hodinu v zapche si rovnako "postojis" v klude aj v aute, klimatiazovanom a na vlastnej sedacke.... ako to ze si neskusil este tuto moznost ?
"Nie som rozmaznaný, Karlovka má električky."
prosim, ukaz mi aspon jeden exemplar elektricky ktory dnes zavital do karlovej vsi... alebo mozes skusit najst taku zajtra.....
to si naozaj taky troll ze si si este nestihol vsimnut ze do karlovej vsi a dubravky je elektrickova doprava vylucena, trat rozkopana, obmedzenia su aj na ceste a naozaj tadial cestuju len masochisti ?
"Keby dám preteky na Račianskej, tak 59 predbehne aj 2 električky bežne"
zaujimave, v casoch ked som bezne cestovaval L3 tak sa uplne bezne stalo ze elektricka na racianskej v popoludnajsej spicke smerom von z mesta predbehla aj hukajucu sanitku (a usla jej), tak by ma zaujimalo ako ta L59 mohla v tej dopravnej situacii obehnut elektricku.... nebolo to skor ze ta elektricka medzitym spravila uz dalsie kolo na linke ? (a nemam teda dojem zeby sa situacia na ceste tento rok az tak dramaticky zlepsila)
a ta tvoja preplnenost bude asi v tom, ze ty si vzdy cakal na tu prazdnejsiu linku a ked je iba jedna, tak sa to tam lepsie rozlozi (a teda jedna nie je az tak narvata, ale zas ta druha nie je az tak prazdna a to ti asi vadi, ze.... ale ako som pisal, ak je to pre teba tak strasne, mozes skusit auto, tam v kabine mas len tych ktorych si tam nechas nastupit....)
Zníženie kapacity na 84 môže byť, keďže ju využíva menej ľudí ako 83. Roky tam chodil SOR, žiadny problém z toho nebol, ľudia ju využívali, takže keby tam zase dali SOR, tak z toho nič nebude.
A ešte som zabudol na linku 68 cez pracovné dni. Tam by bolo lepšie, keby Mercedesy išli na delené alebo ranné poradia, a SORy na celodenné. Však cez obed a neskoro večer je nižšia vyťaženosť, takže by na celodenné mali dávať SORy. Mercedesy dať na delené a ranné.
Pri jednolinkovom intervale vznikajú zbytočné prestupy a preplnenosti. Viac to znamená to, že moc nemajú na čo nastúpiť, kvôli tomu že tam je niekde len jedna linka vzniká zbytočne preplnenosť. Takže by bolo lepšie keby sa vrátil to pôvodné dvojlinkové linkovanie s intervalom cez školský rok 8 minút, cez prázdniny 10.
Nevidím iba ten úsek, na Patrónku a do Dúbravky sa dá dostať aj 92 cez pracovné dni, ktorá je oveľa viac v pohode a ešte aj rýchlejšia.
Radšej hodinu v zápchach, než v nepohodlnom autobuse. X5 tiež má prestupné uzoly. 83/84 je nahovno linka si myslím, a určite nie atraktívna, je veľmi nepohodlná a nechápem fakt prečo všetci sa tlačia práve do nej. Napríklad 96 alebo 91 sú oveľa menej preplnené, a to sú podobné linky ak sa myslí o spojení s ďalekou časťou.
Nepovedal som odpoveď na to, toto rozhodnutie som spravil len nedávno, dovtedy som ešte zvládal 83/84. Nie som nadčlovek, ale normálny cestujúci ako ostatní. Keď stojím, tak úplne v pohode. To, že NB 18 nemajú alebo majú slabú klimatizáciu nie je problém SORu. A áno, v X5 je oveľa lepšie ako v 83/84, nech mešká aj 3 hodiny.
Nie som rozmaznaný, Karlovka má električky. A hovoril som o zmene na 84, nie na 83. Navyše 59 ak je dobrá chvíľa, tak ide oveľa rýchlejšie ako 3 a niekedy je dokonca v predstihu! Keby dám preteky na Račianskej, tak 59 predbehne aj 2 električky bežne, ale nie vždy.
To čo som povedal o preplnenosti od vedenia, to je taká ťažšia logika. Napríklad sú 1 a 3, niektorí nastúpia na 1 a niektorí na 3, nie je preplnenosť. Ale zrazu musia všetci nastupovať na 3, takto vzniká až neuveriteľná preplnenosť. O linke 4 som nehovoril, kedysi som v nej v Dúbravke nejako nejazdil.
84 poznám veľmi dobre si myslím, jazdil som ňou veľa krát. Ale najviac som ju využíval ešte keď tam jazdil SOR.
