Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #226745:
No neviem ci by mali byt 2 linky len preto, ze kazdy druhy spoj ma 1 zastavku inu (teda minus spoje na cintorin). Nemam pocit, zeby 80 bola na tolko plna, aby to malo fungovat ako v pripade napriklad 32 a 33, 83 a 84 ci 93 a 94
Reakcia na: MatejBA #226744:
Ved preto som povedal ze s 80 problem mam. To by mali byt dve linky.
Reakcia na: 810zssk #226742:
Tak ono 80 sa ale tiez deli na konci 🙂

Osobne si ale myslim, ze vizualne by lepsie vypadalo, kebyze to je farebne rozlisene ako kebyze je pismenkova varianta. Napriklad: https://i.imgur.com/bpS7QMa.png (na rychlo robene, nepekne, ale zakladny koncept to prezentuje).

Takto si clovek lahsie vsimne a spoji/pochopi, co kam ide 🙂
Reakcia na: 810zssk #226742:
Pozeram ze na tej 302 su dve odchylky od trasy: zachadzky k TE v Kurimi (co su "robotnicke" spoje) par krat denne a potom tie zrychlene spoje co pri navrate do Brna nejdu cez Rozdrojovice. Povedal by som ze z mojho pohladu prve je OK, druhe uz velmi nie (ale zas, ak ide o tri spoje za den, tak by bola blbost robit tomu samostatnu linku).
Reakcia na: Valec #226738:
Ta 302 ma kratsie/dlhsie spoje, s tym ja ziaden problem nemam. Poznamka "ide po..." je jednoducha a zrozumitelna. Mne vadia rozne varianty trasy, t.j. ak sa do linky napcha prilis vela vetvenia (obzvlast v strede trasy), co je pripad napr. tej 740.

Extrapolovane na MHDcku, vobec mi nevadi 90ka, ale s 80 uz problem mam.
Reakcia na: Ike #226736:
Dve vrtule sú málo! Žiadam prevádzku Tu-114! Ak mi nebude vyhovené, podám rozklad voči EIA, že na letisku Kuchyňa treba zriadiť okrasnú fontánku so zlatými rybkami!
Reakcia na: Solider #226732:
Šestinovo pravidlo: Pristavte na zastávku riť natretú na červenožlto, ľudia do nej vlezú a budú sa pýtať, kam to ide.
Reakcia na: 810zssk #226729:
Úplne sa to neodstráni, ak teda nie je cieľom mať linky 740 až 746 a každý s dvojhodinovým intervalom, čo tiež nie je zrovna najprehľadnejšie. Aj tebou nalinkovaná linka IDS JMK 302 má v jednom smere min. 6 variánt trasy/zastavovania.
Reakcia na: kecho #226734:
To je zase o inom, pretože chýbajú nahraté odklonové trasy. Nemôže ísť na odklon zo stanice, lebo by nemal preferenciu a nehlásilo by to riadne zastávky. Ale ak ide z Ružinova riadne označená 9 ŽST Vinohrady alebo síce v rozpore s dráhovými predpismi šípka ŽST Vinohrady, tak pravdepodobne do Karlovky nepôjde a vnútri tiež nepíše zastávky do Karlovej Vsi.
Reakcia na: akela #226733:
Skvelý nápad! Ja som mal trochu menej ambicióznejší - navrhoval som, aby z letiska Kuchyňa v 20 minútovom takte premávalo jedno ATR-42 na BTS ako linka F20, ale do 3 dní mi boli zaklopať traja muži v čiernych oblekoch, kravatách a so slnečnými okuliarmi, prezentujúc sa ako "jasperáci" a vyhrážali sa mi, že ešte raz verejne prídem s takýmto nápadom, tak ma uviažu na nárazník posledného vozňa typu Bc na osobáku idúceho z Hlavnej stanice aby som sa pozeral do očí smutných a vydesených cestujúcich, ktorým práve zdrhol vlak.

Aby to nebolo všetko, pri vchodových dverách som našiel asi 20 cm dlhý kus koľajnice, takže ma hľadal aj druhý mafiánsky klan, pričom na polícii mi vysvetlili, že toto je neklamný podpis brutálnej a krvilačnej skupiny tzv. kubáčkovcov, ktorí sú členmi medzinárodnej organizovanej skupiny #maketrainsgreatagain a pri poslednej nehode autobusu údajne vyhlásili, že v dohľadnom čase by všetky autobusové linky mohli byť nahradené železničnými. A dokonca v takte ?
Reakcia na: akela #226733:
Ja by som privítal integrovaný propeler.
Reakcia na: Solider #226732:
Ono moze byt problem aj v znaceni pri operativkach, kedze v case, ked L2 nesla na zst nm (tusim zamrznute vyhybky, ci co to bolo), tak vonkajsi transparent ukazoval vozovna jd, ale vnutri aj za polusom veselo rolovalo v zastavkach “zatisie-zstnm”. A teraz sa ako cestujuci vyznaj...

Konečne čerešnička na torte integrácie hromadnej dopravy v Bratislave. To kubáčkovci nepodporia lebo ani jeden lodný prístav nebude v nadväznosti na železničnú stanicu alebo zastávku a to nie je ich kafé. No a jaspersáci budú musieť poriadne prekrútiť parametre pre ekonomické hodnotenie aby to (ne)vyšlo. Šanca aby sa aj nejaký bratislavský pltník mohol zapojiť do diskusie na IMHD. Kandidáti na funkcie v samospráve Droba, Nesrovnal, Vallo, Lišková, Kratochvílová sa začnú predbiehať kto dá väčšiu podporu

https://www.bakurier.sk/doprava-a-parkovanie/clanok-bsk-riecna-doprava-po-dunaji-na-uzemi-kraja-by-mohla-byt-realna
Reakcia na: 3pa3ck3 #226667:
Príčina je taká, že ľudia sa nepozerajú na ciele na tabuliach a nastupujú do hocičoho, čo príde (aj do označenej autoškoly alebo do havarovaných električiek s porozbíjanými oknami a dverami) a potom, keď električka odbočí mimo nejakú vopred predikovanú trasu, tak sú prekvapení, že deviatka môže ísť aj do vozovne.
Vlakove CP podla mna vobec nie su neprehladne. Staci vyhodit R, RR, EC, IC. Poznamky su len X a 11-vo vianocnom obdobi ide denne, alebo 6/7.
Reakcia na: Valec #226728:
Tak ale od optimalizacie ocakavam prave to ze tie zlozite linky ako 740 (alebo 250) uprace, bud zredukovanim poctu variantov trasy, alebo ich rozdelenim na viac liniek. V dnesnom stave si MHD-ckovy format neviem predstavit na nicom okrem 525.
Reakcia na: 810zssk #226723:
Aj u nás sú linky (v súčasnej dobe napr. 725) kde si takýto formát viem bez problémov predstaviť. Na druhej strane sú linky (740), kde si ho predstaviť neviem dnes ani do budúcnosti.
Reakcia na: 810zssk #226725:
Keď už máme časovú tarifu, tak nemali by sa uvádzať časy platné pre daný spoj? Takto, keď sa zverejňujú najdlhšie, sa môže stať, že večer alebo cez víkend si cestujúci musí kúpiť dlhší lístok ako by mu reálne postačoval.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.