Reakcia na: Omg55 #235839:
X5 má iba dva prestupné uzly pre reláciu Dúbravka - Petržalka a to je Most SNP so zdĺhavými prestupmi, alebo Šafárikovo nám. odkiaľ ťa trojka zoberie iba 3 zastávky do Petržalky a potom znova super prestup na Farského. Obidva uzly nie sú nejako extra atraktívne (žiadny prestup na hrane) a ani ponuka spojov (3, 88, 91, 191) nie je zrovna najlepšia.92 nie je pre väčšinu Dúbravčanov veľmi využiteľná (konie-koncov ani cez Dúbravku nejde), aj keď uznávam, že je rýchlejšia a prázdnejšia. Osobne by som radšej išiel na Patrónku s 92, ako s 83/84, ale pre relácie Dúbravka - západ je 83/84 oveľa atraktívnejšia, lebo ide priamo do centra a ,,nezachádza" cez KV. Takisto aj pre relácie Dúbravka - Petržalka (nielen, tam kam chodí 83/84) je oveľa lepšia, pretože sa z nich dá prestúpiť na prakticky každú petržalskú linku.
Pozrime sa ešte na 91, tá má v Petržalke až 6 zastávok, z toho 3 s veľmi dobrou obsluhou, ďalšie 2 v nie veľmi atraktívnej polohe a Jasovskú. To je jediná zastávka, u ktorej si viem predstaviť niekoho, kto chce využiť expresný potenciál 91. Navyše 91 vie byť aj plná, ale dopyt je hlavne kvôli Slnečniaciam a Rusovciam. U 96 bude problém asi v tom, že Ružinov s Petržalkou spája aj 98 s lepším intervalom, prechádzajúca cez väčšiu časť Petržalky, ako 96. Takisto 96 má iba 20-minútový interval, čo samo o sebe nie je veľmi atraktívne.
59 je dobrý spoj, len nesmú byť veľké zápchy, ináč je to celkom rýchly a pohodlný spoj.
yellowcaptcha
A zníženie kapacity na jednej z liniek teda vyrieši čo? Cestujúci s nimi práve preto prestanú chodiť a budú radšej chodiť X5 cez upchatú Karlovku a L84 bude šibnutím čarovného prútika úplne prázdna že si pán bude môcť vyberať v ktorej časti trasy bude na ktorom sedadle sedieť?