https://imhd.sk/ba/galeria-media/u/14988/Me%C5%A1kaj%C3%BAca-moderniz%C3%A1cia-Karloveskej-radi%C3%A1ly/248054/Na-Lafranconi-e%C5%A1te-nov%C3%A1-tra%C5%A5-nedorazila
Dokaze tadeto prejst elektricka? Ano/Nie/Neviem?
Si realne myslis, ze na 84 ostanu Capacity, ked elektricku otvoria? Si myslis, ze tam ostane taky interval, aky tam je teraz? Vnimas egoisticky len seba a ignorujes desattisice ludi a ich potreby, lebo "ja ja ja jenom ja"?
Urbanway 2423
92 nie je pre väčšinu Dúbravčanov veľmi využiteľná (konie-koncov ani cez Dúbravku nejde), aj keď uznávam, že je rýchlejšia a prázdnejšia. Osobne by som radšej išiel na Patrónku s 92, ako s 83/84, ale pre relácie Dúbravka - západ je 83/84 oveľa atraktívnejšia, lebo ide priamo do centra a ,,nezachádza" cez KV. Takisto aj pre relácie Dúbravka - Petržalka (nielen, tam kam chodí 83/84) je oveľa lepšia, pretože sa z nich dá prestúpiť na prakticky každú petržalskú linku.
Pozrime sa ešte na 91, tá má v Petržalke až 6 zastávok, z toho 3 s veľmi dobrou obsluhou, ďalšie 2 v nie veľmi atraktívnej polohe a Jasovskú. To je jediná zastávka, u ktorej si viem predstaviť niekoho, kto chce využiť expresný potenciál 91. Navyše 91 vie byť aj plná, ale dopyt je hlavne kvôli Slnečniaciam a Rusovciam. U 96 bude problém asi v tom, že Ružinov s Petržalkou spája aj 98 s lepším intervalom, prechádzajúca cez väčšiu časť Petržalky, ako 96. Takisto 96 má iba 20-minútový interval, čo samo o sebe nie je veľmi atraktívne.
59 je dobrý spoj, len nesmú byť veľké zápchy, ináč je to celkom rýchly a pohodlný spoj.