83 jazdím viac.
"Navyše pri jednolinkovom vedení sú vozy viac napchaté ako pri dvojlinkovom s pôvodným intervalom."
to ale naopak znamena ze jednolinkovy model asi vvyhovuje viacerym ako ten dvojlinkovy, ked je zrazu v tych spojoch pri zachovani intervalu na radiale viacej cestujucich, ci mas nejaku inu myslienkovu uvahu na toto ?
Tak teraz som sa stratil. Pánovi vadí, že na L83 aj L84 sú tie najkapacitnejšie vozidlá (medvede) lebo veď na L84 by stačili aj SORy, ale nechodí nimi práve preto lebo sú preplnené?
A zníženie kapacity na jednej z liniek teda vyrieši čo? Cestujúci s nimi práve preto prestanú chodiť a budú radšej chodiť X5 cez upchatú Karlovku a L84 bude šibnutím čarovného prútika úplne prázdna že si pán bude môcť vyberať v ktorej časti trasy bude na ktorom sedadle sedieť?
A tu je gro problemu - ty vidis iba usek Zochova - Petrzalka, ale uplne ignorujes druhu stranu Dubravka - Patronka - SAV.
"Ak niekto o spojení s centrom mesta, na to je X5. SAV a Hodžovo napríklad to už s 83/84. To fakt sa všetci musia trepať na 83/84, že tam absolútne nie je miesta?"
Porucime vetru, desti? Kto rozhodol, ze iba X5 je do centra? S nou si z Dubravky na Moste SNP za 23 v idealnom pripade (realne tak 40 ak nie je minimalna doprava). S 83/84 si na Zochovej za 21 minut (realne do 30). A pritom na 83/84 mas vyrazne viac prestupnych uzlov/nadvazujucich spojov (Patronka, SAV, Hodzovo, Zochova) ako s X5. Takze 83/84 vyuziva viac ludi lebo je ATRAKTIVNEJSIA, nie preto, ze jazdi do centra.
"Do Dúbravky chodím 92, ak nie tak 91+X5. Radšej budem pol hodinu trčať v Karlovke v zápchach, než byť v debilnej preplnenosti, ktorá by nemusela byť, keby využívali aj iné linky. To ani výluková X5 nie je tak preplnená!"
A tu si si presne odpovedal PRECO su na 83/84 Capacity a preco menej ludi chodi X5 do Dubravky. Ci aby tvoje ctene pozadie sa nemuselo tlacit, tak maju ostatni stracat cas vo vyrazne pomalsej linke, vo vozoch casto bez klimy/funkcnej klime, tlacit sa telo na telo v zapche? Cize navrhujes, aby ludia cestovali hodinu-dve v zapche namiesto 30 minut linkou, lebo TEBE to nevyhovuje? Myslim si, ze viac ludom to vyhovuje ako to je.
"A spojenie Petržalky s Dúbravkou, to je to isté ako spojenie napríklad s Trnávkou, Račou, Čunovom. Tiež ak idem do Rače tak chodím 59 a nie 3. 59 sa rýchlejšie dostanem a navyše nie je preplnená."
Takze panko je rozmaznany a pozaduje expresne linky odvsadial vsade? Pod byvat do Karlovky, potom mozno ocenis aj tie "hnusne mercedesy kradnuce linky 83 a 84". Ja osobne by som zas radsej isiel tou 3kou. Jazdi to presne a nestoji to v zapchach ako 59 (asi si nezazil alebo si ignoroval, ked 59 meskala aj 100 minut a vynechala rovno 2 odchody z Petrzalky, ze?)
"Navyše pri jednolinkovom vedení sú vozy viac napchaté ako pri dvojlinkovom s pôvodným intervalom."
By som ti doprial "staru" 4ku pri dvojlinkovom variante a hned by si prestal tvrdit, ze terajsia 4ka pri jednolinkovom variante je plnsia.
"84 veľmi dobre poznám, tam absolútne v pohode stačí SOR."
