Dovolím si s odstupom času odpovedať - mechanizmus radenia s dvojitým vyšliapnutím spojky / medziplynom si môžeš aj na plne synchronizovanej prevodovke oživiť radením bez spojky, vtedy budeš musieť nájsť okamih toho vyrovnania otáčok, kedy tam tú rýchlosť dostaneš aj bez spojky a bez rátania zubov. A k popisovanej problematike - ak budeš tú rýchlosť smerom hore hľadať dostatočne dlho (čo práve pri ŠL s jej zlosovacím zariadením pre voľbu rýchlostného stupňa nie je pri nedostatku každodennej praxe problém), ľahko sa Ti stane, že otáčky |nacieho hriadeľa Ti poklesnú natoľko, že ich medziplynom budeš musieť povzbudiť aj pri radení nahor.
Dnes ráno pracovníci vyčistili a premazali vyhýbky na konečnej električiek v Petržalke. Obvykle to bez vŕzgajúceho zvuku vydrží asi týždeň. No mohli by sa kompetetní pracovníci prísť aj hneď presvedčiť, aký slabý olej bol dnes použitý. Už teraz o 20:30 hod. je prejazd každej električky sprevádzaný ohlušujúcim vŕzgajúcim zvukom. Ako keby sa nič nepremazalo.
V Prahe sa podľa včerajšieho rokovania doplnkový predaj CL na takých 85% už vôbec nevráti.
Ešte doplním Budapešť, ani tam už nie sú predné dvere zapáskované, cca od polovice júna.
Osobne vyskúšané SAD DS, SAD Prievidza ako aj SAD Žilina a bez problémov.
"Problém" je iba to, že na webe (konto.idsbk.sk) po použití EP mimo IDS BK nevidíš nový zostatok. Ten sa ukáže iba na CL z Em-testu a všetko sa "zrovná" až po opätovnej kúpe lístka v rámci IDS BK.
Ja to určite vyskúšam onedlho, pretože doteraz cez víkend, kedy S60 blbo premáva mi ide SAD DS v diere taktu, a vždy som si musel poškriabať nejaké drobné, takisto viacerí v dedine majú s týmto problém, pričom majú SL karty. Samozrejme o ničom netušíme...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.