Osobne vyskúšané SAD DS, SAD Prievidza ako aj SAD Žilina a bez problémov.
"Problém" je iba to, že na webe (konto.idsbk.sk) po použití EP mimo IDS BK nevidíš nový zostatok. Ten sa ukáže iba na CL z Em-testu a všetko sa "zrovná" až po opätovnej kúpe lístka v rámci IDS BK.
Ja to určite vyskúšam onedlho, pretože doteraz cez víkend, kedy S60 blbo premáva mi ide SAD DS v diere taktu, a vždy som si musel poškriabať nejaké drobné, takisto viacerí v dedine majú s týmto problém, pričom majú SL karty. Samozrejme o ničom netušíme...
A o tom sa prečo nehovorí nikde, hlavne na trasách s rôznymi dopravcami? Ani ja som o tom nevedel. To sú nejaké super tajné informácie?
Načo uľahčiť cestu ľuďom... ešte by to zneužívali.
Niečo mi uniklo? Rozumiem správne, že BČK (a kredit na nej) zo Slovak Lines je možné použiť aj pri cestovaní napr. s Arriva Trnava a SAD Dunajská Streda [a niektorých ďalších dopravcov] za ich kilometrickú tarifu - v Cenníku za cestovné uvedené v stĺpci "platba dopravnou kartou"?
A čo sa týka skupín cestujúcich so zľavneným cestovným, tak vodiči napr. trnavskej Arrivy aj na napr. BČK SL po priložení vidia na displeji, že je v čipe karty nárok na zľavnené cestovné - či ako to nazvať?
Ja som zvedavý na ten bus pruh na Dolnozemskej. Neviem kam ho chcú dať. Pred rozvetvením Apollo/Prístavný most kde sa križujú prúdy Dolnozemská/Bosáková asi ťažko. V čase špičiek ráno aj poobede ak sa ide od Bosákovej tak sa jednoducho úplne vpravo ani nedostaneš a tým pádom bežne býva upchatý nájazd na most tak že blokuje aj stredný pruh, preto všetci smer Apollo sa snažia ísť vľavo https://goo.gl/maps/KAodpAk4P1aMxVFF7 . Za týmto rozvetvením by mohol teoreticky byť, ale autobus sa tam asi nebude radiť ak pravý pruh má len 300m po ktorých sa treba pripojiť vľavo a to sme už na Apolle. Teoreticky sa dá zábrana odstrániť a môžu pokračovať, ale v čase špičky sa pripájajúce autá od Einsteinovej nebudú vedieť dostať do ľavého pruhu, ak tam bude súvislý rad áut od Dolnozemskej, bez toho aby jazdili v bus pruhu.
Špecificky v Bratislave si časovo obmedzený buspruh nedokážem veľmi predstaviť. Okrem toho neviem, o koľko vzrástla premávka po Apollomoste za posledné, povedzme, dva roky ale tam to žiaden masaker nebýval.
Tak ako aj ked bola Bajkalska "otvorena" na Einsteinke byvala dost casto zapcha minimalne po zeleznicne priecestie do Petrzalky cez skolsky rok len tych aut, co isli k Apollu. A na Pristavnom sa tiez obcas stavalo na odbocenie na Bajkalsku v tych najhorsich casoch. (edit: samozrejme pred koronou)
Cize kludne mozes ratat, ze na Apolle pribude takmer 2x tolko aut, ako bolo doteraz z toho, co som odpozoroval, ked som tadial jazdieval pravidelne, hlavne ak signalny plan neupravia pre zvyseny pocet aut.
Ja bus pruhu na Apolle popravde prilis nerozumiem, tam zas az take zapchy nebyvaju (aj ked teraz mozno zacnu).
Inak by sa niekto mohol okrem kreslenia ciar venovat aj pokutovaniu vodicov za jazdu v tych bus pruhoch, lebo este stale tu znacna cast polovodicov nechape ze to ze budu o dva kilometre odbocovat doprava nie je dovod zapchat ten bus pruh. Stale je pre mna nepochopitelne fungovanie MP Bratislava, ved to je institucia ktora by aj pri atraktivnych platoch policajtov mohla byt samofinancovatelna z pokut co rozda, keby konecne zacala riesit dopravne priestupky.
96, 98 a 196 asi pôjdu z Petržalky, cez Most Apollo, po Košickej a Prievozskej. Veľa iných možností nemáš.
Som zvedavý, či bude 98 zastavovať na Prievozskej, ako stoja autobusy SL.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jak44
"Problém" je iba to, že na webe (konto.idsbk.sk) po použití EP mimo IDS BK nevidíš nový zostatok. Ten sa ukáže iba na CL z Em-testu a všetko sa "zrovná" až po opätovnej kúpe lístka v rámci IDS BK.