skor zaraza, ze viac sa riesi anonymita autora blogu nez samotny obsah
mal pravdu s janostakovou? mal
mal pravdu s drahsimi busmi? mal
je dobre, ze sa to zverejnilo? ano, je, neostalo bez povsimnutia a vallo bude po tejto skusenosti obozretnejsi
https://dennikn.sk/1512721/bratislava-kupovala-autobusy-drahsie-ako-v-cesku-vycitali-to-aj-novemu-sefovi-dopravneho-podniku/
mal pravdu s janostakovou? mal
mal pravdu s drahsimi busmi? mal
je dobre, ze sa to zverejnilo? ano, je, neostalo bez povsimnutia a vallo bude po tejto skusenosti obozretnejsi
https://dennikn.sk/1512721/bratislava-kupovala-autobusy-drahsie-ako-v-cesku-vycitali-to-aj-novemu-sefovi-dopravneho-podniku/
810zssk
V prípade nižších teplôt je potom problém aj v tom, že sa klíma proste nezapne. Žiaľ v tomto nebadať žiadne zmeny, aj tento mesiac vydala divízia autobusy pokyn v tom zmysle že klíma sa musí zapínať pri 25 stupňoch (čo je samozrejme veľmi vysoká hodnota - keď je vonku 25 stupňov, v autobusoch je už dávno peklo). Sú vodiči čo rozmýšlajú samostatne a zapínajú ju aj skôr, ale časť proste ide v duchu predpisu a nerieši.
Výhľadovo by podla mňa mali byť všetky nové vozidlá vybavené automatickou reguláciou teploty, ktorá by bežala 365 dní v roku, bez možnosti zásahu vodiča a bez otvárateľných okien. S tým že vozidlo kde nefunguje vzduchotechnika by nemohlo ísť do premávky (čo by bola motivácia pre vozovne sa o to viac starať).