Tak nejak pochybujem, ze ju dobre poznas, ked si vravel, ze predsa chodis 92 ci 91+X5
Na západe je ešte cez pracovné dni aj linka 92, problém je diaľnica, ale na ŽST Lamač sa dá dostať. Po prvé, ak niekto hovorí o spojení západu s Petržalkou, tak sa 92 dostanem rýchlejšie, po druhé väčšinou nie je preplnená. Ak niekto o spojení s centrom mesta, na to je X5. SAV a Hodžovo napríklad to už s 83/84. To fakt sa všetci musia trepať na 83/84, že tam absolútne nie je miesta? Však majú iné linky aj. Bývam v Petržalke, zastavuje mi aj 83/84, ale kvôli debilnej naplnenosti, ako keby iné linky neexistovali, chodím inak do Dúbravky. Do Dúbravky chodím 92, ak nie tak 91+X5. Radšej budem pol hodinu trčať v Karlovke v zápchach, než byť v debilnej preplnenosti, ktorá by nemusela byť, keby využívali aj iné linky. To ani výluková X5 nie je tak preplnená! A spojenie Petržalky s Dúbravkou, to je to isté ako spojenie napríklad s Trnávkou, Račou, Čunovom. Tiež ak idem do Rače tak chodím 59 a nie 3. 59 sa rýchlejšie dostanem a navyše nie je preplnená. Tiež navrhujem vrátiť pôvodný dvojlinkový variant električiek s pôvodnými intervalmi 8 minút. A ak sa hovorí o dobrých rozostupoch tak veľké H: na Obchodnej a Špitálskej bežne chodia dve linky hneď za sebou a potom nič. A to je bežné. Navyše pri jednolinkovom vedení sú vozy viac napchaté ako pri dvojlinkovom s pôvodným intervalom. 84 veľmi dobre poznám, tam absolútne v pohode stačí SOR.
1.) V 2014 X5 zvazala k elektrickam v Karlovke, nie cez celu Karlovku, cez zapchy az k Mostu SNP a dalej.
2.) Tvoje dojmy vs. realne data sa tak trochu rozchadzaju, inak si myslis, zeby tam zo srandy MBCC boli?
3.) Podme sa pozriet na kapacitu liniek:
X5 ma spickovu kapacitu 12 vozov, pri kapacite 150 ludi u SORu (co by som realne povedal je mozno max 120 ale budis) mas 1800 ludi.
83 a 84 mas spolocnu spickovu kapacitu v spicke 16 vozov pri kapacite 177 ludi (znova si myslim, ze sa tam zmesti menej) cize 2832 ludi.
Dokopy ti tie linky davaju v rannej spicke kapacitu 4632 ludi za hodinu.
Kebyze jazdi elektricka 4 do Dubravky, tak to mas 12 suprav, ak si zoberieme 50:50 nove vs stare elektricky, tak to mas 6 novych (po cca 350 ludi) a 6 starych (po cca 325 ludi) - dokopy 4050 ludi za hodinu.
Cize ked nie je vyluka, mas celkovu maximalnu ponuku elektricky + 83/84 dokopy cez 6000+ ludi za hodinu. Teraz pocas vyluky mas dostupnu ponuku "iba" 4600+ ludi. To mas o takmer 25% horsiu obsluhu ako predtym. A nezabudaj, ze teraz mame prazdniny, cize dopyt je logicky nizsi. Ale co bude od 2 septembra? Ci vazne chces vyhnat viac ludi do aut?
To odbočenie som myslel všeobecne, že SORke sa ľahšie odbáča než Mercedesu. Ale myslím že ako sa otáča X5 a X33 pri Novom SND, tak si myslím že Mercedes by to nezvládol. Alebo nejaké iné menšie a výraznejšie zákruty.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si
"Nie som rozmaznaný, Karlovka má električky."
prosim, ukaz mi aspon jeden exemplar elektricky ktory dnes zavital do karlovej vsi... alebo mozes skusit najst taku zajtra.....
to si naozaj taky troll ze si si este nestihol vsimnut ze do karlovej vsi a dubravky je elektrickova doprava vylucena, trat rozkopana, obmedzenia su aj na ceste a naozaj tadial cestuju len masochisti ?
"Keby dám preteky na Račianskej, tak 59 predbehne aj 2 električky bežne"
zaujimave, v casoch ked som bezne cestovaval L3 tak sa uplne bezne stalo ze elektricka na racianskej v popoludnajsej spicke smerom von z mesta predbehla aj hukajucu sanitku (a usla jej), tak by ma zaujimalo ako ta L59 mohla v tej dopravnej situacii obehnut elektricku.... nebolo to skor ze ta elektricka medzitym spravila uz dalsie kolo na linke ? (a nemam teda dojem zeby sa situacia na ceste tento rok az tak dramaticky zlepsila)
a ta tvoja preplnenost bude asi v tom, ze ty si vzdy cakal na tu prazdnejsiu linku a ked je iba jedna, tak sa to tam lepsie rozlozi (a teda jedna nie je az tak narvata, ale zas ta druha nie je az tak prazdna a to ti asi vadi, ze.... ale ako som pisal, ak je to pre teba tak strasne, mozes skusit auto, tam v kabine mas len tych ktorych si tam nechas nastupit....)